Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ТЖБ 4-тоқсан алгебра және анализ бастамалары ҚГБ, 11-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
балл
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
|
|
|
|
|
|
Математикалық статистика элементтер |
11.2.2.1 - математикалық статистиканың негізгі терминдерін білу және түсіну |
Білу және түсіну |
1 |
1 |
ҚЖ |
3 |
2 |
25 |
1 |
2 |
ҚЖ |
3 |
2 |
||||
11.2.2.2 - дискретті және аралық вариациялық қатарларды құрастыру үшін таңдаманы өңдеу |
Қолдану |
2 |
3 |
ҚЖ |
3 |
1 |
||
4 |
ТЖ |
9 |
5 |
|||||
11.2.2.3 - таңдама бойынша кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын бағалау |
Қолдану |
2 |
5 |
ТЖ |
2 |
2 |
||
6 |
ТЖ |
5 |
2 |
|||||
Жоғары деңгей дағдылары |
2 |
7 |
ТЖ |
7 |
4 |
|||
8 |
ТЖ |
13 |
7 |
|||||
Барлығы |
7 |
45 минут |
25 |
25 |
||||
Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер |
|
|
|
|
|
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
-
Марат телефон арқылы сауалнама алып, зерттеу жүргізгісі келеді. Ол үшін телефон анықтамалығынан қоңырау шалу үшін әрбір бесінші нөмірді таңдайды.
Бұл зерттеудегі бас жиынтық пен таңдаманы анықтаңыз.
Бас жиынтық________________________________________________
Таңдама ________________________________________________
[2]
-
Кестеде оқушының төрт күндік қалта шығыны көрсетілген.
-
Апта күні
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Шығын (теңге)
360
500
480
500
Ержан бұл мәліметтерді өңдеп, келесідей жазды:
-
360; 480; 500; 500; (480 + 500): 2 = 490; [ ? ] = 490 теңге [1]
-
360; 500; 480; 500; [ ? ] = 500 теңге [1]
Сұрақ белгісінің орнына статистикалық сипаттамалардың атауларын жазыңыз.
-
Мектеп оқушыларының математика пәні бойынша алған балдары туралы ақпарат гистограммада берілген.
Берілген мәлімет бойынша 60-тан көп балл жинаған оқушылардың санын анықтаңыз. [1]
4. Мадина 20 жапырақ жинап, олардың ұзындығын сантиметрмен өлшеді. Алынған мәліметтер келесідей:
5 6 5 2 4
5 8 7 5 4
7 6 4 3 5
7 6 4 8 5
а) Дискретті вариациялық қатарды жазыңыз [1]
b) Салыстырмалы жиілік кестесін құрыңыз [2]
с) Салыстырмалы жиілік полигонын тұрғызыңыз. [2]
5. Кейбір зерттеулерде X кездейсоқ шамасы үшін 4,5 болатын дисперсия анықталды. Таңдама көлемі 15 адам. Түзетілген таңдамалы дисперсияны анықтаңыз. Жауабын жүздік үлеске дейін жуықтаңыз.[2]
-
Марат биология пәнінен зерттеу жүргізеді. Ол үшін оған саябақ ағаштарындағы құстардың санын жазып алу керек болды. Марат нәтижелерді кестеге жинады.
-
-
-
Ағаштағы құстар саны
Ағаш саны
1
16
2
18
3
х
4
6
5
7
-
-
Бұл зерттеудегі математикалық күтім 2,4 болды. Кестедегі x мәнін анықтаңыз. [2]
Төмендегі кесте мен гистограммада ауыл тұрғындарының жасы туралы мәліметтер берілген.
-
Диаграммадағы ақпаратты пайдаланып, кестедегі бос ұяшықтарды толтырыңыз.
-
-
-
-
-
-
Жасы (х) жылдармен
Жиілік
0 x 10
160
10 x 25
25 x 30
30 x 40
100
40 x 70
120
-
-
-
-
-
[2]
-
Кестедегі ақпаратпен гистограмманы толықтырыңыз. [2]
-
Алдыңғы есептегі берілгендерді пайдаланып, келесі сипаттамаларды есептеңіз:
а) ауыл тұрғындарының орташа жасын; [3]
b) дисперсияны: [3]
-
стандартты ауытқуды. [1]
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
|
Балл |
Қосымша ақпарат |
|||||||
1 |
Телефон анықтамалығындағы барлық жазбалар |
|
1 |
||||||||
Телефондағы әрбір бесінші нөмір |
|
1 |
|||||||||
2 |
Медиана |
|
1 |
||||||||
Мода |
|
1 |
|||||||||
3 |
38 |
|
1 |
||||||||
4a |
2; 3; 4; 4; 4; 4; 5; 5; 5; 5;5; 5; 6; 6; 6; 7; 7; 7; 8; 8 |
|
1 |
||||||||
4b |
|
Жапырақ ұзындығы |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |