Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңы


    Білім беру ұйымының атауы

    Б.Шалғынбаев атындағы №217 ІТ-мектеп-лицейі

    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    8.3 А Тұрақты электр тогы

    Педагогтің аты-жөні:

    Бакирова Асел Алмасбековна

    Күні:

    23.01.2023 ж

    Сынып: 8А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Кедергі, кернеу және ток күшінің байланысын біледі.

    Көптеген оқушылар істей алады:Тізбек бөлігі үшін Ом заңын графиктік және сандық есептерде қолданады.

    Кейбір оқушылар істей алады: Ом заңын, Ток күшінің, кедергінің формуласын есеп шығаруда қолданады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І. Ұйымдастыру кезеңі.





















    ІІ. Үй тапсырмасына шолу
































    ІІІ. Жаңа сабақ

































































    Жеке жұмыс

    «Есептеу-білімді еселеу»






























    Сабақты бекіту.


    10 минут









    Бағалау





    Үй тапсырмасы

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    Оқушыларды https://flippity.net

    платформасы арқылы 3 топқа бөлемін:

    • ТОК КҮШІ

    • КЕРНЕУ

    • КЕДЕРГІ

    Әр топ мүшелері арасынан өз аттарына түсініктеме береді.

    3 топқа электр тізбегінің суреттері беріледі. Әр тапсырманы орындағанда,бір құралдан қосып отырады, соңғы тапсырманы орындалғанда шам жануы тиіс.

    Оқушылардың шапшаңдығын және теориялық материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін ауызша сұрақтар беріледі.


    Тапсырма "Иә" немесе "жоқ"

    1. Аттас зарядтар бір-бірімен тартылады. (жоқ)

    2. Ток күшінің өлшем бірлігі ом. (жоқ)

    3. Электр кернеуін өлшейтін құрал амперметр (жоқ)

    4. Ток күшін өлшейтін құрал амперметр (иә)

    5. Электр тогының магниттік әсері болады. (иә)

    6. Әр аттас зарядтар бірін-бірі тебіледі. (жоқ)

    7. Электр кернеуінің өлшем бірлігі А(Ампер) (жоқ)

    8. Электр кернеуінің өлшем бірлігі В (Вольт) (иә)

    9. Кедергіні R-әрпімен белгілейміз (иә)

    10. Кедергінің өлшем бірлігі секунд (жоқ)

    11. Кедергіні өлшейтін құрал реостат (иә)

    12. Электр тогының химиялық әсері болады. (иә)


    Жауаптары интерактивті тақтадан бірден шығып көрініп отырылады.


    ІІІ. Жаңа сабақ

    https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html

    платформасы арқылы виртуальді зертханалық жұмыс көрсете отырып түсіндіремін.



    зертханалық жұмыстан Ом заңының математикалық өрнегі қортылып шығады.



    «Топтық жұмыс»



    https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html

    осы бағдарламамен тізбек құрастырып, кернеу мен ток күшін өлшеу арқылы кедергіні анықтау.



    Қолдану дағдысын дамыту үшін, оқушылар Ом заңын қолданып «Есептеу – білімді еселеу» Деңгейлік есептер шығарады.

    Тапсырмалар:

    1. I1 = 256 мА, I2 = 560 мкА ток күштерін ампермен, U1 = 300 мВ, U2 = 3,25 кВ кернеуді вольтпен өрнектеңдер.


    1. Электр үтігі 220 В желіге қосылған. Үтіктің қыздыру элементінің кедергісі 50 Ом болса, ондағы ток күші қандай?



    1. Ұзындығы 20 м, көлденең қимасының ауданы 1,2 мм2 константан сымының ұштарындағы кернеу 40 В болса, осы тізбек арқылы өтетін ток күші қандай? .



    https://wordwall.net/ru/resource/51239461

    сілтемесі арқылы «Сәйкестендір» әдісімен тапсырма орындайды.



    Рефлексия: https://padlet.com/aya13nuri15/lq74grhsa0970p3h оқушылар сабақтан алғғған әсерлерін жазып жібереді.

