III тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 4-сыныпта «Математика» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған «Математика» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
3. ІІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 18
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде көп таңдауы бар тапсырмалар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады..
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе есептің қысқа шешімі түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет. Білім алушылардың математикалық мәнмәтіндер қатарындағы математикалық тәсілдерді қолдану және іріктеу қабілеттері бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/ сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 5 тапсырмадан тұрады.4-сыныптың «математика» пәнінен ІІІ-тоқсанға арналғанжиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
№ |
Бөлім/ ортақ тақырып |
Бөлімше
|
Тексерілетін оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
|
1
|
3А бөлім - Қозғалысқа, өнімділікке берілген есептер |
5.1 Есептер және математикалық модель |
4.5.1.2**Есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, ара қашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділікті пайдалану |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
8 |
|
|
3В бөлім - Бөлшектер және пайыз |
1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер |
4.1.1.5 Пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды |
1 |
2 |
|
2.1 Санды және әріпті өрнектер |
4.2.1.5 Алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыру, сан сәулесінде салыстыру |
1 |
2 |
|||
|
2 |
1.2 Сандармен амалдар орындау |
4.2.1.4 Бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау |
1 |
2 |
||
|
5.1 Есептер және математикалық модель |
4.5.1.3 Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру, шығару |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды |
1 |
4 |
||
|
Барлығы |
5 |
18 |
||||
сынып 4 ________ Күні ___________ I нұсқа
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Математика пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалау
1. Бөлшектерді салыстыр.
8 6
4
6
12 12 8 8
[2]
2. Есепте
7 + 6 19 8
15 15 = 22 – 22=
[2]
3.Берілген шамалардың 1%-ын тап.
400 см = 38 000 тг =
[2]
4. Есепті шығар.
Асханаға 246 кг көкөніс әкелінді. Оның 1 бөлігін сәбіз құрайды. Асханаға
3
килограмм сәбіз әкелінді?
[4]
5. Кестені пайдаланып, есепті шығар.
Екі шеберхана бірдей өнімділікпен жұмыс жасай отырып, барлығы 9280 бұйым жасап шығарды. Егер бірінші шеберхана 9 күн, ал екіншісі 7 күн жұмыс істесе, онда әр шеберхана неше бұйымнан жасап шығарған ?
-
Өнімділік
Уақыт
Атқарылған жұмыс
1-шеберхана
бірдей
9 күн
?
2-шеберхана
7 күн
?
9280
б.
[8]
Балл қою кестесі I нұсқа
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
> |
1 |
|
|
< |
1 |
|
|
|
|
13 15 |
1 |
|
|
11 22 |
1 |
|
|
|
|
4 см |
|
. |
|
380 тг |
|
||
|
|
Б 1 Сәбіз-?, 3 б. |
1 1 1 |
Есептің сызбасы да қабылданады. |
|
246:3 |
1 |
Өлшем бірлігі көрсетілмеген жағдайда, жауап қабылданбайды. |
|
|
82 кг |
1 |
||
|
Жауабы: 82 кг |
|
||
|
5 |
9+7= |
1 |
|
|
16 (күн)-барлық уақыт |
1 |
||
|
9280:16 |
1 |
||
|
580 (кітап)-1 күнде |
1 |
||
|
580×9= |
1 |
||
|
5 220 (б)-1 шеберхана |
1 |
||
|
580×7= |
1 |
||
|
4060 (б) -2 шеберхана |
1 |
||
|
|
Барлығы |
18 |
|
сынып 4 ________ Күні ___________ II нұсқа
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Математика пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалау
1. Бөлшектерді салыстыр.
9 3
4
6
14 14 9 9
[2]
2. Есепте
7 9 21 13
18 + 18 = 25 – 25=
[2]
3.Берілген шамалардың 1%-ын тап.
500 км = 47 000 тг =
[2]
4. Есепті шығар.
Кітапханаға 430 кітап әкелінді. Оның 1 бөлігін ертегілер құрайды.
5
Кітапханаға неше ертегі кітабы әкелінді?
[4]
5. Кестені пайдаланып, есепті шығар.
Екі баспахана бірдей өнімділікпен жұмыс жасай отырып, барлығы 4875 басып шығарды. Егер бірінші баспахана 8 күн, ал екіншісі 7 күн жұмыс істесе, онда әр баспахана неше кітаптан басып шығарған ?
-
Өнімділік
Уақыт
Атқарылған жұмыс
1-баспахана
бірдей
8 күн
?
2-баспахана
7 күн
?
4875
к.
[8]
Балл қою кестесі 2 нұсқа
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
> |
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
16 18 |
1 |
|
|
8 25 |
1 |
|
|
|
|
5 м |
1 |
. |
|
470 тг |
1 |
||
|
|
Б 1 Ертегі-?, 5 б. |
1 |
Есептің сызбасы да қабылданады. |
|
430 :5 |
1 |
Өлшем бірлігі көрсетілмеген жағдайда, жауап қабылданбайды. |
|
|
86 к |
1 |
||
|
Жауабы: 86 к. |
|
||
|
5 |
8+7= |
1 |
|
|
15 (күн)-барлық уақыт |
1 |
||
|
4875:15 |
1 |
||
|
325 (кітап)-1 күнде |
1 |
||
|
325×8= |
1 |
||
|
2600 (к)-1 баспахана |
1 |
||
|
325×7= |
1 |
||
|
2 275 (к) -2 баспахана |
1 |
||
|
|
Барлығы |
18 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ТЖБ математика №3 4 сын 2 нұсқада
ТЖБ математика №3 4 сын 2 нұсқада
III тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 4-сыныпта «Математика» пәнінен тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған «Математика» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
3. ІІІ тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 18
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде көп таңдауы бар тапсырмалар, қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады..
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе есептің қысқа шешімі түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет. Білім алушылардың математикалық мәнмәтіндер қатарындағы математикалық тәсілдерді қолдану және іріктеу қабілеттері бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/ сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 5 тапсырмадан тұрады.4-сыныптың «математика» пәнінен ІІІ-тоқсанға арналғанжиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
№ |
Бөлім/ ортақ тақырып |
Бөлімше
|
Тексерілетін оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
|
1
|
3А бөлім - Қозғалысқа, өнімділікке берілген есептер |
5.1 Есептер және математикалық модель |
4.5.1.2**Есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, ара қашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділікті пайдалану |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
8 |
|
|
3В бөлім - Бөлшектер және пайыз |
1.1 Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер |
4.1.1.5 Пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды |
1 |
2 |
|
2.1 Санды және әріпті өрнектер |
4.2.1.5 Алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыру, сан сәулесінде салыстыру |
1 |
2 |
|||
|
2 |
1.2 Сандармен амалдар орындау |
4.2.1.4 Бөлімдері бірдей жай бөлшектермен қосу және азайту амалдарын орындау |
1 |
2 |
||
|
5.1 Есептер және математикалық модель |
4.5.1.3 Бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру, шығару |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды |
1 |
4 |
||
|
Барлығы |
5 |
18 |
||||
сынып 4 ________ Күні ___________ I нұсқа
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Математика пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалау
1. Бөлшектерді салыстыр.
8 6
4
6
12 12 8 8
[2]
2. Есепте
7 + 6 19 8
15 15 = 22 – 22=
[2]
3.Берілген шамалардың 1%-ын тап.
400 см = 38 000 тг =
[2]
4. Есепті шығар.
Асханаға 246 кг көкөніс әкелінді. Оның 1 бөлігін сәбіз құрайды. Асханаға
3
килограмм сәбіз әкелінді?
[4]
5. Кестені пайдаланып, есепті шығар.
Екі шеберхана бірдей өнімділікпен жұмыс жасай отырып, барлығы 9280 бұйым жасап шығарды. Егер бірінші шеберхана 9 күн, ал екіншісі 7 күн жұмыс істесе, онда әр шеберхана неше бұйымнан жасап шығарған ?
-
Өнімділік
Уақыт
Атқарылған жұмыс
1-шеберхана
бірдей
9 күн
?
2-шеберхана
7 күн
?
9280
б.
[8]
Балл қою кестесі I нұсқа
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
> |
1 |
|
|
< |
1 |
|
|
|
|
13 15 |
1 |
|
|
11 22 |
1 |
|
|
|
|
4 см |
|
. |
|
380 тг |
|
||
|
|
Б 1 Сәбіз-?, 3 б. |
1 1 1 |
Есептің сызбасы да қабылданады. |
|
246:3 |
1 |
Өлшем бірлігі көрсетілмеген жағдайда, жауап қабылданбайды. |
|
|
82 кг |
1 |
||
|
Жауабы: 82 кг |
|
||
|
5 |
9+7= |
1 |
|
|
16 (күн)-барлық уақыт |
1 |
||
|
9280:16 |
1 |
||
|
580 (кітап)-1 күнде |
1 |
||
|
580×9= |
1 |
||
|
5 220 (б)-1 шеберхана |
1 |
||
|
580×7= |
1 |
||
|
4060 (б) -2 шеберхана |
1 |
||
|
|
Барлығы |
18 |
|
сынып 4 ________ Күні ___________ II нұсқа
Оқушының аты-жөні ___________________________________________
Математика пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалау
1. Бөлшектерді салыстыр.
9 3
4
6
14 14 9 9
[2]
2. Есепте
7 9 21 13
18 + 18 = 25 – 25=
[2]
3.Берілген шамалардың 1%-ын тап.
500 км = 47 000 тг =
[2]
4. Есепті шығар.
Кітапханаға 430 кітап әкелінді. Оның 1 бөлігін ертегілер құрайды.
5
Кітапханаға неше ертегі кітабы әкелінді?
[4]
5. Кестені пайдаланып, есепті шығар.
Екі баспахана бірдей өнімділікпен жұмыс жасай отырып, барлығы 4875 басып шығарды. Егер бірінші баспахана 8 күн, ал екіншісі 7 күн жұмыс істесе, онда әр баспахана неше кітаптан басып шығарған ?
-
Өнімділік
Уақыт
Атқарылған жұмыс
1-баспахана
бірдей
8 күн
?
2-баспахана
7 күн
?
4875
к.
[8]
Балл қою кестесі 2 нұсқа
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
> |
1 |
|
|
1 |
|
||
|
|
16 18 |
1 |
|
|
8 25 |
1 |
|
|
|
|
5 м |
1 |
. |
|
470 тг |
1 |
||
|
|
Б 1 Ертегі-?, 5 б. |
1 |
Есептің сызбасы да қабылданады. |
|
430 :5 |
1 |
Өлшем бірлігі көрсетілмеген жағдайда, жауап қабылданбайды. |
|
|
86 к |
1 |
||
|
Жауабы: 86 к. |
|
||
|
5 |
8+7= |
1 |
|
|
15 (күн)-барлық уақыт |
1 |
||
|
4875:15 |
1 |
||
|
325 (кітап)-1 күнде |
1 |
||
|
325×8= |
1 |
||
|
2600 (к)-1 баспахана |
1 |
||
|
325×7= |
1 |
||
|
2 275 (к) -2 баспахана |
1 |
||
|
|
Барлығы |
18 |
|
шағым қалдыра аласыз













