«Математика» пәнінен І тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Ұзақтығы 40 минут 17 балл 1-НҰСҚА
1-тапсырма.Берілген сандарды кестеге орналастыр. (2 балл)
-
Екінші кластың 12 бірлігі, бірінші кластың 104 бірлігі;
-
Үшінші кластың 52 бірлігі, екінші кластың 423 бірлігі; бірінші кластың 515 бірлігі.

2-тапсырма. Ондық мыңға дейін дөңгелекте. (2 балл)
452 789 _________________________
579 147 _________________________
3-тапсырма. Шамаларды көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (4 балл)
7
га = м² 8 тәул =
сағ
![]()
6 см³ 20 мм³ = мм³ 9 г = мг
4-тапсырма. Қалдықпен бөлуді орында. (3 балл)
895 742 : 10 =
924 698 : 100 =
22 457 : 1000 =
5-тапсырма. Есепті шығар. (3 балл)
Бүркіт 8 сағатта 480 км жолды ұшып өтті. Бүркіттің қозғалыс жылдамдығы қандай?

6-тапсырма. 3. Сандарды бөлінгіштік белгілеріне қарай топқа бөл. (3 балл)
642, 150, 115, 7000, 124, 225, 187486, 800,785.

«Математика» пәнінен І тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Ұзақтығы 40 минут 17 балл 2-НҰСҚА
1-тапсырма.Берілген сандарды кестеге орналастыр. (2 балл)
-
Екінші кластың 18 бірлігі, бірінші кластың 206 бірлігі;
-
Үшінші кластың 75 бірлігі, екінші кластың 154 бірлігі; бірінші кластың 347 бірлігі.

2-тапсырма. Ондық мыңға дейін дөңгелекте. (2 балл)
553 631 _________________________
178 753 _________________________
3-тапсырма. Шамаларды көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (4 балл)
9
га = м² 6 тәул =
сағ
![]()
5 см³ 15 мм³ = мм³ 6 г = мг
4-тапсырма. Қалдықпен бөлуді орында. (3 балл)
124 321 : 10 =
697 124 : 100 =
36 452 : 1000 =
5-тапсырма. Есепті шығар. (3 балл)
Бүркіт 9 сағатта 720 км жолды ұшып өтті. Бүркіттің қозғалыс жылдамдығы қандай?

6-тапсырма. 3. Сандарды бөлінгіштік белгілеріне қарай топқа бөл. (3 балл)
354, 450, 625, 900, 348, 655, 14722, 2000, 795.

Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
1 |
Бірінші санды кестеге жазады |
1 |
|
Екінші санды кестеге жазады |
1 |
|
|
2
|
Бірінші санды ондық мыңға дейін дөңгелектейді; |
1 |
|
Екінші санды ондық мыңға дейін дөңгелектейді; |
1 |
|
|
3 |
Шамаларды түрлендіреді; |
1 |
|
Шамаларды түрлендіреді; |
1 |
|
|
Шамаларды түрлендіреді; |
1 |
|
|
Шамаларды түрлендіреді: |
1 |
|
|
4
|
10 санына қалдықпен бөлуді орындайды |
1 |
|
100 санына қалдықпен бөлуді орындайды |
1 |
|
|
1000 санына қалдықпен бөлуді орындайды |
1 |
|
|
5 |
Есептің қысқаша жазбасын жазады |
1 |
|
Шешуін орындайды |
1 |
|
|
Жауабын жазады |
1 |
|
|
6 |
2-ге бөлінетін сандарды диаграммаға жазады |
1 |
|
5-ке бөлінетін сандарды диаграммаға жазады |
1 |
|
|
2-ге де, 5-ке де бөлінетін сандарды диаграммаға жазады |
1 |
|
|
Жалпы балл |
17 |
|
4.1.1.3 көптаңбалы сандардың разрядтық, кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу;
4.1.1.2 көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру/ сандарды берілген разрядқа дейін дөңгелектеу;
4.1.3.4 ұзындық : мм, см, дм, м, км/масса : г, кг, ц, т/ аудан : мм2, см2, дм2, м2, га, ар/ көлем : мм3 , см3, дм3, м3 / уақыт : сек, мин, сағ, тәул., жыл, ғасыр өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру;
4.1.2.6 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөлу;
4.5.1.2 **есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану
4.1.2.4 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тжб
Тжб
«Математика» пәнінен І тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Ұзақтығы 40 минут 17 балл 1-НҰСҚА
1-тапсырма.Берілген сандарды кестеге орналастыр. (2 балл)
-
Екінші кластың 12 бірлігі, бірінші кластың 104 бірлігі;
-
Үшінші кластың 52 бірлігі, екінші кластың 423 бірлігі; бірінші кластың 515 бірлігі.

2-тапсырма. Ондық мыңға дейін дөңгелекте. (2 балл)
452 789 _________________________
579 147 _________________________
3-тапсырма. Шамаларды көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (4 балл)
7
га = м² 8 тәул =
сағ
![]()
6 см³ 20 мм³ = мм³ 9 г = мг
4-тапсырма. Қалдықпен бөлуді орында. (3 балл)
895 742 : 10 =
924 698 : 100 =
22 457 : 1000 =
5-тапсырма. Есепті шығар. (3 балл)
Бүркіт 8 сағатта 480 км жолды ұшып өтті. Бүркіттің қозғалыс жылдамдығы қандай?

6-тапсырма. 3. Сандарды бөлінгіштік белгілеріне қарай топқа бөл. (3 балл)
642, 150, 115, 7000, 124, 225, 187486, 800,785.

«Математика» пәнінен І тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Ұзақтығы 40 минут 17 балл 2-НҰСҚА
1-тапсырма.Берілген сандарды кестеге орналастыр. (2 балл)
-
Екінші кластың 18 бірлігі, бірінші кластың 206 бірлігі;
-
Үшінші кластың 75 бірлігі, екінші кластың 154 бірлігі; бірінші кластың 347 бірлігі.

2-тапсырма. Ондық мыңға дейін дөңгелекте. (2 балл)
553 631 _________________________
178 753 _________________________
3-тапсырма. Шамаларды көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (4 балл)
9
га = м² 6 тәул =
сағ
![]()
5 см³ 15 мм³ = мм³ 6 г = мг
4-тапсырма. Қалдықпен бөлуді орында. (3 балл)
124 321 : 10 =
697 124 : 100 =
36 452 : 1000 =
5-тапсырма. Есепті шығар. (3 балл)
Бүркіт 9 сағатта 720 км жолды ұшып өтті. Бүркіттің қозғалыс жылдамдығы қандай?

6-тапсырма. 3. Сандарды бөлінгіштік белгілеріне қарай топқа бөл. (3 балл)
354, 450, 625, 900, 348, 655, 14722, 2000, 795.

Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
1 |
Бірінші санды кестеге жазады |
1 |
|
Екінші санды кестеге жазады |
1 |
|
|
2
|
Бірінші санды ондық мыңға дейін дөңгелектейді; |
1 |
|
Екінші санды ондық мыңға дейін дөңгелектейді; |
1 |
|
|
3 |
Шамаларды түрлендіреді; |
1 |
|
Шамаларды түрлендіреді; |
1 |
|
|
Шамаларды түрлендіреді; |
1 |
|
|
Шамаларды түрлендіреді: |
1 |
|
|
4
|
10 санына қалдықпен бөлуді орындайды |
1 |
|
100 санына қалдықпен бөлуді орындайды |
1 |
|
|
1000 санына қалдықпен бөлуді орындайды |
1 |
|
|
5 |
Есептің қысқаша жазбасын жазады |
1 |
|
Шешуін орындайды |
1 |
|
|
Жауабын жазады |
1 |
|
|
6 |
2-ге бөлінетін сандарды диаграммаға жазады |
1 |
|
5-ке бөлінетін сандарды диаграммаға жазады |
1 |
|
|
2-ге де, 5-ке де бөлінетін сандарды диаграммаға жазады |
1 |
|
|
Жалпы балл |
17 |
|
4.1.1.3 көптаңбалы сандардың разрядтық, кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу;
4.1.1.2 көптаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру/ сандарды берілген разрядқа дейін дөңгелектеу;
4.1.3.4 ұзындық : мм, см, дм, м, км/масса : г, кг, ц, т/ аудан : мм2, см2, дм2, м2, га, ар/ көлем : мм3 , см3, дм3, м3 / уақыт : сек, мин, сағ, тәул., жыл, ғасыр өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру;
4.1.2.6 10, 100, 1000 сандарына қалдықсыз және қалдықпен бөлу;
4.5.1.2 **есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану
4.1.2.4 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерге сүйеніп, натурал сандарды топтастыру;
шағым қалдыра аласыз