    10 баллдық жүйе бойынша оқушылар белсенділігіне қарай бағаланады.



    &24, 5.2 жаттығу

    Оқушылар үй тапсырмасын қайталау сұрақтарына «иә» немесе «жоқ» деп тез-тез жауап береді.









    Оқушылар Ом заңы және оған тәуелді шамалар туралы оқулықтан ізденіп, танысып, өз ойларын айтады.





    Оқушылар жұптасып деңгейлік есептер шығарады.







    Бағалау критерийлері


    -Ток күшінің кернеуден және кедергіден тәуелділігін сипаттайды;

    -График бойынша кедергіні анықтайды;


    -Есеп шығаруда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданады.










    Дескриптор:

    -Заряд, оның түрлері және әсері туралы біледі

    -Кернеу. Кедергі, ток күші ұғымдары жайлы біледі.

    Жалпы балл-2






























    Дескриптор :

    1. Электр схемасындағы электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін біледі;

    2. Берілген схеманы қолдана отыра, приборларды өзара жалғайды;

    3. Приборлардың көрсеткішін көре отырып, кернеу мен ток күшін мәнін анықтайды.

    4. Анықтаған мәндері бойынша кедергіні есептеп шығарады.









    Жалпы балл-8

















    Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл






    ДК экран

    Оқулық

    Слайд

    https://flippity.net











    Слайд

    Таратпа материал









    Қосымша №1







    Оқулық слайд

    дәптер














    https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html




















    https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html



    Қосымша №2


















































    https://wordwall.net/ru/resource/51239461



    https://padlet.com/aya13nuri15/lq74grhsa0970p3h





    Қосымша №1 «Иә» немесе «Жоқ»



    №

    Сұрақтар

    Иә

    Жоқ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бакирова Асел Алмасбековна
    24 Ақпан 2023
    455
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тізбек бөлігі үшін Ом заңы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тізбек бөлігі үшін Ом заңы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңы


    Білім беру ұйымының атауы

    Б.Шалғынбаев атындағы №217 ІТ-мектеп-лицейі

    Пәні:

    Физика

    Бөлім:

    8.3 А Тұрақты электр тогы

    Педагогтің аты-жөні:

    Бакирова Асел Алмасбековна

    Күні:

    23.01.2023 ж

    Сынып: 8А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар істей алады: Кедергі, кернеу және ток күшінің байланысын біледі.

    Көптеген оқушылар істей алады:Тізбек бөлігі үшін Ом заңын графиктік және сандық есептерде қолданады.

    Кейбір оқушылар істей алады: Ом заңын, Ток күшінің, кедергінің формуласын есеп шығаруда қолданады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    І. Ұйымдастыру кезеңі.





















    ІІ. Үй тапсырмасына шолу
































    ІІІ. Жаңа сабақ

































































    Жеке жұмыс

    «Есептеу-білімді еселеу»






























    Сабақты бекіту.


    10 минут









    Бағалау





    Үй тапсырмасы

    Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


    Оқушыларды https://flippity.net

    платформасы арқылы 3 топқа бөлемін:

    • ТОК КҮШІ

    • КЕРНЕУ

    • КЕДЕРГІ

    Әр топ мүшелері арасынан өз аттарына түсініктеме береді.

    3 топқа электр тізбегінің суреттері беріледі. Әр тапсырманы орындағанда,бір құралдан қосып отырады, соңғы тапсырманы орындалғанда шам жануы тиіс.

    Оқушылардың шапшаңдығын және теориялық материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін ауызша сұрақтар беріледі.


    Тапсырма "Иә" немесе "жоқ"

    1. Аттас зарядтар бір-бірімен тартылады. (жоқ)

    2. Ток күшінің өлшем бірлігі ом. (жоқ)

    3. Электр кернеуін өлшейтін құрал амперметр (жоқ)

    4. Ток күшін өлшейтін құрал амперметр (иә)

    5. Электр тогының магниттік әсері болады. (иә)

    6. Әр аттас зарядтар бірін-бірі тебіледі. (жоқ)

    7. Электр кернеуінің өлшем бірлігі А(Ампер) (жоқ)

    8. Электр кернеуінің өлшем бірлігі В (Вольт) (иә)

    9. Кедергіні R-әрпімен белгілейміз (иә)

    10. Кедергінің өлшем бірлігі секунд (жоқ)

    11. Кедергіні өлшейтін құрал реостат (иә)

    12. Электр тогының химиялық әсері болады. (иә)


    Жауаптары интерактивті тақтадан бірден шығып көрініп отырылады.


    ІІІ. Жаңа сабақ

    https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html

    платформасы арқылы виртуальді зертханалық жұмыс көрсете отырып түсіндіремін.



    зертханалық жұмыстан Ом заңының математикалық өрнегі қортылып шығады.



    «Топтық жұмыс»



    https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html

    осы бағдарламамен тізбек құрастырып, кернеу мен ток күшін өлшеу арқылы кедергіні анықтау.



    Қолдану дағдысын дамыту үшін, оқушылар Ом заңын қолданып «Есептеу – білімді еселеу» Деңгейлік есептер шығарады.

    Тапсырмалар:

    1. I1 = 256 мА, I2 = 560 мкА ток күштерін ампермен, U1 = 300 мВ, U2 = 3,25 кВ кернеуді вольтпен өрнектеңдер.


    1. Электр үтігі 220 В желіге қосылған. Үтіктің қыздыру элементінің кедергісі 50 Ом болса, ондағы ток күші қандай?



    1. Ұзындығы 20 м, көлденең қимасының ауданы 1,2 мм2 константан сымының ұштарындағы кернеу 40 В болса, осы тізбек арқылы өтетін ток күші қандай? .



    https://wordwall.net/ru/resource/51239461

    сілтемесі арқылы «Сәйкестендір» әдісімен тапсырма орындайды.



    Рефлексия: https://padlet.com/aya13nuri15/lq74grhsa0970p3h оқушылар сабақтан алғғған әсерлерін жазып жібереді.

    10 баллдық жүйе бойынша оқушылар белсенділігіне қарай бағаланады.



    &24, 5.2 жаттығу

    Оқушылар үй тапсырмасын қайталау сұрақтарына «иә» немесе «жоқ» деп тез-тез жауап береді.









    Оқушылар Ом заңы және оған тәуелді шамалар туралы оқулықтан ізденіп, танысып, өз ойларын айтады.





    Оқушылар жұптасып деңгейлік есептер шығарады.







    Бағалау критерийлері


    -Ток күшінің кернеуден және кедергіден тәуелділігін сипаттайды;

    -График бойынша кедергіні анықтайды;


    -Есеп шығаруда тізбек бөлігі үшін Ом заңын қолданады.










    Дескриптор:

    -Заряд, оның түрлері және әсері туралы біледі

    -Кернеу. Кедергі, ток күші ұғымдары жайлы біледі.

    Жалпы балл-2






























    Дескриптор :

    1. Электр схемасындағы электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерін біледі;

    2. Берілген схеманы қолдана отыра, приборларды өзара жалғайды;

    3. Приборлардың көрсеткішін көре отырып, кернеу мен ток күшін мәнін анықтайды.

    4. Анықтаған мәндері бойынша кедергіні есептеп шығарады.









    Жалпы балл-8

















    Жалпы бағалау критерийлер бойынша 10 балл






    ДК экран

    Оқулық

    Слайд

    https://flippity.net











    Слайд

    Таратпа материал









    Қосымша №1







    Оқулық слайд

    дәптер














    https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html




















    https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-dc/latest/circuit-construction-kit-dc_ru.html



    Қосымша №2


















































    https://wordwall.net/ru/resource/51239461



    https://padlet.com/aya13nuri15/lq74grhsa0970p3h





    Қосымша №1 «Иә» немесе «Жоқ»



    №

    Сұрақтар

    Иә

    Жоқ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Философия Презентация 9 сынып
    24.02.2023
    455
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бакирова Асел Алмасбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации