Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
1.4.1.1 мұғалімнің
қолдауымен тақырыпқа негізделген суреттерді қолданып, диалог
құрастыру;
1.5.1.5 мұғалім қолдауымен сөз
тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс
қолдану
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
Өткен сабаққа шолу
жасау
-
Адамның суреті арқылы
дене мүшелерінің атауын оқып, дұрыс
белгілеу.
-
«Домино» әдісі арқылы
оқушылар диалог құрастырады.
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын видео арқылы
болжайды.
|
«жағымды
смаиликтер»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Айтылым
Қайтала.
Суретке
қара.
Тыңдалым
Жазылым
Сергіту
сәті
Оқылым
Қосымша
тапсырма
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздермен танысады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Тіс-зубы
Тазала-чисти
Тазалаймын-почисти
Айтайық
Оқушыларды жаңа сабаққа
кіргізу мақсатында тіс ауруына байланысты көңілді видеоролик
көрсетіледі. Оқушылар бүгінгі тақырыбымыз «Тісіңді тазала» деп
аталады. Балалар сендер тістеріңді немен, қалай
тазалайсыңдар?
Айтайық
Алмабек, тісіңді
тазала
Иә,
тазалаймын
Жоқ,
тазаламаймын
Көрейік
Мұғалім оқушыларға тіс
күтіміне арналған кеңестер туралы видео
көрсетеді.
Берілген сөздерге тиісті
жалғаулары қойып, жазады.
Мен тіс
тазалаймын
Сен тіс
тазалайсың
Сіз тіс
тазалайсыз
Ол тіс
тазалайды
Мен қол
жуамын
Сен қол
жуасың
Сіз қол
жуасыз
Ол қол
жуады
«Кімдікі дұрыс?» ойынын
ойнау
Сөйлемдерді оқу арқылы,
суреттермен сәйкестендіреді.
|
Смаиликтер «Тамаша», «Жақсы»,
«Ойлан»
Дескриптор:
-Өзінің отбасы мүшелерін
әңгімелейді.
Өін-өзі
бағалау
«Тамаша», «Жақсы»,
«Талпын» тапсырмаларын беріп
бағалау
Сергіту сәтін
орындайды.
Смаиликтер «Тамаша», «Жақсы»,
«Ойлан»
|
Оқулық
сөздік
слайд
Видео
Слайд
Оқулық
https://learningapps.org/
|