МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ТЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпқа арналған ТЖБ ІІІтоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2024
139
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу


Ұзақтығы – 40 минут

Тыңдалым – 10 минут

Оқылым – 10 минут

Жазылым – 20 минут

Айтылым сабақтан тыс тексеріледі (әр білім алушыға 2 минут беріледі)

Балл саны - 30


Тапсырмалар түрлері

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Көп таңдауы бар сұрақтар

Толық жауапты қажет ететін сұрақтар


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 компоненттен тұрады. Бірінші компонент

  • тыңдалым, екінші компонент - оқылым, үшінші компонент - жазылым және тілдік бағдар, төртінші компонент - айтылым дағдыларын тексеруге арналған.


Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Тап-сырма

Қамтылатын мақсаттар

Тапсырмаларға сипаттама

Тапсырма-

лар түрлері

Орын-дау

уақы-ты

(мин)

Балл

1

8.1.4.1-

орта көлемді прозалық,драмалық жәнепоэзиялық

шығармалардан үзінді тыңдау,

тақырыбы

мен идеясын талдау;

8.1.6.1 – тыңдалым

материалдарының

мазмұны негізінде

деректерді келтіре

отырып, дәлелді жауап

беру

Тапсырма жеке орындалады.

Оқушылар тақырыпқа қатысты

140-170 сөзден тұратын

тыңдалым мәтінін 2 рет

тыңдайды.

Мәтінді тыңдау барысында

мазмұнды түсінуге бағытталған

бірінші тапсырмада үш дұрыс

жауапты анықтайды.

Екінші тапсырмада шын, жалған

ақпаратты анықтайды. Үшінші

тапсырмада бос орындарға тиісті

сөздерді жазады.

Төртінші тапсырмада мәтіннің

тақырыбы мен идеясын

анықтайды.

Мұғалім оқушының мәтін

мазмұнын түсінгенін бағалайды.

Қысқа

жауапты

қажет ететін

сұрақтар

2

1

2

2

1



3



4

5


2

1

Көп

таңдауы бар

сұрақтар


2

1






2

1


Толық

жауапты

қажет ететін

сұрақтар

6

8.3.4.1- мәтіндердің

түрлерін, тілдік

ерекшеліктерін

салыстырып, талдау

жасау

Тапсырма жеке орындалады.

Оқушылар тақырыпқа қатысты200-230 сөзден тұратын әңгіме оқиды.


Қысқа

жауапты

қажет ететін

сұрақтар

2

1

7


8.3.5.1- қосымша ақпарат

көздерінен алынған

мәліметтерді қолдана

отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді

бақылау

Бірінші тапсырмада мәтін

бойынша 1-ден 4-ке дейінгі

сөйлемдерді А-дан G-ге дейінгі сөйлем соңымен

байланыстырып, тиісті нұсқаны қояды.

Екінші тапсырмада төрт жауабы

бар бір жабық сұраққа жауап

береді. Үшінші тапсырмада

мәтіннен берілген сөздердің

синонимін табады.

Төртінші тапсырмада блум

сұрақтарына жауап береді.

Мұғалім оқушының мәтін

мазмұнын түсінгенін, сөздік

қорын орынды пайдалана алуын,

өмірдегі жағдаяттарға өз

көзқарасын білдіре алуын бағалайды.

Көп

таңдауы бар

сұрақтар

2

1

2

1

8



9


2

2

1

1

Толық

жауапты

қажет ететін

сұрақтар


10




11

8.4.2.1 - эссе құрылымы

мен дамуын сақтап,

тақырыпқа байланысты

берілген мәселенің

оңтайлы шешілу

жолдарын ұсыну

8.4.5.1 - тақырып

бойынша сөздердің

маңызды бөліктерін

дұрыс жазу (жеке сөздер,

бірге, бөлек және дефис

арқылы жазылатын

сөздер); сөйлем ішінде

қойылатын

тыныс белгілерді орынды

қолдану

8.5.1.5 демеулік

шылаулардың (сұраулық,

күшейткіш) қызметін

білу, ауызша және жазба

жұмыстарда орынды

қолдану


Тапсырма жеке орындалады.

Оқушылар берілген екі

тапсырманың бірін таңдап,

жазба жұмысын орындайды.

