І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй
тапсырмасына шолу
ІІІ. Жаңа сабақ
Жеке жұмыс
«Есептеу-білімді еселеу»
Сабақты бекіту.
10
минут
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Оқушыларды https://flippity.net
платформасы арқылы 3 топқа
бөлемін:
Әр
топ мүшелері арасынан өз аттарына түсініктеме
береді.
3
топқа электр тізбегінің суреттері беріледі. Әр тапсырманы
орындағанда,бір құралдан қосып отырады, соңғы тапсырманы
орындалғанда шам жануы тиіс.
Оқушылардың
шапшаңдығын және теориялық материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін
ауызша сұрақтар беріледі.
Тапсырма "Иә" немесе
"жоқ"
-
Аттас
зарядтар бір-бірімен тартылады.
(жоқ)
-
Ток
күшінің өлшем бірлігі ом. (жоқ)
-
Электр
кернеуін өлшейтін құрал амперметр
(жоқ)
-
Ток
күшін өлшейтін құрал амперметр (иә)
-
Электр тогының магниттік
әсері болады. (иә)
-
Әр аттас
зарядтар
бірін-бірі тебіледі. (жоқ)
-
Электр кернеуінің өлшем
бірлігі А(Ампер) (жоқ)
-
Электр кернеуінің өлшем
бірлігі В
(Вольт) (иә)
-
Кедергіні
R-әрпімен
белгілейміз (иә)
-
Кедергінің өлшем бірлігі секунд
(жоқ)
-
Кедергіні өлшейтін құрал реостат
(иә)
-
Электр тогының химиялық
әсері болады. (иә)
Жауаптары интерактивті
тақтадан бірден шығып көрініп отырылады.
ІІІ. Жаңа сабақ
https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html
платформасы арқылы виртуальді зертханалық жұмыс
көрсете отырып түсіндіремін.
зертханалық жұмыстан Ом
заңының математикалық өрнегі қортылып
шығады.
«Топтық жұмыс»
https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html
осы бағдарламамен тізбек
құрастырып, кернеу мен ток күшін өлшеу арқылы кедергіні
анықтау.
Қолдану дағдысын дамыту үшін,
оқушылар Ом заңын қолданып «Есептеу – білімді
еселеу» Деңгейлік есептер
шығарады.
Тапсырмалар:
-
I1
= 256 мА,
I2
= 560 мкА ток күштерін
ампермен, U1
= 300 мВ,
U2
= 3,25 кВ кернеуді вольтпен
өрнектеңдер.
-
Электр үтігі 220 В желіге қосылған. Үтіктің
қыздыру элементінің кедергісі 50 Ом болса, ондағы ток күші
қандай?
-
Ұзындығы 20 м, көлденең
қимасының ауданы 1,2 мм2 константан сымының
ұштарындағы кернеу 40 В болса, осы тізбек арқылы өтетін ток күші
қандай?
.
https://wordwall.net/ru/resource/51239461
сілтемесі
арқылы «Сәйкестендір»
әдісімен тапсырма
орындайды.
Рефлексия: https://padlet.com/aya13nuri15/lq74grhsa0970p3h
оқушылар сабақтан алғғған
әсерлерін жазып жібереді.
10
баллдық жүйе бойынша оқушылар белсенділігіне қарай
бағаланады.
&24, 5.2 жаттығу
|
Оқушылар үй тапсырмасын қайталау сұрақтарына «иә»
немесе «жоқ» деп тез-тез жауап береді.
Оқушылар Ом заңы және оған тәуелді шамалар туралы
оқулықтан ізденіп, танысып, өз ойларын айтады.
Оқушылар жұптасып деңгейлік есептер
шығарады.
|
Бағалау
критерийлері
-Ток күшінің кернеуден және кедергіден
тәуелділігін сипаттайды;
-График бойынша кедергіні
анықтайды;
-Есеп шығаруда тізбек бөлігі үшін Ом заңын
қолданады.
Дескриптор:
-Заряд, оның түрлері және әсері туралы
біледі
-Кернеу. Кедергі, ток күші ұғымдары жайлы
біледі.
Жалпы балл-2
Дескриптор :
1.
Электр
схемасындағы электр тізбегі элементтерінің
шартты белгілерін біледі;
2. Берілген схеманы қолдана
отыра, приборларды өзара жалғайды;
3.
Приборлардың көрсеткішін көре отырып, кернеу мен ток күшін мәнін
анықтайды.
4.
Анықтаған мәндері бойынша кедергіні есептеп
шығарады.
Жалпы балл-8
Жалпы бағалау
критерийлер бойынша 10 балл
|
ДК
экран
Оқулық
Слайд
https://flippity.net
Слайд
Таратпа материал
Қосымша №1
Оқулық слайд
дәптер
https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html
https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html
Қосымша №2
https://wordwall.net/ru/resource/51239461
https://padlet.com/aya13nuri15/lq74grhsa0970p3h
|