Батыс Қазақстан облысы
әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің
«Қасым Аманжолов атындағы жалпы
орта білім беретін
мектебі» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
(білім беру ұйымының
атауы)
_________________________________________________________________________
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын
түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық
жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау (ақпараттық жүйе болмаған
жағдайда, қағаз түрінде)
4__
тоқсан Ағылшын
тілі__ пәні
бойынша
Сынып: 4
«А»
Оқушылар саны: 17
Педагог: Омарова
Б.Х.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Оқушы
|
Жоғары
балл
|
ЖБ балдарының
пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар
саны
|
|
|
БЖБ
1
|
17
|
10
|
-
|
11
|
6
|
71%
|
100%
|
БЖБ
2
|
17
|
12
|
-
|
12
|
5
|
88%
|
100%
|
ТЖБ
|
17
|
18
|
-
|
15
|
2
|
88%
|
100%
|
|
Қол
жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық
тудырған мақсаттар
|
БЖБ
1
|
Таныс мәтіндердің негізгі ойларын түсіну. Адамдар
мен заттарға қысқаша сипаттама беру.
|
Сөздік арқылы өткен оқиғалар туралы
айту.
|
БЖБ
2
|
Қолдау арқылы тану, анықтау және дыбыстау мәтін
деңгейіндегі тіл ауқымы.
|
Адағы қысқа сөйлемдер тізбегін тірек етіп
жазыңыз
негізгі жеке ақпаратты беру үшін
тармақ.
|
ТЖБ
|
Негізгі ойларды түсіну
қысқа қарапайым мәтін,
контекстік кеңестерді
пайдалану.
|
Негізгі мәлімдемелерді
жасаңыз
арттыру туралы ақпарат
береді
жалпы және кейбір оқу бағдарламаларының
ауқымы
тақырыптар.
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім
алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
жоғары
(В):85-100%: 2 оқушы
орта (С):
40-84%: 15 оқушы
төмен (Н):
0-39%: оқушы
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім
алушыларда туындаған қиындықтар
тізбесі:
- мәтін
бойынша жауаптарды табыңыз;
- әлсіз
сөздік;
- жай
сөйлемдер құрау.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім
алушыларда туындаған қиындықтардың
себептері:
-
тапсырмаларға назар аудару;
- сөздікпен
жұмыс;
- сөйлемдегі
сөйлем мүшелерін ажырату;
- мәтінді
оқып, мағынасын түсіну.
4.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған
жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ
көрсетумен):
- оқушыларды
сөздікпен жұмыс істеуге үйрету;
- зат есім,
етістік, сын есім туралы түсінік беру. сөйлемдегі сөйлем мүшелерін
табуды үйрету;
- сөздердегі
әріп тіркесін оқу, айтылу техникасын
пысықтау.
Күні: 20.05.2022ж. Педагогтің (Т.А.Ә.(болған
жағдайда) Омарова Б.Х.
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің
«Қасым Аманжолов атындағы жалпы
орта білім беретін
мектебі» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
(білім беру ұйымының
атауы)
_________________________________________________________________________
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын
түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық
жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау (ақпараттық жүйе болмаған
жағдайда, қағаз түрінде)
4__
тоқсан Ағылшын
тілі__ пәні
бойынша
Сынып: 5
«А»
Оқушылар саны: 10
Педагог: Омарова Б.Х.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Оқушы
|
Жоғары
балл
|
ЖБ балдарының
пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар
саны
|
|
|
БЖБ
1
|
10
|
13
|
-
|
7
|
3
|
80%
|
100%
|
БЖБ
2
|
10
|
9
|
-
|
7
|
3
|
80%
|
100%
|
ТЖБ
|
10
|
20
|
-
|
7
|
3
|
80%
|
100%
|
|
Қол
жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық
тудырған мақсаттар
|
БЖБ
1
|
|
|
БЖБ
2
|
Шағын мәтіннің мазмұнын біраз ынталандыру арқылы
түсіну.
|
Сөйлем құрағанда жиі кездесетін сөздерді
қолдану.
|
ТЖБ
|
Қарапайым мәтіннің мазмұнын
түсіну.
Сәйкес пәндік лексиканы
қолданыңыз
және жалпы шектеулі ауқым туралы айту үшін
синтаксис
тақырыптар.
|
Білім беру тақырыптарындағы жазу жанрларының
шектеулі ауқымы үшін сәйкес мәтін деңгейіндегі орналасуды
пайдаланыңыз.
негізгі координатор қосқыштары арқылы қолдау
көрсетілмейтін пайдалану ұсыныстары.
|
1.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім
деңгейін көрсетті:
жоғары
(В):85-100%: 3 оқушы
орта (С):
40-84%: 7 оқушы
төмен (Н): 0-39%: 0
оқушы
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім
алушыларда туындаған қиындықтар
тізбесі:
- мәтін
бойынша жауаптарды табыңыз;
- әлсіз
сөздік;
- жай
сөйлемдер құрау.
3.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған
қиындықтардың себептері:
-
тапсырмаларға назар аудару;
- сөздікпен
жұмыс;
- сөйлемдегі
сөйлем мүшелерін ажырату;
- мәтінді
оқып, мағынасын түсіну.
4.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған
жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ
көрсетумен):
- оқушыларды
сөздікпен жұмыс істеуге үйрету;
- зат есім,
етістік, сын есім туралы түсінік беру. сөйлемдегі сөйлем мүшелерін
табуды үйрету;
- сөздердегі
әріп тіркесін оқу, айтылу техникасын
пысықтау.
Күні: 27.05.2024ж. Педагогтің (Т.А.Ә.(болған
жағдайда)_Омарова Б.Х.
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің
«Қасым Аманжолов атындағы жалпы
орта білім беретін
мектебі» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
(білім беру ұйымының
атауы)
_________________________________________________________________________
Автоматтандыры