Материалдар / Тізбек бөлігі үшін Ом заңы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тізбек бөлігі үшін Ом заңы.

Материал туралы қысқаша түсінік
8сынып физика пәнінің мұғалімдеріне қажет материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2024
96
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп: Н.Данаев атындағы орта мектеп

Пәні: Физика

Сыныбы: 8 «Ә»

Пән мұғалімі: Каримова Б.Б.


Сабақтың тақырыбы:

Тізбек бөлігі үшін Ом заңы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар істей алады: Кедергі, кернеу және ток күшінің байланысын біледі.

Көптеген оқушылар істей алады:Тізбек бөлігі үшін Ом заңын графиктік және сандық есептерде қолданады.

Кейбір оқушылар істей алады: Ом заңын, Ток күшінің, кедергінің формуласын есеп шығаруда қолданады

Негізгі идеялар:

Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.

Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.

Танымдық белсенділігін арттыру.

АКТ-ны пайдалану

Көрнекі құралдар:

Интерактивті такта, плакаттар, А-3 қағаздары, маркерлер, стикерлер, карточкалар.

Жаттығулар:

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

түрі

Оқу нәтижесі

Ұйымдастыру

Оқушыларды топтарға бөлу

Топ ережесін қайталау

Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады

  1. Топ басшылары бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.

  2. Оқушылары үш топқа бөлінеді.

    1. Ток күші

    2. Кернеу

    3. Кедергі

  3. Топ ережесін қайталайды.

  4. Спикер бағалайды


Бір-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды.



Спикер топ мүшелерін

бағалайды

Білу

«Қарлы кесек» өткен тақырыптар-ды қайталау

Ой салу.

Өткен тақырыпты еске түсіру үшін сұрақтар беріледі

1.Ток күші дегеніміз не?

2.Алғаш рет кім ашты?

3.Қандай әріппен белгілейміз?

4.Кернеу дегеніміз не?

5.Вольта бағанаасы дегеніміз не?

Үйдегі жарықтандыру жүйесіндегі кернеу қаншаға тең?

6.Амперметр дегеніміз не?

7.Вольтметр дегеніміз не?

8.1мкА канша Ампер бар?

(топта оқушылар бір-бірін бағалай-ды, мұғалім топты бағалайды)


Бірін бірі- бағалайды

Сұрақтарға жауап береді,

Түсіну

«Кім білгір» арқылы –

Миға шабуыл


Топ мүшелері тізбек бөлігі үшін Ом заңы тақырыбын түсінеді, жазады.

Электр тоғының бар екенін оның жылулық, химиялық, магниттік және биологиялық әсерлері бойынша білуге болады дедік. Осы әсерлер арқылы электр тоғы, нақты айтқанда электр тоғының көзі жұмыс жасайды.

бірін-бірі бағалау, мұғалімнің бағалауы.

Кітаппен жұмыс істейді, тақырыпты түсінеді, формуларды жазады, прзентация жасайды, қорғайды

Қолдану

«Кім алғыр?» есеп береді

Теориялық есептер шығару.

1.Вольфрам қылы арқылы 10мин ішінде 300Кл электр заряды өтетін электр шамындағы ток күшін анықтаңдар?

2. Өткізгіштегі ток күші 0,6А болған кездегі, 30 Ом кедергісі бар өткізгіштің ұштарындағы кернеуді анықтаңдар?

3. Өткізгіштің көлденең қимасы арқылы 2с ішінде 12*1019электрон өтеді. Өткізгіштегі ток күші қандай?

4.Егер өткізгіштің ұштарына 12В кернеу берілсе, онда 6 Ом кедергісі бар өткізгіштен 25 Кл заряд қанша уақыт аралығында өтеді?

5.Радиошамның ток күші 50мА. Егер шам 1000сағ жұмыс істесе, одан қанша электр заряды өтеді?

6.Ұштарына 12В кернеу берілген,кедергісі 600Ом реостаттың ток күшін анықтаңдар?


Топпен бағалау.

Бағдаршам әдісі

Есептерді постерге шығарып.

Алған білімдерін

қоладнып есептер шығара біледі, сұрақтарға жауап беру, сын тұрғысынан ойлау қабілеттері дамиды

Талдау Жинақтау

Эйлер дөңгелегін береді

Тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласын жазып, физикалық шамаларын жазып, толтырады

Ток күші, Кернеу, Кедергі

Топтар бірін бірі бағалайды.

Салыстырады, Эйлер дөңгелегін салады, топта жұмыс істеуге дағдыланады

Бағалау.

Бағалайды, қорытындылайды, үйге тапсырма береді

Үйге: 24 тақырып: Тізбек бөлігі үшін Ом заңы. №17-2-3 есептер.

Өзін өзі бағалау

Аттарын стикерге жазады



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!