Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қасиеттер аллеясы»
әдісі. Мақсаты: топқа бөлу Қорапшадан адамның
қасиеттері жазылған қағаздардың біреуін
алады.
1-топ: Қайрат 2-топ: Жігер
3-топ: Төзім
І. Қызығушылықты
ояту.
«Бір минут..»әдісі арқылы
сұраймын. Бір оқушы Әл-Фараби туралы, оның шығармашылығы туралы
айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген
қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай
жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде
болады.
(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару.
Оқушылар Әл-Фараби туралы, оның шығармашылығы туралы
айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген
қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай
жалғастырады.
|
ҚБ
|
6-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Мағынаны
тану. Оқушылар Әл-Фарабидың
"Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңімен
танысады.
1-тапсырма. «Сөз сиқыры»
әдісі. Мақсаты: Шығарма мазмұнын
түсінуге дайындау Берілген сөздердің мағынасын сөздіктен
табыңыз. Құрыш, құрыштай, әзәзіл,
жазғыру.
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. Органайзер толтыру.
Мақсаты: Шығарма идеясын
анықтау. «Аялдама» әдісі арқылы топпен, жұппен оқыңыз. Мазмұнын
кесте бойынша талдаңыз.
Төмендегі сөздерді
анықтамасымен
сәйкестендіріңіз.
Құрыш
|
Жылтыр сұр түсті, темір мен
көміртегі және басқа бекіткіштердің ерітіндісінен тұратын болаттың
берік түрі.
|
Мәртебе
|
Бұл жерде: мәрте,
рет.
|
Әзәзіл
|
Азғырушы,
арбаушы.
|
Малдану
|
Бұл жерде: пайдалану, пайда
көру.
|
Тіршілікте құрыштай бол
төзімді,
Сан мәрте де алдаса да
өзіңді.
Тағдырыңды еш уақытта
жазғырма
Тіпті кейде болса да әзәзіл
азғырған.
Өрге жүзген өнегелі
ісімен
Таңда да ал дос, өз
теңіңнің ішінен.
Жүргендер көп достық атын
малданып,
Алайда тек қалма оған
алданып.
Дескриптор:
ҚБ
3-тапсырма.
Сатылай кешенді талдау. Мақсаты: шығармасының жанрын анықтау,
фабуласын сипаттау.
Дескриптор:
-
Буын түрін
анықтайды;
-
Бунақ, тармақ, шумақ
санын анықтайды;
-
Ұйқас түрін
ажыратады;
-
Әдеби теориялық
ұғымдарды анықтайды.
ҚБ
4-тапсырма.
«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі. Мақсаты: Шығармадағы
әлеуметтік –қоғамдық мәселені ашу; Топтық жұмыс. Әр топ екі
қалпақпен жұмыс істейді. Адамның өміріндегі адал достықтың
маңыздылығын 6 қырынан
қарастырыңыз.
Ақ
қалпақ – ақпараттар, фактілер арқылы
тақырыпты ашыңыз;
Сары
қалпақ – пайдалы жақтарын
саралаңыз;
Қара
қалпақ – қандай қиыншылықтар
шығармада кездеседі;
Қызыл
қалпақ – сезіммен
жеткізу;
Жасыл
қалпақ – креативті жаңа идеялар
айтыңыз;
Көк
қалпақ – сараптама
жасаңыз.
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар
Әл-Фарабидың "Тіршілікте құрыштай бол төзімді" өлеңімен
танысады.
Органайзер толтыру.
Шығарма идеясын анықтау. «Аялдама» әдісі арқылы топпен, жұппен
оқыңыз. Мазмұнын кесте бойынша
талдаңыз.
Сатылай кешенді
талдау. Мақсаты: шығармасының жанрын анықтау, фабуласын
сипаттаңыз.
Шығармадағы
әлеуметтік –қоғамдық мәселені ашу; Топтық жұмыс. Әр топ екі
қалпақпен жұмыс істейді. Адамның өміріндегі адал достықтың
маңыздылығын 6 қырынан
қарастырыңыз.
|
ҚБ
|
Әл-Фараби
"Тіршілікте құрыштай
бол төзімді" өлеңі
5-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия.
«Аяқталмаған
сөйлемдер»әдісі
«Бүгін
мен------------------------------
білдім»
«--------------------------------------------қызықты
болды»
«---------------------------------------------қиын
болды»
«--------------------------------------------екенін
түсіндім»
«Мен---------------------------------------сезіндім»
«Мен--------------------------------------дағдыландым»
|
|