Тірі табиғаттағы үдерістер ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тірі табиғаттағы үдерістер ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Жаратылыстану 3 сабаққа арналған Қысқа мерзімді жоспар Тірі табиғаттағы үдерістер Оқу мақсаты: 5.4.2.1- тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау 5.4.2.2 -тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау 5.4.2.3 -микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану 5.4.2.4 -уақытша микропрепарат дайындау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Тірі табиғаттағы үдерістер

Бөлім:

5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тірі табиғаттағы үдерістер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.4.2.1- тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Қандай қасиеттер тек тірі организмдерге тән екенін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

1. Сен организмдердің қандай қасиеттерін білесің?

2. Адамға тыныс алу және тамақтану үшін қандай заттар қажет?

Оларды қайдан алады?

3. Үй шатырындағы сүңгімұзды организмге жатқызуға бола ма?

Жауабыңды түсіндір.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Жалпы 1 балл

Ашық сұрақ-жауаптар

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Қандай қасиеттер тек тірі организмдерге тән екенін сипаттайды.

Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады

1-Тапсырма. Суреттерді 2 топқа бөледі: «Жанды табиғат денелері», «Жансыз табиғат

денелері».

2. Қандай белгілер арқылы сен нысандарды жанды табиғат денелеріне

жатқыздың? Осы белгілерді көрсетеді. «Тірі организмдердің қасиеттері» кластерін толтырады.

Дескриптор:

Жалпы-3 балл

  1. Тапсырманы орындайды.

  2. Кестені толтырады.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, талдайды, түсіндіреді.

2-Тапсырма

1.Венн диаграммасын толтырады. Осы организмдердің ортақ белгілерін

анықтайды. Ерекшеліктері неде?

Олардың бәрі неге организмге жататынын түсіндіреді.

2. Өсімдік тірі организмге жата ма? Қалай ойлайсың? Өз пікіріңе дәлелдер келтіреді.

3.Салыстыру сызығын толтырады.

Дескриптор:

Жалпы-3 балл

1. Мәліметтерді талдайды

2. Венн диаграммасын толтырады

3.Кестені толтырады.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Cабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image13.png



Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Тірі табиғаттағы үдерістер

Бөлім:

5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тірі табиғаттағы үдерістер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.4.2.2 -тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Тірі организмдердің тіршілік ету деңгейі қалай өзара байланысты екенін біледі

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


АКТ

Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

1.Жасуша дегеніміз не?


2. Биоценоз ұғымына сипаттама беріңдер?


3.Биосфера деген не?

Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Жалпы 1 балл

Ашық сұрақ-жауаптар

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Жер бетіндегі ең үлкен тіршілік топтарын сиптттайды.

Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады

1-Тапсырма

1.Тірі организмдер алуан түрлі болады. Жер бетінде тірі организмнің

қанша түрі бар? Барлық тірі организмді бірге зерттеуге бола ма?

2. Қандай белгілері бойынша тірі организмдер патшалыққа біріктірілген?

3.Жер ғаламшарында жанды табиғатқа түсініктеме береді.

Дескриптор:

1.Тапсырманы түсіндіреді.

2. Суретпен жұмыс жасайды.

АКТ

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, талдайды, түсіндіреді.

2-Тапсырма

1. Біржасушалы организмдерге мысалдар келтіреді.

2. Суретке зер салып қарайды. Ондағы биоценозға атау береді. Биоценоз өкілдерін және өмір сүріп жатқан ортасын атайды. Егер биоценоздың бір өкілі

қауымдастықта болмаса, онда не болатынын болжам жасайды.

3.Биосфераның бір-бірімен байланысты бөліктерін дұрыс ретімен атайды.

Олардың ерекшеліктерін түсіндіреді. «Жасуша», «ұлпа», «мүше»,

«организм» сөздерін пайдаланып, суретке атау береді.

1. Тапсырмаға талдау жүргізеді.

2. Суретпен жұмыс жасайды.


3. Оқулықта берілген «Биоценоз организмдерінің қауымдастығы» зерттеуін жүргізеді.

АКТ

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Cабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image13.png








Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Тірі табиғаттағы үдерістер

Бөлім:

5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тірі табиғаттағы үдерістер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.4.2.3 -микроскоппен жұмыс істеу ережелерін қолдану

5.4.2.4 -уақытша микропрепарат дайындау

Сабақтың мақсаты:

Микроскоптың құрылысын және мектепте қолданатын микроскоппен жұмыс істеу ережесін

Біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

АКТ

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


1. Микроскоптың негізгі бөлшектерін ата және көрсет. Олардың

неге арналғанын түсіндір.


2. Микроскоптың астында зерттелетін зат қалай аталады?


3. Ғалымдар микроскопты қандай мақсатқа пайдаланады?


4. Болашақ микроскоп қандай болады? Оның қандай қасиеттері болады? Суретін сал

Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Жалпы 1 балл

Ашық сұрақ-жауаптар

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Микроскоптың құрылысын сипатткайды.

Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.


Тапсырмалар айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-Тапсырма

1. Сен қандай ұлғайтқыш құралдарын білесіңдер? Оларды қайда қолданады?



2.Ғалымдардың ашқан жаңалығын айтады.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Тапсырманы орындайды.


АКТ

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Тапсырмалар айдарындағы 2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-Тапсырма

1.Микроскоппен жұмыс істеуді сипаттап, кестемен танысады және микроскоптың қызметі туралы қорытынды

жасайды.

2.Өсімдік жасушасының құрылысын сипаттайды.

3.Филворд

Сабақта жиі кездескен сөздерді табады.

САРАМАНДЫҚ ЖҰМЫС

Микропрепарат дайындау.

Жұмыстың мақсаты: микропрепарат дайындауды үйрену

және микроскоп арқылы жанды және жансыз табиғат денелерін ажырату.

1. Шыны және инемен жұмыс істегенде қауіпсіздік техникасы ережесін сақтай отырып, жапырақ

жасушасының микропрепаратын дайындайды.


2. Жапырақты мұқият қарайды.

3. Көргеніңді дәптерге суретін салып, оған атау береді.

4. Микроскоптың ұлғаюын анықтайды.

5. Зерттеуіңнің нәтижесін суретпен

салыстырады.

6. Алынған нәтижелерді салыстыр, қорытынды жасайды.

Оларды дәптерге жазады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Тапсырмаларды орындайды.

2. Сұлбаны дәптерге сызып алады.

3.Филвордты шешееді.

4.Сарамандық жұмысты орындайды.

АКТ

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Cабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

image13.png




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2025
288
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі