Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәні мұғалімдеріне көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары.

Мектеп №91 жом

Күні: 04.09.2017 жыл Мұғалімнің аты-жөні:Букурова Б

Сынып:11 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар.


Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары

Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар туралы білімін дамыту.


Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар туралы біледі.

Кейбір оқушылар. Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсінеді,алғашқы ғылыми талпыныстар туралы ақпарат жинақтайды.


Бағалау критерийі

1. Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсінеді.


2. Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар туралы біледі.




Тілдік мақсаттар


Жазылым. Негізгі сөздер мен тіркестер,терминдер:ғалымдар

Құндылықтарға баулу


Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Сабақтың басында.Өмір бойы білім алу-заман талабы.Өзара құрмет пен ынтымақтастық ,ашықтық құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыс

География,тарих

Алдыңғы білім


Оқушылар білуі тиіс:

Тіршіліктің пайда болуы мен тіршілік процесінің жалғасуы және мәнін түсіндіретін алғашқы ақпараттарды

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

0-15 минут


Ұйымдастыру кезеңі.

Қима қағаздар арқылы оқушыларды топқа біріктіруі.Отырғызу.

Бұрынғы білімді жаңғырту:

1. «Суреттер сөйлейді» әдісі.Оқушылар берілген суреттермен жұмыс жасайды,өз ойларын айтады2.Сәйкестендіру кестесін толтырады.


Интербелсенді тақта,Қима қағаздар,суреттер,сәйкестендіру кестесі.


Сабақтың ортасы

15-25 минут


Оқушыларға презентация –таныстырылым ұсыну. Не көрдік?Не байқадық?

Көргендері туралы өз ойларымен бөліседі.

Топқа тапсырма. «Постер қорғау»


Жұмысты бағалау үшін оқушылармен бірге бағалау критерийлерін қалыптастыру «Басбармақ »әдісі

Жасалған жұмыс нәтижесімен бөлісу.


Интербелсенді тақта.Слайд-презентация,А3формат,маркерлер,түрлі-түсті қағаздар


Сабақтың соңы

26-36 мин










Биологиялық диктант

Бастапқы білімді тексеру.

1.Баспадан шыққан тапсырмалармен жұмыс жасау.

2.Интернет материалдарын қолдану.

Тапсырма.Қойылмаған сөздерді орнына қою:



Бағалау

Интербелсенді тақта.

Биологиялық диктант.









Қалыптастырушы бағалау







37-40 мин

«INSERT» кестесі

Оқушылар өздері дайын постерлер,стикерлер.

1 мин

Үйге тапсырма



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық

Және

Қауіпсіздік

Техникасын

сақтау

Топтық,жұптық және жеке жұмыс.

Бағалау парақшалары.Басбармақ әдісі.

Формативті бағалау.

Сурет салу мен апликация дайындауда құрал жабдықтар қолданғанда ТҚ ережелерін сақтау.







Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Білім алушылар:

Балл

Жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын анықтайды және зерттейді.

1

- экожүйе түрін анықтайды;

- экожүйеге әсер ететін абиотикалық факторларды анықтайды;

- экожүйеге әсер ететін биотикалық факторларды анықтайды;

- жергілікті жер экожүйесінің ерекшелігін сипаттайды;

- бір ағза мысалында бейімделу ерекшелігіне мысал келтіреді

1

1

1

1


1

Табиғи қоректік тізбектерді ажыратады.

1 а

суреттен өндірушілерді анықтайды;

суреттен тұтынушыларды анықтайды;

суреттен ыдыратушыларды анықтайды;

1

1

1

Қоректік тізбектер және қоректік торларды құрастырады.

суретті пайдалана отырып жайылымдық қоректік тізбекті құрады;

суретті пайдалана отырып детритті қоректік тізбекті құрады;

1


1

Экологиялық сукцессиялар.

2

экологиялық сукцессия ұғымына анықтама береді; - экологиялық сукцессия түрлеріне мысал келтіреді; - экологиялық сукцессия үдерісінің жүру кезеңдерін атайды.

1

1

1

Биологиялық диктант

3

Толықтыру тапсырмалары (1 тапсырма 1 бал)

6




19

Бағалау шкаласы: 1-5 бал «2» ; 6-11 бал «3»; 12-15 бал «4»;16-19 бал «5»





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2018
532
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі