Тірі планета

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тірі планета

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға тиімді әдіс-тәсілдер пайдаланылған
Материалдың қысқаша нұсқасы


Өтінім парағының үлгісі


Мұғалімнің аты-жөні (жеке куәлікке сәйкес толық жазылады)

Ысқақова Арайлым Қоянаққызы

1

Аудан (қала)

Қазалы Әйтеке би кенті

2

Жұмыс орны:

238 орта мектеп

3

Пәні, сыныбы

Жаратылыстану,5 сынып

4

Бөлімі

Экология және тұрақты даму

5

Сабақ тақырыптары:

Тірі планета

6

Байланыс телефоны:

87713398472

7

e_mail

Ysa.ova@mail.ru








































Бөлім:

Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:

Ысқақова Арайлым

Күні:

25.04.2022ж

Сыныбы:5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Пәні

Жаратылыстану

Сабақтың тақырыбы:

Тірі планета

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.6.2.1 ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу

Фауна мен флораныың ерекшеліктерін білу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Тірі ағзалардың төрт патшалықтарының негізгі ерекшеліктерін біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

Тірі ағзаларды бір- бірімен сипаттап, түсіндіреді

Кейбір оқуышылар:

Өсімдіктер мен жануарлар дүниесі туралы толықтай біледі және оларды ажырата біледі

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

8 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу түгелдеу, психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

(Өсімдіктер, жануарлар, саңырауқұлақтар)ойыны.

Барысы: Оқушылар шеңбер құрып тұрады,мұғалім оқушылардың жанына барған кезде кез-келген сөзді (Өсімдіктер,жануарлар,саңырауқұлақтар)айтады,оқушылар сол түрге жататын ағзаны айту керек.

Топқа бірігу: интерактивті тақтадан rakko.tools сайты бойынша 2 топқа бөліну

1 топ: Флора тобы

2 топ: Фауна тобы

Ұшаққа мініп бүгінгі сабақтың әр кезеңінен өтетін боламыз.

1-аялдама

Қызылорда облысы

Үй тапсырмасын сұрау: Оқушылар үйге берілген шағын эсселерін оқиды.

ҚБ: Смайлик арқылы бағалау

Дескриптор: Үй тапсырмасын қатесіз,таза жазады,ізденеді-2 балл





Жаңа сабаққа кіріспе

Қызығушылықты ояту-3 мин

6 мин

Интерактивті тақтаға флора, фауна суреттерін көрсетеді.


Оқушыларға тақырыпты оқуға береді.

Видеоролик көрсетеді.

Оқшылардың ойын толықтырады


Оқушылар суреттен не көргенін,ойларын ортаға салады.




Оқушылар тақырыпты оқиды.



Оқушылар видеодан түсінгендерін ұжымда талқылайды.










Қб «Жарайсың!»

АКТ

Слайд

Суреттер





5-сынып оқулығы

АКТ, видеороик

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

2-аялдама

Түркістан облысы

Топтық жұмыс орындатады

Фрайер моделі”

Фрайер моделі”арқылы түсінгендерінен презентация дайындап,қорғайды.


Дескриптор: Топта ережені сақтай отырып,жұмысқа белсене қатысады-2 балл

Смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

5-сынып оқулығы

А3 парақ, түрлі түсті қаламдар,

Смайлик

4 мин




3-аялдама

Шымкент облысы

Жұптық жұмыс орындатады

«Сағат дос» әдісі







Дескриптор: Тірі ағзалардың патшалықтарына тән қасиеттерді сипаттайды-2 балл

Сергіту сәті-1 мин


«Сағат дос» әдісі арқылы жұптық жұмыс орындайды

Тірі ағзалардың қасиеті



5-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері

5 мин



























4-аялдама

Тараз облысы

Жеке жұмыс орындайды


























5-аялдама

Нұр-Сұлтан облысы

Сабақты бекіту-5мин

Umaigra.com

сайты арқылы тест тапсырмаларын орындау

Төбеде ілінген шарды әр оқушы жару арқылы,ішіндегі сұрақтарға жеке-жеке,дәптерге жазып, жауап береді.(деңгейлік тапсырма)

А-деңгей: «Эйлер сызығы»

Айырма Ұқсастығы Айырма шылығы шылығы

Флора Фауна

В-деңгей:

Биологиялық диктант

Органикалық заттарды --------------------------түзеді.----------------------------да сол органикалық заттарды дайын күйінде -------------------------------пайдаланады.----------------------------------------------өсімдіктің де жануарлардың да белгілері ----------------------.

С-деңгей:

«Адасқан сөздер» әдісі

Бактерия -

Саңырауқұлақ-

Керекті сөздер: құстар, жасыл эвглена,цианобактериялар, зең саңырауқұлағы, коок таяқшалары, шықшылдақ, қозықұйрық, бациллалар,ашытқы, балықтар

Дескриптор: Тиісті сөздерді орнына қойып,жазады-2балл


Дескриптор: Сұрақтарға белсенділікпен қатысады-2 балл


Сабақтың соңы

Кері байланыс

2 мин.













Кері байланыс: «Ұшақ» әдісі
Оқушылар сабақтан түйгендерін тақтадағы ұшақтарға жапсырады






Үйге тапсырма: Өздерің тұратын елді мекеннің өсімдіктер мен жануарлар дүниесі туралы әңгіме құрастыр


Объект 1 Объект 2 Объект 3













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2023
783
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі