Қысқамерзімді жоспар
№4-сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Тірі табиғаттағы үдерістер»
|
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тірі табиғаттағы үдерістер.Ағзалардың көбеюі және өсуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Тірі организмдерге қандай үдерістер тән екенін біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. |
1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады?
2. Тірі организмдерге қандай биологиялық үдерістер тән?
3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді зерттеудің қандай мәні бар?
4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру үшін қажет болады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Оқулықта берілген сұрақтарға жауап береді. |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
1. Тапсырма 1.Сызбаны түсіндіреді.
2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды. Сыныпқа ұсынады.
|
Дискриптор: Жалпы балл-3 1. Тапсырмаларды орындайды.
|
ДК экраны 6-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
2-Тапсырма 1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.
|
Дискриптор: Жалпы балл-3 1. Берілген тапсырммаға жауап береді. |
ДК экраны 6-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.. |
|
||
2-Тапсырма
1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.

2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды.
Сыныпқа ұсынады

1. Тапсырма
1.Сызбаны түсіндіреді

1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады?
2. Тірі организмдерге қандай биологиялық үдерістер тән?
3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді зерттеудің қандай мәні бар?
4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру үшін қажет болады?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тірі табиғаттағы үдерістер.Ағзалардың көбеюі және өсуі
Тірі табиғаттағы үдерістер.Ағзалардың көбеюі және өсуі
Қысқамерзімді жоспар
№4-сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Тірі табиғаттағы үдерістер»
|
Бөлім: |
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тірі табиғаттағы үдерістер.Ағзалардың көбеюі және өсуі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Тірі организмдерге қандай үдерістер тән екенін біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. |
1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады?
2. Тірі организмдерге қандай биологиялық үдерістер тән?
3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді зерттеудің қандай мәні бар?
4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру үшін қажет болады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Оқулықта берілген сұрақтарға жауап береді. |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
1. Тапсырма 1.Сызбаны түсіндіреді.
2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды. Сыныпқа ұсынады.
|
Дискриптор: Жалпы балл-3 1. Тапсырмаларды орындайды.
|
ДК экраны 6-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады |
2-Тапсырма 1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.
|
Дискриптор: Жалпы балл-3 1. Берілген тапсырммаға жауап береді. |
ДК экраны 6-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.. |
|
||
2-Тапсырма
1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.

2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды.
Сыныпқа ұсынады

1. Тапсырма
1.Сызбаны түсіндіреді

1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады?
2. Тірі организмдерге қандай биологиялық үдерістер тән?
3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді зерттеудің қандай мәні бар?
4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру үшін қажет болады?
шағым қалдыра аласыз















