Сабақтың
тақырыбы:
|
Тізбек бөлігі үшін Ом
заңы.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін
Ом заңын есептер шығаруда
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар істей алады: Кедергі, кернеу және ток
күшінің байланысын біледі.
Көптеген
оқушылар істей алады:Тізбек бөлігі үшін Ом заңын
графиктік және сандық есептерде
қолданады.
Кейбір оқушылар істей
алады: Ом заңын, Ток күшінің,
кедергінің формуласын есеп шығаруда
қолданады
|
Негізгі
идеялар:
|
Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін
арттыру.
Топпен жұмыс істеуін
дағдыландыру.
Танымдық белсенділігін
арттыру.
АКТ-ны пайдалану
|
Көрнекі
құралдар:
|
Интерактивті такта, плакаттар, А-3 қағаздары,
маркерлер, стикерлер, карточкалар.
|
Жаттығулар:
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
түрі
|
Оқу
нәтижесі
|
Ұйымдастыру
|
Оқушыларды топтарға
бөлу
Топ ережесін
қайталау
Топ спикерін тандап, бағалау парағы
таратылады
|
-
Топ басшылары
бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін
білдіреді.
-
Оқушылары үш
топқа бөлінеді.
-
Ток
күші
-
Кернеу
-
Кедергі
-
Топ ережесін
қайталайды.
-
Спикер бағалайды
|
|
Бір-біріне тілек айтады, топқа
бөлінеді, топ ережелерін
қайталайды.
Спикер топ
мүшелерін
бағалайды
|
Білу
|
«Қарлы
кесек» өткен тақырыптар-ды
қайталау
|
Ой
салу.
Өткен тақырыпты еске
түсіру үшін сұрақтар
беріледі
1.Ток күші дегеніміз
не?
2.Алғаш рет кім
ашты?
3.Қандай әріппен
белгілейміз?
4.Кернеу дегеніміз
не?
5.Вольта бағанаасы
дегеніміз не?
Үйдегі жарықтандыру
жүйесіндегі кернеу қаншаға
тең?
6.Амперметр
дегеніміз не?
7.Вольтметр
дегеніміз не?
8.1мкА канша Ампер
бар?
|
(топта оқушылар
бір-бірін бағалай-ды, мұғалім топты
бағалайды)
Бірін бірі-
бағалайды
|
Сұрақтарға жауап
береді,
|
Түсіну
|
«Кім білгір» арқылы –
Миға
шабуыл
|
Топ мүшелері тізбек бөлігі
үшін Ом заңы тақырыбын түсінеді, жазады.
Электр тоғының бар
екенін оның жылулық, химиялық, магниттік және биологиялық әсерлері
бойынша білуге болады дедік. Осы әсерлер арқылы электр тоғы, нақты
айтқанда электр тоғының көзі жұмыс
жасайды.
|
бірін-бірі бағалау, мұғалімнің
бағалауы.
|
Кітаппен жұмыс істейді,
тақырыпты түсінеді, формуларды жазады, прзентация жасайды,
қорғайды
|
Қолдану
|
«Кім алғыр?» есеп береді
|
Теориялық
есептер шығару.
1.Вольфрам қылы
арқылы 10мин ішінде 300Кл электр заряды өтетін электр шамындағы ток
күшін анықтаңдар?
2. Өткізгіштегі ток
күші 0,6А болған кездегі, 30 Ом кедергісі бар өткізгіштің
ұштарындағы кернеуді
анықтаңдар?
3. Өткізгіштің
көлденең қимасы арқылы 2с ішінде
12*1019электрон өтеді. Өткізгіштегі
ток күші қандай?
4.Егер өткізгіштің
ұштарына 12В кернеу берілсе, онда 6 Ом кедергісі бар өткізгіштен 25
Кл заряд қанша уақыт аралығында
өтеді?
5.Радиошамның ток
күші 50мА. Егер шам 1000сағ жұмыс істесе, одан қанша электр заряды
өтеді?
6.Ұштарына 12В
кернеу берілген,кедергісі 600Ом реостаттың ток күшін
анықтаңдар?
|
Топпен
бағалау.
Бағдаршам
әдісі
|
Есептерді постерге
шығарып.
Алған
білімдерін
қоладнып есептер шығара
біледі, сұрақтарға жауап беру, сын тұрғысынан ойлау қабілеттері
дамиды
|
Талдау
Жинақтау
|
Эйлер дөңгелегін
береді
|
Тізбек бөлігі үшін Ом заңының
формуласын жазып, физикалық шамаларын жазып,
толтырады
Ток күші, Кернеу,
Кедергі
|
Топтар бірін бірі
бағалайды.
|
Салыстырады, Эйлер дөңгелегін
салады, топта жұмыс істеуге
дағдыланады
|
Бағалау.
|
Бағалайды, қорытындылайды,
үйге тапсырма береді
|
Үйге: 24 тақырып: Тізбек
бөлігі үшін Ом заңы. №17-2-3
есептер.
|
Өзін өзі
бағалау
|
Аттарын
стикерге жазады
|