Тірі табиғаттағы үдерістер.Ағзалардың көбеюі және өсуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тірі табиғаттағы үдерістер.Ағзалардың көбеюі және өсуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

4-сабақ

Сабақтың тақырыбы: «Тірі табиғаттағы үдерістер»

Бөлім:

5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тірі табиғаттағы үдерістер.Ағзалардың көбеюі және өсуі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Тірі организмдерге қандай үдерістер тән екенін біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады?



2. Тірі организмдерге қандай биологиялық үдерістер тән?



3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді зерттеудің қандай мәні бар?



4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру үшін қажет болады?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Оқулықта берілген сұрақтарға жауап береді.

Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады

1. Тапсырма

1.Сызбаны түсіндіреді.





2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды.

Сыныпқа ұсынады.

Дискриптор:

Жалпы балл-3

1. Тапсырмаларды орындайды.




ДК экраны

6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері


Оқулықта берілген

тапсырманы орындатады

2-Тапсырма

1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.

Дискриптор:

Жалпы балл-3

1. Берілген тапсырммаға жауап береді.

ДК экраны

6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды..

image10.png



2-Тапсырма

1. Суретте қандай үдерістер бейнеленгенін анықтайды. «Тіршілік әрекетінің үдерістері» кластерін құрады.







2. «Энергия және зат алмасу» үдерісінің графикалық моделін жасайды.

Сыныпқа ұсынады



















1. Тапсырма

1.Сызбаны түсіндіреді










































1. Тіршілік иесін табиғаттың жансыз нысандарынан қандай белгілері бойынша ажыратуға болады?

2. Тірі организмдерге қандай биологиялық үдерістер тән?

3. Тірі организмдерде өтетін үдерістерді зерттеудің қандай мәні бар?

4. Бұл білімдер қандай мамандықтарды игеру үшін қажет болады?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2025
264
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі