Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
8.3
АТұрақты электр
тогы
Мектеп:Н.Мейірманов атындағы жалпы
білім беретін орта мектебі
Күні:20.01.2021
Мұғалімнің
аты-жөні:Кобжанова
Н.Н.
Сынып:
8
Қатысқандар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақ
тақырыбы:
Тізбек бөлігіне
арналған Ом заңы
Практикалық жұмыс
№18
Сабаққа
негізделген оқу мақсаты
8. 4. 2. 6-Тізбек
бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда
қолдану.
Сабақ
мақсаттары:
Барлық
оқушылар:Тізбек бөлігі үшін Ом заңын
есептер шығару кезінде
қолдану
Оқушылардың басым
бөлігі:Электр тізбегі үшін Ом заңын
түрлендіріп, орта деңгейлі есептер
шығару
Кейбір
оқушылар:Вольт-амперлік сипаттамадан
ток күші мен кернеуді
салыстырады
Бағалау
критерийлері:
Тізбек бөлігі үшін
Ом заңын есептер шығару кезінде
қолданады.
Электр тізбегі үшін
Ом заңын түрлендіріп, орта деңгейлі есептер
шығарады.
Вольт-амперлік сипаттамадан
ток күші мен кернеуді
салыстырады
Тілдік
мақсаттар
Тілдік
дағдылар:оқушылардың қажетті сөз
тіркестерін қолдана отырып, академиялық тілде сөйлеу дағдысын
дамытады.
Терминология:Резистор, кернеу, кедергі, ток
күші, электр тогы.
Далогқа/жазылымға
қажетті сөз тіркестері:тізбек бөлігі үшін Ом заңын
оқып үйрендік.
біз Ток күшінің ....
тура пропорционал, ... кері пропорционал екенін
білдік.
Егер өткізгіштің
кедергісін арттырса, ток күшінің шамасы қалай
өзгереді?
Ток күші кедергіге
қалай тәуелді?
Ом заңы қалай
тұжырымдалады?
Құндылықтарды
дарыту
Оқушыларға еңбек
және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу құндылықтарын
дарыту
Пәнаралық
байланыстар
Математика
АКТ қолдану
дағдылары
интербелсенді
тақта
Алдыңғы
білім
Электр тогы. Электр
тізбегі символдары. Электр кернеу. Ток
күші.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған
іс-әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың
басы
2
минут
2
минут
Ұйымдастыру
бөлімі
а)
Амандасу,түгендеу
б) Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айту.
Білу. Өткен тақырыпты
бекіту
Сәйкестендіру
кестесі. Электр тізбегін және
олардың құрамдас бөлігін
анықтау.
1
Амперметр
2
Қыздыру
шамы
3
Кілт
4
Аккумулятор, батарея
5
Вольтметр
6
Кедергі
Қалыптастырушы
бағалау:
Оқушылар тақтада
көрсетілген дұрыс жауаптарды қарап, өз жұмыстарын « + » « - » қою
арқылы тексереді.
Бас
бармақәдісі бойынша барлық
тапсырманы дұрыс орындаған оқушы бас бармағын жоғары,1-2 қате кетсе
көлденең, ал қатесі
3-тен жоғары болса
төмен қаратып көтереді.
Мұғалім сабақтың әр
кезеңінде белсенді оқушыға жұлдызша таратып
отырады
Интерактивті
тақта
Блум
таксономиясы
таратпа
қағаздар
жұлдызшалар
Сабақтың
ортасы
5
минут
7
минут
10
минут
Түсіну.
Мұғалім
мәліметі:Георг Симон Ом- неміс
физигі.Ол өткізгіш арқылы өтетін ток және өткізгіш ұштарындағы
кернеу арасындағы қатынасты реттеуге мүмкіндік беретін теориялық
заңды дәлелдеді (қазіргі таңда Ом заңы деген атпен белгілі).Ом заңы
электр тоғына қатысты ең ежелгі және ең маңызды заңдардың біріне
жатады.Бұл заң 1826 жылы ойлап табылды.Электр кедергісінің өлшем
бірлігі ғалымның атына орай (Ом) деп
аталады.
Тізбек бөлігіндегі
ток күші осы бөліктің ұштарындағы кернеуге тура пропорционал және
оның кедергісіне кері
пропорционал:
Т ок күшінің кернеуге тәуелділігінің графигін
вольт-амперлік сипаттама деп
атайды.
Видеокөрсетілім
(Ом заңын тәжірибе жүзінде
дәлелдеу)
Қолдану. Жеке
жұмыс . «Формулалар
сөйлейді»
№
Тапсырмалар
Оқушы
жауаптары
1
Тізбек бөлігіне арналған Ом
заңының формуласын жаз
2
Негізгі формуладан кернеуді
есептеу формуласын қорытып
шығар
3
Негізгі формуладан
кедергіні есептеу формуласын қорытып
шығар
Дескриптор: Білім
алушы
1. Ом заңының
формуласын жазады
2. Негізгі
формуладан кернеуді, кедергіні есептеу формуласын қорытып
шығарады
ҚБ: жұлдызшалар
арқылы бағалау
2. Телеграф ұзындығы
1 км,көлденең қимасы 0,5 мм2бөлігінен 8мА ток өтсе,оның
кернеуі қандай? ()
Дескриптор: Білім
алушы
Есептердің шартын
дұрыс құрастырады;
Шамалардың өлшем
бірліктерін бір жүйеге
келтіреді;
Кернеуді токқа
зарядты уақытқа Вольт Ом кедергісіне Ампер ток күші Кулон
кернеуге
Электр құрылғысының
кедергісін .... .... бөлу арқылы таба аламыз. Кедергінің өлшем
бірлігі ....... . Тізбектің бөлігіндегі .................... - осы
бөліктің ұштарындағы .............. тура пропорционал өткізгіштің
..................... кері
пропорционал.
2-тапсырма:«Белгісіз шаманы
тап»
№
Ток
күші
Кедергі
Кернеу
1
0,6А
30 Ом
2
600
Ом
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз