Материалдар / тжб алгебра
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

тжб алгебра

Материал туралы қысқаша түсінік
тжб алгебра
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2023
263
1 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Алгебра

ІІ тоқсанға арналған ТЖБ




1. [1балл] Егер у =

коэффициентінің мәнінтабыңыз

І нұсқа


функциясыныңграфигі А (1; – 4) нүктесінен өтсек

А) 4 В) 1 С)–1 Д) –4


Shape1 2. [1 балл] у= - функциясының абсцисса осімен қиылысунүктесінің


координатасын табыңыз:


3. [3 балл] (0; 3) нүктесінен өтетін және y = –5x функциясының графигіне параллель

болатын функцияны формуламенжаз.


4. [4 балл] Социологтар мектептің 20 білім алушысынан өткен айда әрқайсысы қанша кітаптан оқығандықтары туралы сауал алғанда: 3, 0, 1, 5, 1, 2, 3, 3, 1, 1, 3, 0, 3, 4, 2, 4, 5, 5, 6, 2 екенінанықтады.

  1. берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз;

  2. ең көп таралған оқылған кітап санынкөрсетіңіз;

  3. салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққатексеріңіз.



5. [3 балл] Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілменшешіңіз:



  1. [4 балл] Математикадан жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз:





  1. таңдамакөлемін;

  2. көпшілік оқушылардың алғанбалы;

  3. егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары нәтиже көрсеткен оқушыларпайызы.


  1. [4балл] y=(a+1)x+a–1 функциясының графигі абцисса осін (-2;0) нүктесіндеқияды.

а) а мәнін анықтаңыз;

в) Функцияны түрінде жазыңыз

с) сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектен өтпейтінін

анықтаңыз.



  1. Shape2 [1балл] Егер у= коэффициентінің мәнін табыңыз

ІІ нұсқа


функциясыныңграфигі А (2; – 3) нүктесінен өтсек

А)-6 В) 6 С)–3 Д) 2


  1. Shape3 [1 балл] у= функциясының абсцисса осімен қиылысунүктесінің


координатасын табыңыз:

  1. [3балл] (0; 2) нүктесінен өтетін және y=–6x функциясының графигіне параллель болатын функцияны формуламенжаз.


  1. [4балл] Кафедрадағы 15 қызметкердің бір айдағы кезекшілік кестесі бар: 3 0 5 7 4 3 1 9 5 3 4 3 2 85

  1. берілген ақпарат үшін абсолютті және салыстырмалы жиілік кестелерін құрыңыз;

  2. ең көп таралған кезекшілік санынкөрсетіңіз;

  3. салыстырмалы жиілік кестесін қайшылықсыздыққатексеріңіз.


  1. Shape4


    [3 балл] Теңдеулер жүйесін графиктіктәсілменшешіңіз:


  1. [4 балл] Математикадан жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз:







  1. таңдамакөлемін;

  2. көпшілік оқушылардың алғанбалы;

  3. егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары нәтиже көрсеткен оқушыларпайызы.


  1. [4балл] y = (a + 1)x + a – 1 функциясының графигі абцисса осін (2;0) нүктесіндеқияды.

  1. а мәнінанықтаңыз;

  2. функцияны y = kx + b түріндежазыңыз;

  3. сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектенөтпейтінін

анықтаңыз.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!