Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тізбек бөлігі үшін Ом заңы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңы
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Шалғынбаев атындағы №217 ІТ-мектеп-лицейі |
|||||
Пәні: |
Физика |
|||||
Бөлім: |
8.3 А Тұрақты электр тогы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Бакирова Асел Алмасбековна |
|||||
Күні: |
23.01.2023 ж |
|||||
Сынып: 8А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңы |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Кедергі, кернеу және ток күшінің байланысын біледі. Көптеген оқушылар істей алады:Тізбек бөлігі үшін Ом заңын графиктік және сандық есептерде қолданады. Кейбір оқушылар істей алады: Ом заңын, Ток күшінің, кедергінің формуласын есеп шығаруда қолданады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Үй тапсырмасына шолу ІІІ. Жаңа сабақ Жеке жұмыс «Есептеу-білімді еселеу» Сабақты бекіту. 10 минут Бағалау Үй тапсырмасы |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушыларды https://flippity.net платформасы арқылы 3 топқа бөлемін:
Әр топ мүшелері арасынан өз аттарына түсініктеме береді. 3 топқа электр тізбегінің суреттері беріледі. Әр тапсырманы орындағанда,бір құралдан қосып отырады, соңғы тапсырманы орындалғанда шам жануы тиіс. Оқушылардың шапшаңдығын және теориялық материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін ауызша сұрақтар беріледі.
Тапсырма "Иә" немесе "жоқ"
Жауаптары интерактивті тақтадан бірден шығып көрініп отырылады. ІІІ. Жаңа сабақ платформасы арқылы виртуальді зертханалық жұмыс көрсете отырып түсіндіремін. зертханалық жұмыстан Ом заңының математикалық өрнегі қортылып шығады. «Топтық жұмыс»
осы бағдарламамен тізбек құрастырып, кернеу мен ток күшін өлшеу арқылы кедергіні анықтау. Қолдану дағдысын дамыту үшін, оқушылар Ом заңын қолданып «Есептеу – білімді еселеу» Деңгейлік есептер шығарады. Тапсырмалар:
https://wordwall.net/ru/resource/51239461 сілтемесі арқылы «Сәйкестендір» әдісімен тапсырма орындайды.
Рефлексия: https://padlet.com/aya13nuri15/lq74grhsa0970p3h оқушылар сабақтан алғғған әсерлерін жазып жібереді. 10 баллдық жүйе бойынша оқушылар белсенділігіне қарай бағаланады. &24, 5.2 жаттығу |
Оқушылар үй тапсырмасын қайталау сұрақтарына «иә» немесе «жоқ» деп тез-тез жауап береді. Оқушылар Ом заңы және оған тәуелді шамалар туралы оқулықтан ізденіп, танысып, өз ойларын айтады. Оқушылар жұптасып деңгейлік есептер шығарады.
|
Бағалау критерийлері -Ток күшінің кернеуден және кедергіден тәуелділігін сипаттайды; -График бойынша кедергіні анықтайды; -Есеп шығаруда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданады. Дескриптор: -Заряд, оның түрлері және әсері туралы біледі -Кернеу. Кедергі, ток күші ұғымдары жайлы біледі. Жалпы балл-2
Дескриптор : 1. Электр схемасындағы электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін біледі; 2. Берілген схеманы қолдана отыра, приборларды өзара жалғайды; 3. Приборлардың көрсеткішін көре отырып, кернеу мен ток күшін мәнін анықтайды. 4. Анықтаған мәндері бойынша кедергіні есептеп шығарады.
Жалпы балл-8 Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл
|
ДК экран Оқулық Слайд Слайд Таратпа материал Қосымша №1 Оқулық слайд дәптер Қосымша №2 https://wordwall.net/ru/resource/51239461 https://padlet.com/aya13nuri15/lq74grhsa0970p3h |
Қосымша №1 «Иә» немесе «Жоқ»