Материалдар / Тірі организмдердің өзіндік ерекшеліктері

Тірі организмдердің өзіндік ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Тірі организдердің өзіндік ерекшеліктері туралы жазылған.
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

51 гимназия КММ

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:

Қартбай Г.Е

Күні:

19.04.2024

Сынып: 6в

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тірі организмдердің өзіндік ерекшеліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.6.2.1 - өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану;

Сабақтың мақсаты

- өсімдіктермен жануарлардың ерекшеліктерін анықтау

-өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтаудағы жүйелеуді ажырату

- жануарлардың қозғалысының жансыз заттармен байланысын сипаттау

Бағалау критерийі

- өсімдіктермен жануарлардың ерекшеліктерін анықтайды

-өсімдіктермен жануарлардың түрлерін анықтаудағы жүйелеуді ажыратады

- жануарлардың қозғалысының жансыз заттармен байланысын сипаттайды


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру























Амандасу, оқушыларды түгендеу

(Сабаққа психологиялық көңіл-күй)




Үй тапсырмасын пысықтау

1.Күн, су және энергияның көмегімен органикалық зат түзушілер? (продуценттер)

2.Органикалық затты тұтынушыларды ата?(консументтер)

3.Редуценттер дегеніміз не? (ыдыратушылар)

4 Ыдыратушыларға нелер жатады? (бактериялар саңырауқұлақтар)

5.Экожүйе дегеніміз не? (тірі организмдер мен абиотикалық ортаның өзара зат энергия алмасуы)

6.Экологиялық пирамида дегеніміз не?

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

1. Тіршілік қабатының негізгі құрам бөлігін ата?

Оқушылар бір-біріне «Қайырлы күн! Бүгінгі күнге сәттілік!» тілеп жылы лебіздерін білдіреді



Оқушылар

сұраққа жауап береді






















әр сұраққа жауап берген оқушыға 1 балл





















World wall

















Сабақтың ортасы


















































































































Сабақтың соңы

Жаңа тақырып бойынша мұғалім түсіндірмесі.Биосфераның негізгі құрам бөлігі-тірі ағзалар.Тірі ағзаға жануалар, өсімдіктер,бактериялар саңырауқұлақтар жатады.Тірі ағзалар белгілі бір қасиеттерімен ерекшеленеді. Зат алмасу,тыныс алу, қоректену, көбею, тітіркену.Ал өсімдіктердің ерекшелігі биіктігі жапырағының құрылысы тамырының түрі,пішіні,гүлденуі жемісінің құрылысы осы белгілер бойынша өсімдіктердің түрін қандай топқа жататының анықтайды.Өсімдіктермен жануарлардың систематикасын швед ғалымы К.Линней анықтаған.Патшалық,бөлім,класс, қатар,тұқымдас,туыс,түрге бөлінеді.Жануарлар патшалық,тип,класс,отряд,тұқымдас,туыс,түрге бөлінеді.

ТЖ «Топтас, талқыла, бөліс» әдісі

Топтарға тапсырма бөлініп беріледі, оқушылар алдымен жеке, топта оқиды, талдайды. Баяндамашылар өз тақырыбын басқа топтарға түсіндіреді.

1-топ Өсімдіктермен жануарлардың негізгі белгілері

2-топ Өсімдіктермен жануарлардың қоректену типтері

3-топ Тірі ағзалардың химиялық құрамы

4-топ Тірі организмдер туралы қызықты мәліметтер








ЖЖ «Көршінмен бөліс» әдісі

Өсімдіктермен жануарлардың ұқсастықтарымен айырмашылықтарын жазыңыздар.

Ұқсастықтары

Айырмашылықтары










ЖЖ «Кім жылдам» әдісі Кілт сөздерді пайдаланып өсімдіктермен жануарлардың жүйелеу санаттарын ретімен жазып кестені толтырыңыздар

Кілт сөздер:Түр, түр туыс,туыс,тұқымдас, тұқымдас, патшалық, патшалық қатар, отряд,типі, бөлім, класс, класс

Өсімдіктердің систематикасы

Жануарлардың систематикасы
















ЖЖ «Жасырынған сөз» әдісі

Бос ұяшықтарға өсімдіктермен жануарлар жасушасының органоидтарын жазып кестені толтырыңыздар

Өсімдіктер жасушасының органоидтары

Жануарлар жасушасының органоидтары

митохондрия

ядро




митохондрия

цитоплазма



Гольджи кешені

ЭПТ

ЭПТ

рибосома




Функционалды сауаттылыққа арналған тапсырма

1)Ол денесінің жиырылуының және күмбез тәрізді дененің босансуының арқасында қозғалады.Мұндай қозғалыстар қолшатырдың ашылуымен жабылуына ұқсайды.Бұл қозғалыс түрі қай ағзаға тән?

а)гидра

ә)медуза

б)кальмар

Берілген екі сурет арасындағы байланысты анықтаңыз.

а)

Рисунок 1



«Зымыран сұрақтар» әдісі

1.Тірі организмдердегі бейорганикалық заттарға жатады?

2.Автотрофты қоректену?

3.Гетеротрофты қоректену?

4.Тірі ағзалардың ұқсатықтарын ата?

5.Жасушада міндетті түрде болатын органоид?

6.Бактерияларда болмайтын органоид?

7.Өсімдік жасушасы қандай органоидтармен ерекшеленеді?

Үй тапсырмасы

Тақырыпты мазмұндап келу

Рефлексия «Білім гүлі»

Тақырыпты жақсы түсіндім көме

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі