Алгебра
ІІ тоқсанға арналған ТЖБ
1. [1балл] Егер у =

коэффициентінің мәнінтабыңыз
І нұсқа
функциясыныңграфигі А (1; – 4) нүктесінен өтсек
А) 4 В) 1 С)–1 Д) –4
2. [1 балл] у= -
функциясының абсцисса осімен
қиылысунүктесінің
координатасын табыңыз:
![]()
3. [3 балл] (0; 3) нүктесінен өтетін және y = –5x функциясының графигіне параллель
болатын функцияны формуламенжаз.
4. [4 балл] Социологтар мектептің 20 білім алушысынан өткен айда әрқайсысы қанша кітаптан оқығандықтары туралы сауал алғанда: 3, 0, 1, 5, 1, 2, 3, 3, 1, 1, 3, 0, 3, 4, 2, 4, 5, 5, 6, 2 екенінанықтады.
-
берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз;
-
ең көп таралған оқылған кітап санынкөрсетіңіз;
-
салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққатексеріңіз.
5. [3 балл] Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілменшешіңіз:

-
[4 балл] Математикадан
жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік
полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз:
-
таңдамакөлемін;
-
көпшілік оқушылардың алғанбалы;
-
егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары нәтиже көрсеткен оқушыларпайызы.
-
[4балл] y=(a+1)x+a–1 функциясының графигі абцисса осін (-2;0) нүктесіндеқияды.
а) а мәнін анықтаңыз;
в) Функцияны түрінде жазыңыз
с) сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектен өтпейтінін
анықтаңыз.

-
[1балл] Егер
у=
коэффициентінің мәнін табыңыз
ІІ нұсқа
функциясыныңграфигі А (2; – 3) нүктесінен өтсек
А)-6 В) 6 С)–3 Д) 2
-
[1 балл]
у=
функциясының абсцисса осімен
қиылысунүктесінің
координатасын табыңыз:
![]()
-
[3балл] (0; 2) нүктесінен өтетін және y=–6x функциясының графигіне параллель болатын функцияны формуламенжаз.
-
[4балл] Кафедрадағы 15 қызметкердің бір айдағы кезекшілік кестесі бар: 3 0 5 7 4 3 1 9 5 3 4 3 2 85
-
берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз;
-
ең көп таралған кезекшілік санынкөрсетіңіз;
-
салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққатексеріңіз.
-
[3 балл] Теңдеулер жүйесін графиктіктәсілменшешіңіз:
![]()
-
[4 балл] Математикадан
жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік
полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз:
-
таңдамакөлемін;
-
көпшілік оқушылардың алғанбалы;
-
егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары нәтиже көрсеткен оқушыларпайызы.
-
[4балл] y = (a + 1)x + a – 1 функциясының графигі абцисса осін (2;0) нүктесіндеқияды.
-
а мәнінанықтаңыз;
-
функцияны y = kx + b түріндежазыңыз;
-
сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектенөтпейтінін
анықтаңыз.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тжб алгебра
тжб алгебра
Алгебра
ІІ тоқсанға арналған ТЖБ
1. [1балл] Егер у =

коэффициентінің мәнінтабыңыз
І нұсқа
функциясыныңграфигі А (1; – 4) нүктесінен өтсек
А) 4 В) 1 С)–1 Д) –4
2. [1 балл] у= -
функциясының абсцисса осімен
қиылысунүктесінің
координатасын табыңыз:
![]()
3. [3 балл] (0; 3) нүктесінен өтетін және y = –5x функциясының графигіне параллель
болатын функцияны формуламенжаз.
4. [4 балл] Социологтар мектептің 20 білім алушысынан өткен айда әрқайсысы қанша кітаптан оқығандықтары туралы сауал алғанда: 3, 0, 1, 5, 1, 2, 3, 3, 1, 1, 3, 0, 3, 4, 2, 4, 5, 5, 6, 2 екенінанықтады.
-
берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз;
-
ең көп таралған оқылған кітап санынкөрсетіңіз;
-
салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққатексеріңіз.
5. [3 балл] Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілменшешіңіз:

-
[4 балл] Математикадан
жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік
полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз:
-
таңдамакөлемін;
-
көпшілік оқушылардың алғанбалы;
-
егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары нәтиже көрсеткен оқушыларпайызы.
-
[4балл] y=(a+1)x+a–1 функциясының графигі абцисса осін (-2;0) нүктесіндеқияды.
а) а мәнін анықтаңыз;
в) Функцияны түрінде жазыңыз
с) сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектен өтпейтінін
анықтаңыз.

-
[1балл] Егер
у=
коэффициентінің мәнін табыңыз
ІІ нұсқа
функциясыныңграфигі А (2; – 3) нүктесінен өтсек
А)-6 В) 6 С)–3 Д) 2
-
[1 балл]
у=
функциясының абсцисса осімен
қиылысунүктесінің
координатасын табыңыз:
![]()
-
[3балл] (0; 2) нүктесінен өтетін және y=–6x функциясының графигіне параллель болатын функцияны формуламенжаз.
-
[4балл] Кафедрадағы 15 қызметкердің бір айдағы кезекшілік кестесі бар: 3 0 5 7 4 3 1 9 5 3 4 3 2 85
-
берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз;
-
ең көп таралған кезекшілік санынкөрсетіңіз;
-
салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққатексеріңіз.
-
[3 балл] Теңдеулер жүйесін графиктіктәсілменшешіңіз:
![]()
-
[4 балл] Математикадан
жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік
полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз:
-
таңдамакөлемін;
-
көпшілік оқушылардың алғанбалы;
-
егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары нәтиже көрсеткен оқушыларпайызы.
-
[4балл] y = (a + 1)x + a – 1 функциясының графигі абцисса осін (2;0) нүктесіндеқияды.
-
а мәнінанықтаңыз;
-
функцияны y = kx + b түріндежазыңыз;
-
сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектенөтпейтінін
анықтаңыз.

шағым қалдыра аласыз













