4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
![]()
балл
|
Бөлім |
Тексерілетін мақсат |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
|
|
|
|
|
|
|
Математикалық статистика элементтер |
11.2.2.1 - математикалық статистиканың негізгі терминдерін білу және түсіну |
Білу және түсіну |
1 |
1 |
ҚЖ |
3 |
2 |
25 |
|
1 |
2 |
ҚЖ |
3 |
2 |
||||
|
11.2.2.2 - дискретті және аралық вариациялық қатарларды құрастыру үшін таңдаманы өңдеу |
Қолдану |
2 |
3 |
ҚЖ |
3 |
1 |
||
|
4 |
ТЖ |
9 |
5 |
|||||
|
11.2.2.3 - таңдама бойынша кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын бағалау |
Қолдану |
2 |
5 |
ТЖ |
2 |
2 |
||
|
6 |
ТЖ |
5 |
2 |
|||||
|
Жоғары деңгей дағдылары |
2 |
7 |
ТЖ |
7 |
4 |
|||
|
8 |
ТЖ |
13 |
7 |
|||||
|
Барлығы |
7 |
45 минут |
25 |
25 |
||||
|
Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер |
|
|
|
|
|
|||
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
-
Марат телефон арқылы сауалнама алып, зерттеу жүргізгісі келеді. Ол үшін телефон анықтамалығынан қоңырау шалу үшін әрбір бесінші нөмірді таңдайды.
Бұл зерттеудегі бас жиынтық пен таңдаманы анықтаңыз.
Бас жиынтық________________________________________________
Таңдама ________________________________________________
[2]
-
Кестеде оқушының төрт күндік қалта шығыны көрсетілген.
-
Апта күні
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Шығын (теңге)
360
500
480
500
Ержан бұл мәліметтерді өңдеп, келесідей жазды:
-
360; 480; 500; 500; (480 + 500): 2 = 490; [ ? ] = 490 теңге [1]
-
360; 500; 480; 500; [ ? ] = 500 теңге [1]
Сұрақ белгісінің орнына статистикалық сипаттамалардың атауларын жазыңыз.
-
Мектеп оқушыларының математика пәні бойынша алған балдары туралы ақпарат гистограммада берілген.

Берілген мәлімет бойынша 60-тан көп балл жинаған оқушылардың санын анықтаңыз. [1]
4. Мадина 20 жапырақ жинап, олардың ұзындығын сантиметрмен өлшеді. Алынған мәліметтер келесідей:
5 6 5 2 4
5 8 7 5 4
7 6 4 3 5
7 6 4 8 5
а) Дискретті вариациялық қатарды жазыңыз [1]
b) Салыстырмалы жиілік кестесін құрыңыз [2]
с) Салыстырмалы жиілік полигонын тұрғызыңыз. [2]
5. Кейбір зерттеулерде X кездейсоқ шамасы үшін 4,5 болатын дисперсия анықталды. Таңдама көлемі 15 адам. Түзетілген таңдамалы дисперсияны анықтаңыз. Жауабын жүздік үлеске дейін жуықтаңыз.[2]
-
Марат биология пәнінен зерттеу жүргізеді. Ол үшін оған саябақ ағаштарындағы құстардың санын жазып алу керек болды. Марат нәтижелерді кестеге жинады.
-
-
-
Ағаштағы құстар саны
Ағаш саны
1
16
2
18
3
х
4
6
5
7
-
-
Бұл зерттеудегі математикалық күтім 2,4 болды. Кестедегі x мәнін анықтаңыз. [2]
Төмендегі кесте мен гистограммада ауыл тұрғындарының жасы туралы мәліметтер берілген.

-
Диаграммадағы ақпаратты пайдаланып, кестедегі бос ұяшықтарды толтырыңыз.
