Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тірі және өлі табиғат қызықтары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА
ІI-апта (06.09.2021-10.09.2021 ж.)
Кіші «Балапан» тобы
Өтпелі тақырып: «Балабақша»
Тақырыпша: Менің достарым
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі 06.09.2021ж |
Сейсенбі 07.09.2021ж |
Сәрсенбі 08.09.2021ж |
Бейсенбі 09.09.2021ж |
Жұма |
|||||
«Сәлеметсіңдер ме, балалар?» Балаларды қабылдау (Ата –аналармен әңгімелесу) Ойындар (үстел үсті, саусақ т.б. Таңертеңгі дене шынықтыру |
8:00 - 8:30
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Менің достарым туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||
Сергіту сәті Өлең мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыстар жасалады. Достар бірге жүреміз, (қол ұстасып, айнала жүру) Бірге ойнаймыз, күлеміз. (бір-біріне қарап, күлу) Бірге балық аулаймыз, (қолдарын алға созу) Міне, біздер қандаймыз! (қолдарын жоғары созу) Бөлінбейді іргеміз, Әрқашанда біргеміз. |
Тіл ұстарту жаттығуы Өс- өс- өс, Тігіп алдым қос, Екіге екіні қос. Көңілде жоқ қос. Өс-өс-өс. Өнегелі болып өс. Ұқыпты боп өс. Ағаш тез- тез өс. Музыка әуенін тыңдап, музыка сай жаттығу жасау. |
ТҮЛКІШЕК (қызықтама) Tүлкi, түлкі, түлкішек,- Түнде қайда барасың? - Апам үйіне барамын, - Апаң саған не берер? - Eшкі сауып сүт берер, - Оны қайда қоясың? - Жалпақ тасқа қоямын. – Ит ішіп кетсе қайтесің?- Бақан ала қуамын. - Былғанып қалса қайтесің? – Ағын суға жуамын. - Ағып кетсе қайтесің? - Қайықпенен қуамын. - Жеткізбесе қайтесің? – Жылай, жылай қаламын |
Дидактикалық ойын: «Үй құстары – менің достарым» Мақсаты: Жасырын тұрған суреттерді тауып, ағылшынша аттарын айтады. Тауық- a hen Қаз-a goose Үйрек- a duck Күркетауық- a turkey |
Кеңістіктер д\ о: Дид-қ ойын: «Менің айтуым бойынша». Мақсаты: Суреттеп айтқан баланы табу қажет |
|||||||
Таңертеңгі жаттығулар кешені №2.Құралмен 5-6 мин Мақсаты:Қимыл- қозғалыс жаттығуларды күн сайын жасауға тәрбиелеу |
|||||||||||
Гигиеналық шаралар Таңғы ас |
8:30 - 9:00 |
Ойын- жаттығу Добым, добым домалақ (екі қолынды айналдыру) Тоқтамайсын домалап (тезірек екі қолды айналдыру) Үстел үстін бүлдірдің (көлымен үстел үстін көрсету) Тәрелкені сындырдың (екі қол алақанымен тарелкені жасау, екі жаққа жылдам шашу) Тентек болып кеттің деп(Сұқ саусақпен ескерту) Тұрмын сені тепкім кеп (екі қол белде, оң аяқпен тебу) Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу. Бата: Асқа адалды Басқа амандық Денге саулық Берсін аумин |
|||||||||
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
9:00 - 9:15 |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||||||
Сергіту сәті Өлең мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыстар жасалады. Достар бірге жүреміз, (қол ұстасып, айнала жүру) Бірге ойнаймыз, күлеміз. (бір-біріне қарап, күлу) Бірге балық аулаймыз, (қолдарын алға созу) Міне, біздер қандаймыз! (қолдарын жоғары созу) Бөлінбейді іргеміз, Әрқашанда біргеміз |
Тіл ұстарту жаттығуы Өс- өс- өс, Тігіп алдым қос, Екіге екіні қос. Көңілде жоқ қос. Өс-өс-өс. Өнегелі болып өс. Ұқыпты боп өс. Ағаш тез- тез өс. Музыка әуенін тыңдап, музыка сай жаттығу жасау. |
Дид-қ ойын: «Мен айтамын, досым жасайды» Мақсаты: балалардың ептілігін, аңғарымпаздығын жетілдіру. |
«Менің достарым» Мақсаты: Дара мен оның достары туралы ағылшын тілінде мағлұматтар беру. |
Дид-қ ойын: «Сәлемдесу» Балалар екі - үш жұптан бір - біріне қарап, әр түрлі елдің, адамдардың сәлемдесу рәсімін көрсетеді. |
|||||||
«Ойнайықта та, ойлайық» Ұйымдастырылған оқу қызметтері (Үзілісті қосқандағы жалпы ұзақтығы. Үзілісте: Дәруменді таңғы ас) |
9:15 - 9:45 |
Музыка 1.«Қуыршақпен билейміз» Мақсаты: «Қуыршақпен билейміз» балабақшаға деген сүйіспеншіліктерін арттыру Құрастыру Тақырыбы : «Жиһаз» Мақсаты: Құрылыс материялдар құрастырғыштар арқылы құрастыруға баулу |
Дене шынықтыру Тақырыбы : «Доғаның астынан еңбектеп өту» Мақсаты: «Доғаның астынан еңбектеп өту» орындалатын жалпы дамыту жаттығуларын жаттықтыру
Сөйлеуді
дамыту Мақсаты: «Менің сүйікті ойыншығым» сөдер арқылы меңгерту |
Музыка 2)«Қуыршақпен билейміз» Мақсаты: «Қуыршақпен билейміз» балабақшаға деген сүйіспеншіліктерін арттыру Сурет салу Тақырыбы : « Ұзын жолдар» Мақсаты: сурет салуға деген шеберлігін артыру |
Дене шынықтыру Тақырыбы : «Допты бір-біріне лақтыру, ұстап алу.» Мақсаты: «Доғаның астынан еңбектеп өту» орындалатын жалпы дамыту жаттығуларын жаттықтыру |
Дене шынықтыру Тақырыбы : «Допты бір-біріне лақтыру, ұстап алу.» Мақсаты: «Доғаның астынан еңбектеп өту» орындалатын жалпы дамыту жаттығуларын жаттықтыру Жаратылыстану Тақырыбы : «Көкеністер. Қызанақ, қияр» Мақсаты: «Көкеністер. Қызанақ, қияр»қайдан келеді балалар еңбекке баулу |
|||||
«Табиғат аясына бірге бармыз» Серуенге дайындық. |
09:45 - 10:05 |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|||||||||
Серуен |
10:05 - 11:30 |
Бақылау:Ауа-райын бақылау. Мақсаты: Ауа-райын бақылай отырып, күз мезгілінің өзіне тән ерекшеліктерін көрсете сипаттау. Еңбек: «Таза алаң». Мақсаты: Аула сыпырушыға көмектесу.Тазалыққа, кішіпейілдікке үйрету.Үлкендердің еңбегін қадірлей білуге тәрбиелеу. Ойын: «Қасқыр мен қаздар». Мақсаты: Топ болып ойнауға, рөлдерді бөліп ойнауға қалыптастыру. |
|||||||||
Серуеннен оралу |
11:30 - 11:50 |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау |
|||||||||
«Ас дәмді болсын» Гигиеналық шаралар Түскі ас |
11:50 - 12:30 |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. |
|||||||||
«Тәтті ұйқы» Күндізгі ұйқыға жатқызу |
12:30 - 15:00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
|||||||||
Құлын, қозы,
лақ. Ертегілер айтып жағымды үнме Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |