Материалдар / Тізбектер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тізбектер

Материал туралы қысқаша түсінік
4.4.3.2 - заңдылықты немесе ережені өзі таңдап, сандар/ сандар тобы тізбектерін құру • заңдылықты немесе ережені өзі таңдап, сандар/ сандар тобы тізбектерін құрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2024
210
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 171-сабақ

Бөлім:

Болашаққа саяхат Үшбұрыш. Симметрия

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тізбектер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.3.2 - заңдылықты немесе ережені өзі таңдап, сандар/ сандар тобы тізбектерін құру

Сабақтың мақсаты

  • заңдылықты немесе ережені өзі таңдап, сандар/ сандар тобы тізбектерін құрады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

Топқа бөліну «Таңдау» әдісімен жүреді.

-Әртүрлі 2,4,6,8,10 сандарының бірін таңдап, топқа бірігіп, топ басшысын сайлаңдар.

Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

Жаңа тақырыпты ашу «Жасырын сөз» әдісі:

-Бөлмедегі жасырын сөзді анықтаңдар. (Тізбектер)

- Топқа бөлінгенде алған 2,4,6,8,10, сандарынан кейінгі тізбекте тұру керек санды анықтаңдар.(12)

- Ендеше бүгінгі сабақта сандар тізбегін жалғастыруға берілген тапсырмаларды қарастыратын боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Ширату жаттығуларын жасайды.

Топтарға бірігеді.


Тапсырма тексертеді.


Жасырын сөзді табады.













«Ауызша мадақтау» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.




2,4,8,10





Тізбектер сөзі

Жаңа білім

14 мин











2 мин



10мин






















Бекіту

15 мин








(Т) 1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

1)Сандар тізбегін жалғастырыңдар.

-1 -2 -3 -4 -5 -6 -7

29, 28, 26, 23, 19, 14, 8, 1

2) Сандар тізбегін құру алгоритмі.

3) Сандар тізбегін жалғастырыңдар.

23,23,21,25,19,27,17,29,15,31,...

23-2=21 23+2=25

21-2=19 25+2=27

19-2=17 27+2=29

17-2=15 29+2=31


Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.


(Ұ, Д) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

4) Мәтіндегі заңдылыққа сәйкес келетін сандардың барлық тізбегін таңдап алыңдар.

Ә) 24,22,20,18,16,14

Б) 18,16,4,12,10,8

5) Есептер бойынша өрнектер құрыңдар.

А)Ш: V=S1:t1=240:4=60км/сағ

S2=V*t2=60*7=420км/сағ

Немесе 240:4*7=420км

Ж: 420км жүреді.

Ә) Vқаш=5+4=9км/саг

S=V*t=9*5=45км

Ж: 45км қашықтықта болады.

6) Теңдеулерді шешіңдер.

13/60-6/60+х=9/60 5/100+8/100+х=20/100

7/60+х=9/60 13/100+х=20/100

х=9/60-7/60 х=20/100-13/100

х=2/60 х=7/100

13/60-6/60+2/60=9/60 5/100+8/100+7/100=20/100

9/60=9/60 20/100-х=20/100


(Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс.

7) Тапсырманы орындаңдар.

а1=2см

b1=2 см

a2=2 см

b2=1 см

S-? см2

S1=2*2=4см2

S2=2*1=2см2

S=S1+S2=4+2=6см2

Ж: ауданы 6см2.

8) Тапсырманы орындаңдар.

«Қосарланған тізбек» құрыңдар.

19,19,22,16,25,13,28,10,31,7,34,4,37,1

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға: 124-бет №9

Тапсырмаларды орындайды.










Билеп сергиді.


Тапсырма орындайды.




















Тапсырма орындайды.


Дескриптор:

- Сандар тізбегін жалғастырады-1балл.


Сандар тізбегін құру алгоритмін түсіндіреді-1балл.

Сандар тізбегін жалғастырады -1балл.






Мәтіндегі заңдылыққа сәйкес келетін сандардың барлық тізбегін таңдап алады-1балл.

Есептер бойынша өрнектер құрады-1балл.






Теңдеулерді шешеді-2балл.







Құрама фигураның ауданын есептейді-2балл.








«Қосарланған тізбек» құрады-1балл.

Математика

4-сынып 4-бөлім
















































Қорытынды

1 мин

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Үй тапсырмасы: 124-бет №0.

Рефлексия жасайды.

ҚБ қойылады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!