Оқудың негізгі мақсаттары | Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижесі | Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау | Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту | Негізгі дерек көздер |
С.Көбеев “Түлкі мен қырғауыл” Мысалдың негізгі идеясын түсіну, көрсету, сипаттау | Сұрақ-жауап, ЖигСО әдісі, топтастыру тәсілі, диалогтық оқыту | Мысалдың негізгі идеясын түсінеді, көрсетеді, сипаттайды | Өзара бағалау, бағдаршам, ауызша кері байланыс | Сергіту сәті Ой қозғау, топтастыру жасайды-Рольге бөлініп, сахналау-Коллаж жасау | Оқулық, мысал бойынша суреттер,АКТ-ны қолдану мультфильм көрсету |
С.Сейфуллин “Көлде” Мәтінді түсіну. Аққу құсы туралы кең мағлұмат беру | Рефлексиялық сұрақ5 жолды өлеңӨз бетінше білім алуТүртіп алу (INSERT) | Мәтінді түсінеді, Аққу құсы туралы кең мағлұмат алады | Рефлексиялық сауалнама, өзін-өзі бағалауЖазбаша кері байланыс | -Пікірсайыс -Аққу туралы өлең жазу-Кемпірқосақ Сергіту сәті | АКТ-ны қолдану Аққулар тіршілігі туралы бейнежазба, суреттер ,оқулық |
Ш.Айтматов “Жау шапқанда” Аңыздағы баяндалған жаугершілік заман туралы түсініп оқу, ой дамыту, идеясын білу | Венн диограммасыББҮ Семантикалық картаОй қозғауОйлан-жұптас-талқыла | Аңыздағы баяндалған жаугершілік заман туралы түсінеді, ойын дамытады, идеясын біледі | Саусақпен бағалау, Бағалау бетшесі (түрлі смайликтер бойынша) | -Әңгіме дебат-Өз бетімен білім алу-Постер жасақтауСергіту сәтіТоптық жұмыс | Интертақта, оқулық,карта,тарихи шолуғаАКТ-ны қолдану |
Ш.Айтматов “Бұғы Ана” Аңыздағы негізгі идеяны түсіну, талқылау жасау, талдау жасау. баға беру | Топтық жұмыс Жуан және жіңішке сұрақтарЖазба кестелерЕкі жақты күнделік Мозайка әдісіТоптастыру ЖигСО-1 | Аңыздағы негізгі идеяны түсінеді, талқылайды,талдау жасайды,іс-әрекетке баға береді. | Өзін-өзі бағалау
Өзара бағалауБілім шыңы | -Постер жасақтауҚабырғадағы диалог -Миға шабуыл-Жазба жұмысы-Жұптық жұмыс, ребус, елшіОй сергіту | Интер тақта, оқулықСюжетті суреттер, АКТ-ны қолдану интернеттен мультфильм көру |