«Әдебиеттік оқу» пәнінен 4-тоқсанға арналған
жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және
айтылым
-
«Бозша торғай» әңгімесінің үзіндісін мұқият
тыңда. Сұрақтардың жауабын
белгіле.
Бозша торғай
Ерте тұрған Омар атай үй сыртындағы бақшаны
аралап келе жатты. Түні бойы жаңбыр жауған. Жер сыз. Омар атай бір
топ жусанның ығында бүрісіп отырған кішкентай құсты көрді. Ұшуға
жарап қалған бозторғайдың балапаны екен. Өзіне әбден жаңбыр өткен.
Екі қанаты салбырап, дір-дір етеді. Омар атай балапанды үйіне
әкелді.
1.Омар атай қайда келе
жатты?
А) аулада ә) бақшаны аралап б)
далада
2.Түні бойы не
жауған?
А) қар ә) бұршақ б)
жаңбыр
3.Омар атай нені
көрді?
А)кірпіні ә) қоянды б)
құсты
4.Балапан қандай
екен?
А) ұшуға жарап қалған ә)
қанаты сынып қалған б)қорқып қалған
5.Омар атай балапанды не
істеді?
А) мамықпен орады ә) үйіне
әкелді б)тастап кетті
[5]
Оқылым
-
Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды
орында.
Бұлбұлдан ұят болар
Жексенбі күні Марал мен Айжан орманға барды.
Орманды тамашалап, біраз
серуендеді. Олар демалуға отырды. Дорбаларынан
нан, май, жұмыртқа шығарып, тамақтана бастады.
Кенет жақын маңнан бұлбұл сайрады. Қыздар
бұлбұлдың әнін қызыға тыңдады. Кетер кезде Марал тамақ қалдықтарын
бұтаның астына тастай салды. Айжан нанның қоқымы мен жұмыртқаның
қабығын қағазға орап, дорбасына салды.
– Сен
қоқысты неге дорбаңа салдың? Тастай сал, ешкім көрмейді ғой, – деді Марал.
– Бұлбұлдан ұят болар, – деді Айжан.
-
Мәтінге сүйеніп, берілген сөйлемдердің ретін
анықта және нөмірле (1,2,3, 4).

Сөйлемдер Реті

Жақын маңнан бұлбұл сайрады.

Марал мен Айжан орманға келді.

Қыздар бұлбұлдың әнін қызыға
тыңдады.

Олар әкелген тамақтарын жей
бастады.
-
Маралдың іс-әрекетіне қалай қарайсың?
Неліктен?
___________________________________________________________
[5]
Жазылым
-
Қарамен жазылған сөздердегі жіберілген
қателерді тауып, дұрыс жаз.
Атпен көрші ауылға бара жатқанмын. Кенет атым
үрікті. Ат үріккен жаққа қарадым. Бір үйрек
тұзақа түсіп қалыпты. Үйректі босатып жібердім. Тұзақтан
босаған үйрек ұйасынан ұзамай, суда жүзіп жүрді.
[5]
Балл қою кестесі (тыңдалым мен
айтылым)
Тапсырма
|
Жауап
|
Балл
|
Қосымша ақпарат
|
№
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Білім алушының
|
1
|
Берілген үзіндінің негізінде
оқиғаның
|
|
ықтимал жауабы:
|
|
мазмұнын болжайды.
|
|
Бірақ
ұшуға әлі келмеді.
|
|
Оқиғаның мазмұнына сәйкес
болатын
|
|
Омар атай балапанды
|
|
басқа да дұрыс жауап
қабылданады.
|
|
үйіне алып келді. Оған
|
|
|
|
1
|
Оқиғаны берілген тақырып пен
негізгі
|
|
жем, су берді.
|
|
Балапанның үстінің суы
|
|
ойға сәйкес жалғастырады
|
|
кепкен соң далаға алып
|
|
|
|
|
|
|
шығып, ұшырып
|
1
|
Оқиғаның бірізділігін сақтай
(ортасы,
|
|
жіберді.
|
|
соңы) отырып, жүйелі баяндайды.
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Лексикалық бірліктер мен
|
|
|
грамматикалық құрылымдарды
орынды
|
|
|
|
қолданады.
|
|
|
|
|
|
|
1
|
Сөйлеу барысында орфоэпиялық
|
|
|
|
нормаларды сақтайды. Дыбыстар
мен
|
|
|
|
сөздерді анық, түсінікті
айтады.
|
|
|
|
|
Барлығы
|
|
5
|
|
|
|
|
|
Балл қою кестесі (оқылым)
<
Тапсырма №
|
Жауап
|
Балл
|
Қосымша ақпарат
|
|
|
|
|
2
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
Маралдың жасаған әрекеті дұрыс
|
1
|
Сұрақтың мазмұнына
|
|
емес. Өйткені, ол табиғатты
|
|
сәйкес болатын басқа да
|
|
ластады/ Құрбысын жаман әдетке
|
|
дәлелді жауаптар
|
|
итермеледі.
|
|