-
-
-
-
-
-
Жасы (х) жылдармен
Жиілік
0
x
10160
10
x
2525
x
3030
x
40100
40
x
70120
-
-
-
-
-
[2]
-
Кестедегі ақпаратпен гистограмманы толықтырыңыз. [2]
-
Алдыңғы есептегі берілгендерді пайдаланып, келесі сипаттамаларды есептеңіз:
а) ауыл тұрғындарының орташа жасын; [3]
b) дисперсияны: [3]
-
стандартты ауытқуды. [1]
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
|
Балл |
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Телефон анықтамалығындағы барлық жазбалар |
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Телефондағы әрбір бесінші нөмір |
|
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Медиана |
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мода |
|
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
38 |
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4a |
2; 3; 4; 4; 4; 4; 5; 5; 5; 5;5; 5; 6; 6; 6; 7; 7; 7; 8; 8 |
|
1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4b |
|
Жапырақ ұзындығы |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
тапсырмаларының сипаттамасы
балл
Бөлім
Тексерілетін мақсат
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Математикалық статистика
элементтер
11.2.2.1 - математикалық статистиканың негізгі
терминдерін білу және түсіну
Білу және түсіну
1
1
ҚЖ
3
2
25
1
2
ҚЖ
3
2
11.2.2.2 - дискретті және аралық вариациялық
қатарларды құрастыру үшін таңдаманы өңдеу
Қолдану
2
3
ҚЖ
3
1
4
ТЖ
9
5
11.2.2.3 - таңдама бойынша кездейсоқ шамалардың
сандық сипаттамаларын бағалау
Қолдану
2
5
ТЖ
2
2
6
ТЖ
5
2
Жоғары деңгей дағдылары
2
7
ТЖ
7
4
8
ТЖ
13
7
Барлығы
7
45 минут
25
25
Ескерту: * - өзгеріс енгізуге болатын
бөлімдер
4-тоқсан бойынша жиынтық
бағалау
Марат телефон арқылы сауалнама алып, зерттеу
жүргізгісі келеді. Ол үшін телефон анықтамалығынан қоңырау шалу
үшін әрбір бесінші нөмірді таңдайды.
Бұл зерттеудегі бас жиынтық пен таңдаманы
анықтаңыз.
Бас
жиынтық________________________________________________
Таңдама ________________________________________________
[2]
Кестеде оқушының төрт күндік қалта шығыны
көрсетілген.
Апта күні
Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Шығын (теңге)
360
500
480
500
Ержан бұл мәліметтерді өңдеп, келесідей
жазды:
360; 480; 500;
500; (480 + 500): 2 = 490; [ ? ] = 490 теңге [1]
360; 500; 480;
500; [ ? ] = 500 теңге
[1]
Сұрақ белгісінің орнына статистикалық
сипаттамалардың атауларын жазыңыз.
Мектеп оқушыларының математика пәні бойынша
алған балдары туралы ақпарат гистограммада берілген.
Берілген мәлімет бойынша 60-тан көп балл жинаған
оқушылардың санын анықтаңыз. [1]
4. Мадина 20 жапырақ жинап, олардың ұзындығын
сантиметрмен өлшеді. Алынған мәліметтер келесідей:
5 6 5 2 4
5 8 7 5 4
7 6 4 3 5
7 6 4 8 5
а) Дискретті вариациялық қатарды жазыңыз
[1]
b) Салыстырмалы жиілік кестесін құрыңыз
[2]
с) Салыстырмалы жиілік полигонын тұрғызыңыз.
[2]
5. Кейбір зерттеулерде X кездейсоқ шамасы үшін
4,5 болатын дисперсия анықталды. Таңдама көлемі 15 адам. Түзетілген
таңдамалы дисперсияны анықтаңыз. Жауабын жүздік үлеске дейін
жуықтаңыз.[2]
Марат биология пәнінен зерттеу жүргізеді. Ол
үшін оған саябақ ағаштарындағы құстардың санын жазып алу керек
болды. Марат нәтижелерді кестеге жинады.
Ағаштағы құстар саны
Ағаш саны
1
16
2
18
3
х
4
6
5
7
Бұл зерттеудегі математикалық күтім 2,4 болды.
Кестедегі x мәнін анықтаңыз. [2]
Төмендегі кесте мен гистограммада ауыл
тұрғындарының жасы туралы мәліметтер берілген.
Диаграммадағы ақпаратты пайдаланып, кестедегі
бос ұяшықтарды толтырыңыз.
Жасы (х)
жылдармен
Жиілік
0
160
10
25
30
100
40
120
[2]
Кестедегі ақпаратпен гистограмманы толықтырыңыз.
[2]
Алдыңғы есептегі берілгендерді пайдаланып,
келесі сипаттамаларды есептеңіз:
а) ауыл тұрғындарының орташа жасын;
[3]
b) дисперсияны: [3]
стандартты ауытқуды. [1]
Балл қою кестесі
№
Жауап
Балл
Қосымша ақпарат
1
Телефон анықтамалығындағы барлық
жазбалар
1
Телефондағы әрбір бесінші нөмір
1
2
Медиана
1
Мода
1
3
38
1
4a
2; 3; 4; 4; 4; 4; 5; 5; 5; 5;5; 5; 6; 6; 6; 7;
7; 7; 8; 8
1
4b
Жапырақ
ұзындығы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














