Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3-Сынып. 3 тоқсан Математика пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау
3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х(25:5)=60; (24 3):х=6; х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулердішешу.
3.1.2.3** Көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану.
3.3.2.4 Солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру.
-
Мынадай жағдайларда: 23•2, 123•2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
3.1.2.11.Мынадай жағдайларда: 28•3, 269•2, 84:3, 538:2 екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
11 |
11 |
10 |
7 |
52 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
57 |
100 |
|
|
ТЖБ |
28 |
16 |
10 |
10 |
8 |
85 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау |
|
БЖБ 2 |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
|
ТЖБ |
3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау 3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х(25:5)=60; (24 3):х=6; х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулердішешу. 3.1.2.3** Көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану.
3.1.2.11.Мынадай жағдайларда: 28•3, 269•2, 84:3, 538:2 екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану. |
3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х(25:5)=60; (24 3):х=6; х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулердішешу. 3.1.2.3** Көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
|
|
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
|
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануда оқушының кқбейту кестесін білмеуі
3. Жоспарланған түзету жұмысы:Көбейту кестесін жаттау
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3 тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерінің мақсаты: 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу. 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
52 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
28 |
10 |
8 |
13 |
7 |
57 |
100 |
|
|
ТЖБ |
28 |
16 |
7 |
10 |
11 |
85 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу. 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
|
3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу. 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; |
|
БЖБ 2 |
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу |
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу |
|
ТЖБ |
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету
|
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету |
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
3. Жоспарланған түзету жұмысы: Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3 тоқсан Әдебиет пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерінің мақсаты: 3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау: 1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау.
3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ 76қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалапоқу
3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау.
3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру
3.3.2.1*Шығарма кейіпкеріне хат/ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту ...)/ өлең (төрт жолды)/әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
52 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
28 |
10 |
8 |
10 |
10 |
57 |
100 |
|
|
ТЖБ |
28 |
16 |
11 |
8 |
9 |
85 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау: 1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау |
3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау: 1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау |
|
БЖБ 2 |
болжау3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру |
3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру3 |
|
ТЖБ |
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау. 3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ 76қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалапоқу 3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау. 3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру 3.3.2.1*Шығарма кейіпкеріне хат/ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту ...)/ өлең (төрт жолды)/әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
|
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау. 3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ 76қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалапоқу 3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау.
|
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: 3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау: 1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру
3. Жоспарланған түзету жұмысы: Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау.
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3 тоқсан жаратылыстану пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерінің мақсаты: 3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру; 3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа);
3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу; 3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу
3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау; 3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу;
3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; 3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;
3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;
3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
52 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
28 |
10 |
10 |
9 |
9 |
52 |
100 |
|
|
ТЖБ1 |
28 |
16 |
10 |
9 |
9 |
85 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру; 3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); 3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және |
3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру; 3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); 3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу; 3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу |
|
БЖБ 2 |
жүргізу; 3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу 3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау; 3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; 3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;
|
3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау; 3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; 3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; |
|
ТЖБ-1 |
3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру |
3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру |
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:Серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру.Үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:Серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру.ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру.Үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру
3. Жоспарланған түзету жұмысы:Серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;Үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3 тоқсан Дүниетану пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ нәтижелерінің мақсаты: 3.1.1.1отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру;
3.1.1.2. әулет шежіресінқұрастыру.
3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау
3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.
3.2.1.2 масштаб пен шартты белгілерді пайдалана отырып, жергілікті жердің жоспарын құру.
3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандарының рейтингін жасау3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру .
3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.
3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының
азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету.
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
52 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ-1 |
3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру . 3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру. 3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету. |
3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру . 3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру. 3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету. |
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.Азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.Азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету.
3. Жоспарланған түзету жұмысы: Қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.Азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету.
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ТЖБ, БЖБ талдау 3 сынып 3 тоқсан
ТЖБ, БЖБ талдау 3 сынып 3 тоқсан
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3-Сынып. 3 тоқсан Математика пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау3.1.2.7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау
3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х(25:5)=60; (24 3):х=6; х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулердішешу.
3.1.2.3** Көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану.
3.3.2.4 Солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру.
-
Мынадай жағдайларда: 23•2, 123•2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
3.1.2.11.Мынадай жағдайларда: 28•3, 269•2, 84:3, 538:2 екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
11 |
11 |
10 |
7 |
52 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
57 |
100 |
|
|
ТЖБ |
28 |
16 |
10 |
10 |
8 |
85 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
17∙5 96:6 75:15 84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.3.1.2.3** көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау |
|
БЖБ 2 |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
|
ТЖБ |
3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау 3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х(25:5)=60; (24 3):х=6; х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулердішешу. 3.1.2.3** Көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану.
3.1.2.11.Мынадай жағдайларда: 28•3, 269•2, 84:3, 538:2 екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану. |
3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х(25:5)=60; (24 3):х=6; х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулердішешу. 3.1.2.3** Көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
|
|
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
|
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау. 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануда оқушының кқбейту кестесін білмеуі
3. Жоспарланған түзету жұмысы:Көбейту кестесін жаттау
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3 тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерінің мақсаты: 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу. 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
52 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
28 |
10 |
8 |
13 |
7 |
57 |
100 |
|
|
ТЖБ |
28 |
16 |
7 |
10 |
11 |
85 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу. 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау;
|
3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу. 3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; |
|
БЖБ 2 |
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу |
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру; 3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу |
|
ТЖБ |
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету
|
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету |
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
3. Жоспарланған түзету жұмысы: Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3 тоқсан Әдебиет пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерінің мақсаты: 3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау: 1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау.
3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ 76қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалапоқу
3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау.
3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру
3.3.2.1*Шығарма кейіпкеріне хат/ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту ...)/ өлең (төрт жолды)/әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
52 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
28 |
10 |
8 |
10 |
10 |
57 |
100 |
|
|
ТЖБ |
28 |
16 |
11 |
8 |
9 |
85 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау: 1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау |
3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау: 1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау |
|
БЖБ 2 |
болжау3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру |
3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру3 |
|
ТЖБ |
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау. 3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ 76қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалапоқу 3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау. 3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру 3.3.2.1*Шығарма кейіпкеріне хат/ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту ...)/ өлең (төрт жолды)/әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
|
3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау. 3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ 76қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалапоқу 3.2.6.1 Кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау.
|
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: 3.1.2.1* шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау: 1.3.1 шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру
3. Жоспарланған түзету жұмысы: Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық/таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау.
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3 тоқсан жаратылыстану пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерінің мақсаты: 3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру; 3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа);
3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу; 3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу
3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау; 3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу;
3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; 3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;
3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;
3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
52 |
100 |
|
|
БЖБ 2 |
28 |
10 |
10 |
9 |
9 |
52 |
100 |
|
|
ТЖБ1 |
28 |
16 |
10 |
9 |
9 |
85 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру; 3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); 3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және |
3.3.4.1 - кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіру; 3.3.4.2 - топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа); 3.1.2.3 - экспериментті жоспарлау және жүргізу; 3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу |
|
БЖБ 2 |
жүргізу; 3.4.1.1 - Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу 3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау; 3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; 3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;
|
3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау; 3.4.2.1 - ғарышты игерудің кейбір айтулы оқиғалары туралы әңгімелеу; 3.4.2.2 - адамзат дамуындағы ғарыштың маңызын түсіндіру3.4.3.1 - Жердің өз осінен айналуының салдарын түсіндіру; 3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; |
|
ТЖБ-1 |
3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру |
3.5.1.1 - серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.2 - ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.5.1.3 - үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру |
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:Серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру.Үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:Серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру.ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру.Үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру
3. Жоспарланған түзету жұмысы:Серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;Үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
3 тоқсан Дүниетану пәні бойынша
Сынып:
Оқушылар саны:
Педагог:
Мақсаты: ЖББ нәтижелерінің мақсаты: 3.1.1.1отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру;
3.1.1.2. әулет шежіресінқұрастыру.
3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау
3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.
3.2.1.2 масштаб пен шартты белгілерді пайдалана отырып, жергілікті жердің жоспарын құру.
3.2.4.1 Қазақстанның барынша тартымды туристік нысандарының рейтингін жасау3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру .
3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.
3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының
азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету.
|
|
Оқушы саны |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
БЖБ 1 |
28 |
10 |
10 |
10 |
8 |
52 |
100 |
|
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ-1 |
3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру . 3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру. 3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету. |
3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру . 3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру. 3.3.4.2 тарихи мысалдар негізінде қазақ халқының азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету. |
1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.Азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.Азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету.
3. Жоспарланған түзету жұмысы: Қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру.Азаттығы үшін күрескен тұлғалардың рөлін шығармашылық түрде көрсету.
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
-
жоғары (В): 85-100% Дюсенбай Мадияр. Қисметолла Әділхан..Серік Диас. Исенбай Назерке. Аманқос Айзере. Асылбек Мадина.Нұрлан Сұлтан
2. орта (С): 40-84% Хасанов Алмас. Шапагатов Абзал. Асқар Дінназы. Амантай Алишер. ҚажымұратАдель. Ардаққызы Ақниет. Табылды Қарақат. Дулатқызы Ақкүміс
3. төмен (Н): 0-39% Қожахмет Абдурахим. Тұрған Әбдірахман. Асхатқызы Муслима. Тулеген Мади. Тілек Айқын. Шыныбаев Шахияр. Асан Хасан. Джаксыбулатов Султанбек. Сәрсенбаева Дильянна. Халел Әділ
Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________
шағым қалдыра аласыз













