Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Экология және тұрақты даму

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 5

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен экожүйелер өзгереді?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.6.2.1– ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу

    Сабақтың мақсаты:

    ағзаларды жанды табиғат дүниелеріне жіктеу

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин


    Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.







    Топқа бөлу. «Киіз үй» әдісі бойынша 3 топқа бөліну


    1 топ.

    2 топ.

    3 топ.

    Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.







    Оқушылар киіз үй түрлерін таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді. Әр топқа бағалау парақтары беріледі. Топ басшылары толтырып, бағалап отырады.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.



    «Киіз үй» әдісімен оқушыларды бағалау


    Мотивациялық сөздер










    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    “Умаигра” онлайн платформасы арқылы үй тапсырмасын еске түсіре отырып жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.

    1. Биотикалық түрткіжайттарға паразитизм, симбиоз және т.б жатады. ШЫҢДЫҚ.

    2. Адамның шаруашылық әрекетінің нәтижесі-антропогендік

    3. Организмнің қоршаған ортаға икемделуі-паразитизм. ЖАЛҒАН.

    4. Адамның суқоймаларды еріксіз өзгертуі – тура

    5. Саналы түрде табиғатқа араласу-кездейсоқ

    6. Бөгет құрылысы? жанама

    7. Тірі организмдерге әсер ететін қоршаған орта жағдайы – экологиялық түрткіжайт. ШЫҢДЫҚ

    8. Экология түсінігінің негізгі ұғымы – экожүйе

    9. Б ерілген суретте адамның табиғатқа әсері? Жанама





    1. Б ерілген суретте адамның табиғатқа әсері?кездейсоқ





    Онлайн платформадағы жасырылған сұрақтарға жауап береді




    Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



    Белсенділіктеріне қарай бағаланады

    «Жарайсың», «Жақсы», «Қанағаттанарлық»

    Ойынға сілтеме

    https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=107376

    Сабақтың ортасы мағынаны түсіну




    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін бейнематериал көрсетіледі.

    Бейнематериал не туралы көрсетілді?

    Патшалық дегеніміз не екен?

    Түр дегеніміз не?- секілді сұрақтар қойылады.

    Бейнематериалдан алған білімдерін толықтыру мақсатында тапсырмалар беріледі.

    Оқушылар бейнематреиалды тамашалап сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады



    Бейнематериал




    топтық жұмыс

    1 тапсырма. «Табиғат ғажайыптары» ойыны. Табиғатымыздың ғажайыптарын көріп тамашалауға келдік? Ал енді бұл ғажайыптың ішінде хайуанаттар бағы, өсімдіктер әлемі, микроағзалар әлемі бар. Осы әлемдер бойынша түсінігімізді кеңейту үшін олардың берген сұрақтарына жауап беріп, талқылайық?

    1 топ. Хайуанаттар бағы.

    Сұрақ. Торда тұрған қандай жануар? Қандай патшалыққа жатады, ол несімен ерекшеленеді?

    2 топ. Өсімдіктер әлемі. «Arloopa» платформасы арқылы 3Д вариантта көрсетіп түсіндіреді.

    Сұрақ. Қандай өсімдік? Қандай патшалыққа жатады? Дәрілік қасиеті бар ма? Несімен ерекшеленеді?


    3 топ. Микро-макроағзалар әлемі.

    Пазл құру. Бұл қандай ағзалар? Қандай патшалықтарға жатқызылады? Ерекшеліктері қандай?

    Әр топтың оқушылары өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

    Дескриптор:

    1. түрлердің атауларын ажырата алды;

    2. ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеді;

    3. ерекшеліктерін айта алды.

    Бағалау.

    Оқушылар

    Берілген бағалау парақтарын алып өз-өздерін бағалап отырады.

    Жалпы балл – 3 балл

    Пазлдар

    Презентация

    бағалау парақтары















    Сабақтың ортасы

    Жұптық жұмыс


    2 тапсырма. «Пазлды дөңгелек» әдісі

    1-ші дөңгелекте берілген пазлды құрастырады. Патшалықтарын жазады. 2-ші дөңгелектегі пазлды берілген нөмірлер бойынша алынған бір түрі туралы ортасына жазады.

    Оқушылар пазлды дөңгелектерді пайдаланып мұғалімнің нұсқаулығы бойынша жұппен жұмыс орындайды

    Дескриптор:

    1. түрлерді ажыратады.;

    2. патшалыққа жікетейді;

    Бағалау.

    Оқушылар

    Берілген бағалау парақтарын алып өз-өздерін бағалап отырады.

    Жалпы балл – 3 балл

    Дөңгелекті пазлдар

    Сабақтың ортасы

    Жеке жұмыс





    «Дәптермен жұмыс» .

    1. Кесте толтыру. Оқулықтағы мәтін бойынша ағзалардың қасиеттерін сипаттайды.

    Ағзалардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы мен зиянды жақтарын салыстырып кестеге жазады.

    Маңызы

    Зиянды



    1. Схема толтыру

    Shape1






    Оқушылар дәптерлеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

    Дескрипторлары:

    -ағзалардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы мен зиянды жақтарын салыстырды;

    -Патшалық атауларын жазды

    Жалпы балл – 2 балл;


    Топ басшылары балдық жүйені толтырып отырады.


    Оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    бағалау парақтары

    презентация

    Сабақтың соңы

    Бекіту


    “Телефон” ойыны

    1. Патшалық дегеніміз не? Тіршілік ету үдерісі

    2. Жанды табиғат дүниелерін қанша патшалыққа бөлеміз? 4

    3. Қандай патшалық түрлерін білесің? Бактерия, өсімдік, жануар, саңырауқұлақ

    4. Қандай дәрілік өсімдіктерді білесің? Эстрагон, таңқурай, жалбыз, алоэ т.б

    5. Елтаңбамызда бейнеленген жануар? Қар барысы

    6. Жануарлар патшалығының қанша түрі белгілі? 35 мың

    7. Бактериялардың қасиеті қандай? Шаруашылық, дәрілік

    8. Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Каденова Зухра Ануарбековна
      19 Сәуір 2024
      273
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Тірі ағзалардың сан алуандығы

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Тірі ағзалардың сан алуандығы

      Материал туралы қысқаша түсінік
      5 сынып
      Материалдың қысқаша нұсқасы


      Бөлім:

      Экология және тұрақты даму

      Педагогтің аты-жөні:


      Күні:


      Сыныбы: 5

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      Неліктен экожүйелер өзгереді?

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

      5.6.2.1– ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу

      Сабақтың мақсаты:

      ағзаларды жанды табиғат дүниелеріне жіктеу

      Құндылықтарға баулу:

      «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

      Сабақтың барысы:

      Сабақ кезеңі/Уақыты

      Педагогтің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы

      Қызығушылықты ояту

      3 мин


      Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

      Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.







      Топқа бөлу. «Киіз үй» әдісі бойынша 3 топқа бөліну


      1 топ.

      2 топ.

      3 топ.

      Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.







      Оқушылар киіз үй түрлерін таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді. Әр топқа бағалау парақтары беріледі. Топ басшылары толтырып, бағалап отырады.

      Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

      Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.



      «Киіз үй» әдісімен оқушыларды бағалау


      Мотивациялық сөздер










      Жаңа сабаққа кіріспе

      Мағынаны білу


      “Умаигра” онлайн платформасы арқылы үй тапсырмасын еске түсіре отырып жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.

      1. Биотикалық түрткіжайттарға паразитизм, симбиоз және т.б жатады. ШЫҢДЫҚ.

      2. Адамның шаруашылық әрекетінің нәтижесі-антропогендік

      3. Организмнің қоршаған ортаға икемделуі-паразитизм. ЖАЛҒАН.

      4. Адамның суқоймаларды еріксіз өзгертуі – тура

      5. Саналы түрде табиғатқа араласу-кездейсоқ

      6. Бөгет құрылысы? жанама

      7. Тірі организмдерге әсер ететін қоршаған орта жағдайы – экологиялық түрткіжайт. ШЫҢДЫҚ

      8. Экология түсінігінің негізгі ұғымы – экожүйе

      9. Б ерілген суретте адамның табиғатқа әсері? Жанама





      1. Б ерілген суретте адамның табиғатқа әсері?кездейсоқ





      Онлайн платформадағы жасырылған сұрақтарға жауап береді




      Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

      Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.



      Белсенділіктеріне қарай бағаланады

      «Жарайсың», «Жақсы», «Қанағаттанарлық»

      Ойынға сілтеме

      https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=107376

      Сабақтың ортасы мағынаны түсіну




      Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін бейнематериал көрсетіледі.

      Бейнематериал не туралы көрсетілді?

      Патшалық дегеніміз не екен?

      Түр дегеніміз не?- секілді сұрақтар қойылады.

      Бейнематериалдан алған білімдерін толықтыру мақсатында тапсырмалар беріледі.

      Оқушылар бейнематреиалды тамашалап сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады



      Бейнематериал




      топтық жұмыс

      1 тапсырма. «Табиғат ғажайыптары» ойыны. Табиғатымыздың ғажайыптарын көріп тамашалауға келдік? Ал енді бұл ғажайыптың ішінде хайуанаттар бағы, өсімдіктер әлемі, микроағзалар әлемі бар. Осы әлемдер бойынша түсінігімізді кеңейту үшін олардың берген сұрақтарына жауап беріп, талқылайық?

      1 топ. Хайуанаттар бағы.

      Сұрақ. Торда тұрған қандай жануар? Қандай патшалыққа жатады, ол несімен ерекшеленеді?

      2 топ. Өсімдіктер әлемі. «Arloopa» платформасы арқылы 3Д вариантта көрсетіп түсіндіреді.

      Сұрақ. Қандай өсімдік? Қандай патшалыққа жатады? Дәрілік қасиеті бар ма? Несімен ерекшеленеді?


      3 топ. Микро-макроағзалар әлемі.

      Пазл құру. Бұл қандай ағзалар? Қандай патшалықтарға жатқызылады? Ерекшеліктері қандай?

      Әр топтың оқушылары өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

      Дескриптор:

      1. түрлердің атауларын ажырата алды;

      2. ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеді;

      3. ерекшеліктерін айта алды.

      Бағалау.

      Оқушылар

      Берілген бағалау парақтарын алып өз-өздерін бағалап отырады.

      Жалпы балл – 3 балл

      Пазлдар

      Презентация

      бағалау парақтары















      Сабақтың ортасы

      Жұптық жұмыс


      2 тапсырма. «Пазлды дөңгелек» әдісі

      1-ші дөңгелекте берілген пазлды құрастырады. Патшалықтарын жазады. 2-ші дөңгелектегі пазлды берілген нөмірлер бойынша алынған бір түрі туралы ортасына жазады.

      Оқушылар пазлды дөңгелектерді пайдаланып мұғалімнің нұсқаулығы бойынша жұппен жұмыс орындайды

      Дескриптор:

      1. түрлерді ажыратады.;

      2. патшалыққа жікетейді;

      Бағалау.

      Оқушылар

      Берілген бағалау парақтарын алып өз-өздерін бағалап отырады.

      Жалпы балл – 3 балл

      Дөңгелекті пазлдар

      Сабақтың ортасы

      Жеке жұмыс





      «Дәптермен жұмыс» .

      1. Кесте толтыру. Оқулықтағы мәтін бойынша ағзалардың қасиеттерін сипаттайды.

      Ағзалардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы мен зиянды жақтарын салыстырып кестеге жазады.

      Маңызы

      Зиянды



      1. Схема толтыру

      Shape1






      Оқушылар дәптерлеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

      Дескрипторлары:

      -ағзалардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы мен зиянды жақтарын салыстырды;

      -Патшалық атауларын жазды

      Жалпы балл – 2 балл;


      Топ басшылары балдық жүйені толтырып отырады.


      Оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

      бағалау парақтары

      презентация

      Сабақтың соңы

      Бекіту


      “Телефон” ойыны

      1. Патшалық дегеніміз не? Тіршілік ету үдерісі

      2. Жанды табиғат дүниелерін қанша патшалыққа бөлеміз? 4

      3. Қандай патшалық түрлерін білесің? Бактерия, өсімдік, жануар, саңырауқұлақ

      4. Қандай дәрілік өсімдіктерді білесің? Эстрагон, таңқурай, жалбыз, алоэ т.б

      5. Елтаңбамызда бейнеленген жануар? Қар барысы

      6. Жануарлар патшалығының қанша түрі белгілі? 35 мың

      7. Бактериялардың қасиеті қандай? Шаруашылық, дәрілік

      8. Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Биология Ашық сабақ 5 сынып
        19.04.2024
        273
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Каденова Зухра Ануарбековна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации