Материалдар / "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңін талдау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңін талдау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2023
511
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: «Туған жерім-аялы алтын бесігі»

Мектеп: №34көп салалы мектеп гимназиясы Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:11.10.2022ж

Мұғалімнің аты-жөні: Айтекенова Н.С


Сынып: 6 б

Қатысқандар саны: 22 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

"Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңін талдау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру..

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: " Тіршілікте құрыштай бол төзімді " өлеңінің жанрын, шығарма мазмұнын түсіну;

Көпшілігі: шығармадағы көтерілген мәселені анықтау, көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру, әділдік пен шыншылдықты өз көзқараcымен түсіндіру;

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қасиеттер аллеясы» әдісі. Мақсаты: топқа бөлу Қорапшадан адамның қасиеттері жазылған қағаздардың біреуін алады.

1-топ: Қайрат 2-топ: Жігер 3-топ: Төзім

І. Қызығушылықты ояту.

«Бір минут..»әдісі арқылы сұраймын. Бір оқушы Әл-Фараби туралы, оның шығармашылығы туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады.

(оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Оқушылар Әл-Фараби туралы, оның шығармашылығы туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады.








ҚБ

6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы





Сабақтың ортасы












































ІІ. Мағынаны тану. Оқушылар Әл-Фарабидың "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңімен танысады.

1-тапсырма. «Сөз сиқыры» әдісі. Мақсаты: Шығарма мазмұнын түсінуге дайындау Берілген сөздердің мағынасын сөздіктен табыңыз. Құрыш, құрыштай, әзәзіл, жазғыру.

Дескриптор:

  • Сөздіктің көмегімен таныс емес сөздердің мағынасымен табады.

ҚБ


2-тапсырма. Органайзер толтыру. Мақсаты: Шығарма идеясын анықтау. «Аялдама» әдісі арқылы топпен, жұппен оқыңыз. Мазмұнын кесте бойынша талдаңыз.

Төмендегі сөздерді анықтамасымен сәйкестендіріңіз.

Құрыш

Жылтыр сұр түсті, темір мен көміртегі және басқа бекіткіштердің ерітіндісінен тұратын болаттың берік түрі.

Мәртебе

Бұл жерде: мәрте, рет.

Әзәзіл

Азғырушы, арбаушы.

Малдану

Бұл жерде: пайдалану, пайда көру.


Тіршілікте құрыштай бол төзімді,

Сан мәрте де алдаса да өзіңді.

Тағдырыңды еш уақытта жазғырма

Тіпті кейде болса да әзәзіл азғырған.

Өрге жүзген өнегелі ісімен

Таңда да ал дос, өз теңіңнің ішінен.

Жүргендер көп достық атын малданып,

Алайда тек қалма оған алданып.

Дескриптор:

  • Өмірден мысалдар келтіреді;

  • Шығарма идеясын анықтайды.

ҚБ

3-тапсырма. Сатылай кешенді талдау. Мақсаты: шығармасының жанрын анықтау, фабуласын сипаттау.

Дескриптор:

  • Буын түрін анықтайды;

  • Бунақ, тармақ, шумақ санын анықтайды;

  • Ұйқас түрін ажыратады;

  • Әдеби теориялық ұғымдарды анықтайды.

ҚБ

4-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі. Мақсаты: Шығармадағы әлеуметтік –қоғамдық мәселені ашу; Топтық жұмыс. Әр топ екі қалпақпен жұмыс істейді. Адамның өміріндегі адал достықтың маңыздылығын 6 қырынан қарастырыңыз.

Ақ қалпақ – ақпараттар, фактілер арқылы тақырыпты ашыңыз;


Сары қалпақ – пайдалы жақтарын саралаңыз;


Қара қалпақ – қандай қиыншылықтар шығармада кездеседі;


Қызыл қалпақ – сезіммен жеткізу;


Жасыл қалпақ – креативті жаңа идеялар айтыңыз;


Көк қалпақ – сараптама жасаңыз.

Дескриптор:

  • «Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы әлеуметтік-қоғамдық мәселені қазіргі өмірмен байланыстыра суреттейді;

  • Ойын қорытындылайды.

ҚБ

Оқушылар Әл-Фарабидың "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңімен танысады.









Органайзер толтыру. Шығарма идеясын анықтау. «Аялдама» әдісі арқылы топпен, жұппен оқыңыз. Мазмұнын кесте бойынша талдаңыз.











Сатылай кешенді талдау. Мақсаты: шығармасының жанрын анықтау, фабуласын сипаттаңыз.









Шығармадағы әлеуметтік –қоғамдық мәселені ашу; Топтық жұмыс. Әр топ екі қалпақпен жұмыс істейді. Адамның өміріндегі адал достықтың маңыздылығын 6 қырынан қарастырыңыз.












ҚБ











































Әл-Фараби

"Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңі






5-сынып қазақ әдебиеті


Сабақтың соңы


2 минут

Рефлексия.

«Аяқталмаған сөйлемдер»әдісі

«Бүгін мен------------------------------ білдім»

«--------------------------------------------қызықты болды»

«---------------------------------------------қиын болды»

«--------------------------------------------екенін түсіндім»

«Мен---------------------------------------сезіндім»

«Мен--------------------------------------дағдыландым»


Үй жұмысы

.8-тапсырма ,өлеңді жаттап алыңдар.












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!