Материалдар / Тірі организмдерге тән процестер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тірі организмдерге тән процестер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тірі организмдерге тән процестер. 6- сынып, Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2024
112
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

51 гимназия

Педагогтің Т.А.Ә.

Беккулова А.Б.

Сынып:

6

Бөлім:

Өлі және тірі табиғаттағы процестер

Сабақтың тақырыбы:

Тірі организмдерге тән процестер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.4.2.2 - тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

тірі организмдерге тән процестерді анықтайды

тірі организмдерге тән процестерді сипаттайды

Бағалау критерийі:

суреттен тірі организмдерге тән қасиеттерді тауып, анықтама береді

тәжірибедегі тірі организмдерге тән процесті сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Қолдану


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

а)оқушылармен амандасу, түгендеу;

ә)оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, оқушылар зейінін ұйымдастыру;



«Аквариум» әдісі арқылы мұғалім оқушыларға өткен материалдарға байланысты сұрақтар жазылған бөтелкелер береді. Бірнеше сұрақ тарға жауап алу арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын болжайды


«Сондай, бірақ басқаша » әдісі арқылы берілген суретті сипаттап, жаңа сабақтың тақырыбы ашады.

Оқушылар мұғаліммен амандасады. Кезекші сыныптың және оқушылардың сабаққа даярлығын баяндайды.


Су бөтелкелеріндегі сұрақтарға оқушылар жауап береді, сабақ тақырыбын болжайды.



Оқушылар берілген суреттерді сипаттап, жаңа сабақ тақырыбын ашады

Мұғалім кері байланыс береді.






Оқушыларға

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жауабыңды толықтыр!

деген сияқты кері байланыс беріледі.

Презентация

Сабақтың ортасы

32 мин

Оқушыларға жаңа сабақты меңгерту мақсатында «Стоп кадр» әдісі қолданылады. Тақырыпқа байланысты видео көрсетіледі. Кез келген кадрда стоп басып, ары қарай жалғастыру ұсынылады. Жаңа сабақ бойынша қысқаша түсіндірме жұмыстары жүргізіліп қалыптастырушы бағалау тапсырмалары беріледі.


Тапсырма№1.Жеке жұмыс.

Тірі организмдеге тән үдерістерді сурет арқылы анықтап, сипаттама беретін тапсырма беремін































Тапсырма№2. Жұптық жұмыс. Тірі организмдердегі үдерісті тәжірибе негізінде дәлелдейтін тапсырма беремін.





Оқушылар видеоға байланысты қойылған сұрақтарға жауап береді. Жаңа сабақ тақырыбын меңгереді, берілген тапсырмаларды орындайды.




Тапсырма№1.Жеке жұмыс.

Cызбада берілген тірі ағзаларға тән қасиеттерді атаңыз және анықтама беріңіз.


Тірі ағза қасиеті

Анықтамасы









Дескриптор:

1,2,3-ші суреттегі тірі ағзаларға тән қасиеттерді жазады – 2 балл

Тірі ағзаларға тән қасиеттерге анықтама жазады – 3 балл

Тапсырма№2. Жұптық жұмыс.

Группа 1 Сызбада берілген тәжірибеге назар аударыңыз.

1 және 2-сынауықтарда ізбес суы бар. Колба арқылы ауа ағысы жіберіледі.

1.(a) Біраз уақыттан кейін 1, 2-сынауықтарда ізбес суы қалай өзгереді?

1.Не себепті ізбес суының түсі өзгерді?

2. Бұл құбылыс қалай аталады?

Дескриптор:

-А,В – қасиеттерге анықтама береді -2 балл

Не себепті ізбес суының түсі өзгергендігін жазып, үдерісті сипаттайды – 3 балл;

Мен сені мақтан етемін!

Бүгін жақсы жауап бердін !

деген сияқты кері байланыс беріледі.






Оқу құралдары, суреттер, падлет тақтасы, тапсырмалар парағы



https://youtu.be/ghmi__r1S3g?feature=shared




































Сабақтың соңы

3 мин

«Табыс баспалдағы» әдісі

Падлет платформасы арқылы сабақтың басында қойған мақсаттарының қайсысына жеткенін анықтайды.

Оқушылар падлет платформасы арқылы табыс баспалдағындағы қай мақсатқа жеткендіктерін жазады, кері байланыс жасайды.

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жауабыңды толықтыр!

деген сияқты кері байланыс беріледі.


Падлет тақтасы












































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!