Мұғалім оқушының жазба

жұмысында стильді сақтауын,

күшейткіш, себеп-салдар

үстеулерін, қосымшаларды

дұрыс жалғауын, сөйлем

ішіндегі, соңындағы тыныс

белгілерді орынды қолдануын

бағалайды.









Жазбаша

толық

жауапты

қажет ететін

сұрақтар

20

10

12

8.2.5.1 - пікірталасқа

қатысушылар берілген

тақырып бойынша өз

пікірлерін сенімді

дәлелдеу және қойылған

сұрақтарға еркін жауап

беру

8.2.2.1 - түрлі жанрдағы

көркем мәтіндерге сүйене

отырып, көңіл күйді

білдіруде ұлттық сөз

әдебі мен сөйлеу этикеті

формаларын қолдана білу

8.5.1.5. - демеулік

шылаулардың қызметін

білу, ауызша және жазба

жұмыстарда орынды

қолдану

Тапсырма жұпта орындалады.

Екі оқушыға бөлімдерге

қатысты ортақ тақырып беріледі

(тақырып жазылған қағаздар

теріс қаратылады). Жұптағы

оқушылар берілген тақырып

бойынша диалогке түседі (әр

оқушы диалогте 8-10 сөйлем

айту керек).

Мұғалім оқушының берілгентақырыпты түсініп, соған

қатысты жұбына сұрақтар

қоюын, сұрақтарға лайық жауап

беруін бағалайды. Екі оқушының

балы бір-біріне тәуелді емес.

Ауызша

толық

жауапты

қажет ететін

сұрақтар

Айтылм

сабақтан

тыстек-серіледі, әр білім

алушыға 2минут

беріледі.

10

Барлығы


30



8-сынып , ІІІ-тоқсан

ІІІ- тоқсан бойынша жиынтық бағалау

I –нұсқа

І. Тыңдалым

1. 3 дұрыс жауапты анықтап, белгілеңіз.

Қызын тәрбиелегенде барған жерінде ....... болуын армандаған.

А) жақсы жар

В) тәртіпті қыз

С) әдепті келін

Д) аяулы ана

Е) батыл ене

Ғ) оқыған бойжеткен

[1]


2. Сөйлемдерден «шын, жалған» екенін анықтаңыз.

Тұжырымды сөйлемдер

ш/ж


Бала бойына ұлттық ойындарды үйрету тәрбиенің басты негізі болған





Ана қызының тәрбиелі болуына жасынан бастап үлкеннің алдынан өтпеуден бастаған



[1]

3. Мәтінді мұқият тыңдап отырып, бос орындарға тиісті сөздерді жазыңыз.

Жігіттің бойына сіңірген қасиеттер ______________________________ [1]


4. Сұраққа жауапты 5 сөзден артық жазбаңыз.

Мәтіннің идеясы ______________________________________________ [1]


5. Сұрақтарға мысалдармен жауап беріңіз.


Қазақ халқында ұл баланы кімдер және қалай тәрбиелеген?

Қыз баланы кім тәрбиелеген және дұрыс тәрбие беру кімнің қасиеттері болған?







[1]


ІІ. Оқылым

І-мәтін

Күн жылына бастады. Бірнеше рет шағырмақ жақсы күндер болып, әр жердің қары тесілді.Ойдым-ойдым қара жерлер көріне бастады.

Жылы күн ұйқыны көп келтіреді, тамақтың артынан бойды көп сергітеді, етті шымырлатады. Ақ қасқыр да ойыншы бола бастады. Өзі келіп Көксеректі иіскеп, жалай беретін болды. Қайта-қайта Көксеректің үстіне артыла береді, ыңырсып тістелеп те қояды.

Көк молайып жаз шыққан соң, екі қасқырдан Қараадырдың елі сап болды.

Қараадыр сыртында елсізде екі үлкен ащы көл бар. Соның аралығындағы қалың шидің ішінде ескі ін болатын. Көксерек пен ақ қасқыр сонда. Жақын жерде — қамыс, одан әрі — көл. Қауіпсіз. Адам көзінен алыс жер, бастап келген — ақ қасқыр.

Бұл кезде Көксерек басқа жақтағы елді ториды. Ақ қасқыр ін маңында болады.

250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!