«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___І___ тоқсан _______алгебра_____ пәні бойынша
Сынып: 8
Оқушылар саны: 10
Педагог: Ашимқызы И
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
оқушы |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа %
70% |
Үлгерім %
100% |
||
|
1.БЖБ-14 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-11 10 |
Жоғары 85-100% 12-14 0 |
||||
|
ТЖБ- 20 |
0-39% 0-8 0 |
40-84% 9-16 8 |
85-100% 17-20 2 |
60% |
100% |
||
|
алгебра |
10 |
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
1.БЖБ |
10 |
13 |
0 |
10 |
0 |
70% |
100% |
|
ТЖБ |
10 |
20 |
0 |
8 |
2 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
1.БЖБ |
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; |
8.4.1.1
|
|
ТЖБ |
8.4.1.4аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу; |
8.4.1.1
|
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Сериккан Мейіржан, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Еримбетов Алдияр, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан, Еримбетов Алдияр
орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Функцияның графигін салу
4.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Тік бұрышты координаталар жүйесінде берілген екі нүктенің қиылысын белгілеу
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру
Дата_31.10.2024______Педагог: Ашимқызы И
|
|
«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___І___ тоқсан _______геометрия_____ пәні бойынша
Сынып: 8
Оқушылар саны: 10
Педагог: Ашимқызы И
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
оқушы |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа %
60% |
Үлгерім %
100% |
||
|
1.БЖБ-13 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-10 9 |
Жоғары 85-100% 11-13 1 |
||||
|
ТЖБ- 20 |
0-39% 0-8 0 |
40-84% 9-16 8 |
85-100% 17-20 2 |
60% |
100% |
||
|
геометрия |
10 |
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
1.БЖБ |
10 |
13 |
0 |
9 |
1 |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
10 |
20 |
0 |
8 |
2 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
1.БЖБ |
8.1.1.12 үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану; 8.1.1.13 трапецияның орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану. |
8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану; |
|
ТЖБ |
8.1.3.1үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медианалар, биссектрисалар, биіктіктер және орта перпендикулярлар қасиеттерін білу және қолдану; |
8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану; |
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан
орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, , Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Еримбетов Алдияр, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан, Еримбетов Алдияр
орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Параллелограм қасиеттерін пайдаланып есеп шығару
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Параллелограммның қасиеттерін жетік білмеу
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру
Дата_31.10.2024______Педагог: Ашимқызы И
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тжб бжб қортынды 2024-2025 8 сынып
тжб бжб қортынды 2024-2025 8 сынып
«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___І___ тоқсан _______алгебра_____ пәні бойынша
Сынып: 8
Оқушылар саны: 10
Педагог: Ашимқызы И
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
оқушы |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа %
70% |
Үлгерім %
100% |
||
|
1.БЖБ-14 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-11 10 |
Жоғары 85-100% 12-14 0 |
||||
|
ТЖБ- 20 |
0-39% 0-8 0 |
40-84% 9-16 8 |
85-100% 17-20 2 |
60% |
100% |
||
|
алгебра |
10 |
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
1.БЖБ |
10 |
13 |
0 |
10 |
0 |
70% |
100% |
|
ТЖБ |
10 |
20 |
0 |
8 |
2 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
1.БЖБ |
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау; |
8.4.1.1
|
|
ТЖБ |
8.4.1.4аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу; |
8.4.1.1
|
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%
орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Сериккан Мейіржан, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Еримбетов Алдияр, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан, Еримбетов Алдияр
орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Функцияның графигін салу
4.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Тік бұрышты координаталар жүйесінде берілген екі нүктенің қиылысын белгілеу
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру
Дата_31.10.2024______Педагог: Ашимқызы И
|
|
«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
___І___ тоқсан _______геометрия_____ пәні бойынша
Сынып: 8
Оқушылар саны: 10
Педагог: Ашимқызы И
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
оқушы |
жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа %
60% |
Үлгерім %
100% |
||
|
1.БЖБ-13 |
Төмен 0-39% 0-5 0 |
Орта 40-84% 6-10 9 |
Жоғары 85-100% 11-13 1 |
||||
|
ТЖБ- 20 |
0-39% 0-8 0 |
40-84% 9-16 8 |
85-100% 17-20 2 |
60% |
100% |
||
|
геометрия |
10 |
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
1.БЖБ |
10 |
13 |
0 |
9 |
1 |
60% |
100% |
|
ТЖБ |
10 |
20 |
0 |
8 |
2 |
60% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
1.БЖБ |
8.1.1.12 үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану; 8.1.1.13 трапецияның орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану. |
8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану; |
|
ТЖБ |
8.1.3.1үшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медианалар, биссектрисалар, биіктіктер және орта перпендикулярлар қасиеттерін білу және қолдану; |
8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану; |
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан
орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, , Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Еримбетов Алдияр, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% Сериккан Мейіржан, Еримбетов Алдияр
орта (С): 40-84% Өмірсерік Аяулым, Үйсінбай Інжу, Мұсатай Қонай, Қасымбай Асылжан, Өмірсерік Нұртас, Мұрат Эльдар, Айтмұхамед Жұмат, Омарбек Еңілік
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Параллелограм қасиеттерін пайдаланып есеп шығару
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Параллелограммның қасиеттерін жетік білмеу
Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру
Дата_31.10.2024______Педагог: Ашимқызы И
шағым қалдыра аласыз













