2-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Оқылым. Жазылым
Оқу мақсаты: 2.4.2.1 Оқыған/аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу
Бағалау критерийі: Білім алушы • Мәтін мазмұны бойынша сұраққа жауап жазады
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу,түсіну,қолдану.
Орындау уақыты: 40 минут
Оқылым.
Мен достарыммен аулада ойнадым. Анна әткеншек тепті. Әнел орындықта қуыршақ ойнап отыр. Әлібек велосипед теуіп жүр.
Біз аулада тазалық сақтаймыз. Қоқысты қоқыс жәшігіне саламыз. Аулада ағаштар және әдемі гүлдер бар. Анау ағашты әкем екеуміз отырғыздық. Ол алма ағашы болады.
1.Сұрақтарға жауап бер (пишем ответы на вопросы)
-
Әнел не істеп отыр?
-
Қоқысты қайда тастайды?
-
Әкесі екеуі қандай ағаш отырғызды?
2. Тыныс белгілерін қойып жаз. (поставь знаки препинания)
Мен ауылға келдім ауылда атам әжем және ағам тұрады олардың үлкен үйі бар ауласында бақшасы бар мен бақшадан алма жинаймын ағам ағаштарды суарады.
3.Қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бағанға, Не? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бағанға теріп жаз.
Выпеши в один столбец слова отвечающие на вопрос қандай? А в другой отвечающие на вопрос не?
Қуыршақ, ағаш, құм, жасыл, жұқа, бояу, гүл, ақылды, әдемі, батыл, есік, қатты.
|
Қандай? |
Не? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Берілген сөйлемдерден сұрақ құра. (Составить вопросы из предложений)
1. Айман алма берді.
2. Әжем ауылдан келді.
3. Добымның түсі қызыл.
4. Ауланы аула сыпырушы сыпырады.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді |
1 |
мәтін бойынша бірінші сұраққа жауап береді; |
|
|
2 |
Тыныс белгілерін дұрыс қойып жазуы керек. (нүкте, үтір) |
|
|
|
3 |
Қандай? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді ажыратып екі бағанға бөліп жазуы керек |
|
|
|
|
|
|
|
|
Берілген сөйлемдер бойынша сұрақтар құрастырады |
4 |
Берілген сөйлемдер бойынша сұрақтар құрастырады |
|
|
Барлығы |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ТЖБ 2-сынып, қазақ тілі орыс сыныбына
ТЖБ 2-сынып, қазақ тілі орыс сыныбына
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Оқылым. Жазылым
Оқу мақсаты: 2.4.2.1 Оқыған/аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу
Бағалау критерийі: Білім алушы • Мәтін мазмұны бойынша сұраққа жауап жазады
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу,түсіну,қолдану.
Орындау уақыты: 40 минут
Оқылым.
Мен достарыммен аулада ойнадым. Анна әткеншек тепті. Әнел орындықта қуыршақ ойнап отыр. Әлібек велосипед теуіп жүр.
Біз аулада тазалық сақтаймыз. Қоқысты қоқыс жәшігіне саламыз. Аулада ағаштар және әдемі гүлдер бар. Анау ағашты әкем екеуміз отырғыздық. Ол алма ағашы болады.
1.Сұрақтарға жауап бер (пишем ответы на вопросы)
-
Әнел не істеп отыр?
-
Қоқысты қайда тастайды?
-
Әкесі екеуі қандай ағаш отырғызды?
2. Тыныс белгілерін қойып жаз. (поставь знаки препинания)
Мен ауылға келдім ауылда атам әжем және ағам тұрады олардың үлкен үйі бар ауласында бақшасы бар мен бақшадан алма жинаймын ағам ағаштарды суарады.
3.Қандай? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бағанға, Не? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бағанға теріп жаз.
Выпеши в один столбец слова отвечающие на вопрос қандай? А в другой отвечающие на вопрос не?
Қуыршақ, ағаш, құм, жасыл, жұқа, бояу, гүл, ақылды, әдемі, батыл, есік, қатты.
|
Қандай? |
Не? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Берілген сөйлемдерден сұрақ құра. (Составить вопросы из предложений)
1. Айман алма берді.
2. Әжем ауылдан келді.
3. Добымның түсі қызыл.
4. Ауланы аула сыпырушы сыпырады.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді |
1 |
мәтін бойынша бірінші сұраққа жауап береді; |
|
|
2 |
Тыныс белгілерін дұрыс қойып жазуы керек. (нүкте, үтір) |
|
|
|
3 |
Қандай? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді ажыратып екі бағанға бөліп жазуы керек |
|
|
|
|
|
|
|
|
Берілген сөйлемдер бойынша сұрақтар құрастырады |
4 |
Берілген сөйлемдер бойынша сұрақтар құрастырады |
|
|
Барлығы |
|
||
шағым қалдыра аласыз













