тжб бжб қортынды 2024-2025 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

тжб бжб қортынды 2024-2025 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тжб бжб қортынды 2024-2025 8 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

___І___ тоқсан _______алгебра_____ пәні бойынша


Сынып: 8

Оқушылар саны: 10

Педагог: Ашимқызы И

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

оқушы

жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %



70%

Үлгерім %



100%

1.БЖБ-14

Төмен

0-39%

0-5

0

Орта

40-84%

6-11

10

Жоғары

85-100%

12-14

0

ТЖБ- 20

0-39%

0-8

0

40-84%

9-16

8

85-100%

17-20

2

60%

100%

алгебра

10


Оқушылар саны



1.БЖБ

10

13

0

10

0

70%

100%

ТЖБ

10

20

0

8

2

60%

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;

8.4.1.1 функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу;


ТЖБ

8.4.1.4аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу;

8.4.1.1 функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу;


  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%

орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Сериккан Мейіржан, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Еримбетов Алдияр, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік

  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан, Еримбетов Алдияр

орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Функцияның графигін салу

     4.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Тік бұрышты координаталар жүйесінде берілген екі нүктенің қиылысын белгілеу

Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру

Дата_31.10.2024______Педагог: Ашимқызы И

 









«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

___І___ тоқсан _______геометрия_____ пәні бойынша


Сынып: 8

Оқушылар саны: 10

Педагог: Ашимқызы И

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

оқушы

жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %



60%

Үлгерім %



100%

1.БЖБ-13

Төмен

0-39%

0-5

0

Орта

40-84%

6-10

9

Жоғары

85-100%

11-13

1

ТЖБ- 20

0-39%

0-8

0

40-84%

9-16

8

85-100%

17-20

2

60%

100%

геометрия

10


Оқушылар саны



1.БЖБ

10

13

0

9

1

60%

100%

ТЖБ

10

20

0

8

2

60%

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

8.1.1.12 үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану;

8.1.1.13 трапецияның орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану.

8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану;


ТЖБ

8.1.3.1үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медианалар, биссектрисалар, биіктіктер және орта перпендикулярлар қасиеттерін білу және қолдану;

8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану;


  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан

орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, , Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Еримбетов Алдияр, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік

  1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан, Еримбетов Алдияр

орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Параллелограм қасиеттерін пайдаланып есеп шығару

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Параллелограммның қасиеттерін жетік білмеу

Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру

Дата_31.10.2024______Педагог: Ашимқызы И









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
24.10.2024
424
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі