|
Семинар- практикум тақырыбы |
ТЖБ, БЖБ тапсырмаларын құрастыру жолдары |
|||
|
Мақсаты: |
БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын құрастыру жайлы теориялық мәлімет бере отырып, өздеріне құрастыруға бағыт-бағдар көрсету |
|||
|
Күтілетін нәтижелер: |
Тапсырмаларды құрастыру жолдары жайлы
біледі |
|||
|
Семинар кезеңдері |
Коуч мұғалім |
Қатысушы мұғалімдер |
ресурс |
|
|
Семинардың басы |
Семинардың басында қатысушыларға бағалау туралы сұрақтар қойылады. Бағалау дегеніміз - оқу нәтижелері туралы дәлелдерді жинау үдерісі, орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару. |
Бағалау деген не деген сұраққа жауап бере отырып, оның қандай түрлері болатын анықтап, ерекшеліктерін атап өтеді. Бөлім бойынша жиынтық бағалау 1 Бжб тапсырмаларын мұғалім өз бетінше құрастырады. 2 Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды. 3 15-20 минут аралығында өткізіледі. 4 Баллдары дескрипторға сәйкес қойылады. 5 Тоқсандық бағаға әсер етеді Тоқсандық жиынтық бағалау 1 Тжб тапсырмаларын мұғалім спецификация бойынша құрастырады. 2 Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды. 3 1 сабақ көлемінде өткізіледі (40 минут ). 4 Баллдары балл қою кестесіне сәйкес қойылады 5 Тоқсандық бағаға әсер етеді |
Сурет Сызба Маркер Қосымша мәлімет Презентация |
|
|
Семинар ортасы |
Мұғалімдерге қосымша ақпарат тарата отырып, өздерінің тәжірибесінде қолданып келген жиынтық тапсырмаларының дұрыстығын немесе қателіктерін анықтау тапсырылады |
Қатысушылар өздерінің пәндері бойынша БЖБ, ТЖБ тапсырмаларды құрастырған кезде басшылыққа алатын қағидаттарды атап шығады Талдау нәтижесінде ортақ сызба құрастырады Дәлел ретінде сабақтарында құрастырылған жиынтық тапсырмаларын талдайды. |
Презентация А4 парағы Маркер Презентация Қосымша ақпарат Таратпа материал |
|
|
Семинар соңы |
Қорытындылау мен сергіту сәті ретінде «НЫСАНА» ойынын жүргізу. Әр түрлі шарларды мергендікпен ату арқылы ішінде жасырынған сұрақтар мен тапсырмаларды орындау |
Шарларды атып, ішіндегі сұраққа жауап беріп немесе тапсырманы орындау арқылы бүгінгі семинардан алған ақпараттарды қорытындылайды. |
Стикер шарлар презентация |
|
|
Рефлексия |
Семинардың соңында түс таңдау арқылы семинардың өту деңгейіне баға беріледі ҚЫЗЫЛ – қайталау керек ЖАСЫЛ – толық түсінді |
Қатысушылардың семинарда талқыланған тақырып бойынша өту деңгейіне баға береді |
Стикерлер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ТЖБ, БЖБ тапсырмаларын құрастыру жолдары.
ТЖБ, БЖБ тапсырмаларын құрастыру жолдары.
|
Семинар- практикум тақырыбы |
ТЖБ, БЖБ тапсырмаларын құрастыру жолдары |
|||
|
Мақсаты: |
БЖБ, ТЖБ тапсырмаларын құрастыру жайлы теориялық мәлімет бере отырып, өздеріне құрастыруға бағыт-бағдар көрсету |
|||
|
Күтілетін нәтижелер: |
Тапсырмаларды құрастыру жолдары жайлы
біледі |
|||
|
Семинар кезеңдері |
Коуч мұғалім |
Қатысушы мұғалімдер |
ресурс |
|
|
Семинардың басы |
Семинардың басында қатысушыларға бағалау туралы сұрақтар қойылады. Бағалау дегеніміз - оқу нәтижелері туралы дәлелдерді жинау үдерісі, орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару. |
Бағалау деген не деген сұраққа жауап бере отырып, оның қандай түрлері болатын анықтап, ерекшеліктерін атап өтеді. Бөлім бойынша жиынтық бағалау 1 Бжб тапсырмаларын мұғалім өз бетінше құрастырады. 2 Бөлім бойынша оқу мақсаттарын қамтиды. 3 15-20 минут аралығында өткізіледі. 4 Баллдары дескрипторға сәйкес қойылады. 5 Тоқсандық бағаға әсер етеді Тоқсандық жиынтық бағалау 1 Тжб тапсырмаларын мұғалім спецификация бойынша құрастырады. 2 Тоқсанның барлық бөлімдері бойынша оқу мақсаттарын қамтиды. 3 1 сабақ көлемінде өткізіледі (40 минут ). 4 Баллдары балл қою кестесіне сәйкес қойылады 5 Тоқсандық бағаға әсер етеді |
Сурет Сызба Маркер Қосымша мәлімет Презентация |
|
|
Семинар ортасы |
Мұғалімдерге қосымша ақпарат тарата отырып, өздерінің тәжірибесінде қолданып келген жиынтық тапсырмаларының дұрыстығын немесе қателіктерін анықтау тапсырылады |
Қатысушылар өздерінің пәндері бойынша БЖБ, ТЖБ тапсырмаларды құрастырған кезде басшылыққа алатын қағидаттарды атап шығады Талдау нәтижесінде ортақ сызба құрастырады Дәлел ретінде сабақтарында құрастырылған жиынтық тапсырмаларын талдайды. |
Презентация А4 парағы Маркер Презентация Қосымша ақпарат Таратпа материал |
|
|
Семинар соңы |
Қорытындылау мен сергіту сәті ретінде «НЫСАНА» ойынын жүргізу. Әр түрлі шарларды мергендікпен ату арқылы ішінде жасырынған сұрақтар мен тапсырмаларды орындау |
Шарларды атып, ішіндегі сұраққа жауап беріп немесе тапсырманы орындау арқылы бүгінгі семинардан алған ақпараттарды қорытындылайды. |
Стикер шарлар презентация |
|
|
Рефлексия |
Семинардың соңында түс таңдау арқылы семинардың өту деңгейіне баға беріледі ҚЫЗЫЛ – қайталау керек ЖАСЫЛ – толық түсінді |
Қатысушылардың семинарда талқыланған тақырып бойынша өту деңгейіне баға береді |
Стикерлер |
|
шағым қалдыра аласыз















