2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың сипаттамасы
|
№ |
Ортақ тақырып |
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
|
1 |
Уақыт Сәулет |
Тыңдалым және айтылым |
1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа және толық жауаптарды қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
|
2 |
Оқылым |
3.2.5.1 Берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау 3.2.3.1 Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
|
3 |
Жазылым |
3.4.2.7* сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату; 3.4.2.8 мұғалімнің көмегімен жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырату |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
|
Барлығы |
3 |
16 |
||||
Пәні: қазақ тілі сыныбы 3 ______ күні___________ I нұсқа
Оқушының аты-жөні:_______________________________________________
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты: 40 минут
1-тапсырма Тыңдалым және айтылым
Суреттерге қарап, мәтіннің не туралы болатынын болжа және ойыңды дәлелде.

-
Сен тұратын аймақта қандай сәулет ескерткіштері бар. Олар туралы не білесің? Әңгімеле.
[6]
2-тапсырма Оқылым
А. Темірбайдың уақыт туралы өлеңінен алынған үзіндіні түсініп оқы.
Жас болып мәңгі
жүрмейсің,
Мәңгілік өмір
сүрмейсің.
Үнемдеп жұмса
уақытты,
Бітеді ол қашан
білмейсің.
Ішетін, жейтін жатып
ап,
Байқашы жұртты
бақылап.
Уақытша ғана
нәрсеге,
Уақытын жұмсар ─
ақымақ.
Дүбірін сезіп
алыстан,
Заманмен мынау
жарысқан.
Уақытын дұрыс
жұмсайтын
Адамдар ─ нағыз
данышпан!
Әдемі сағат
таңдайсың,
Көресің ұстап
әрқайсын,
Он сағат сатып алсаң
да,
Уақытты сатып
алмайсың.
Ойлама бәрін білем
деп,
Шалқып та тасып жүрем
деп.
Уақытың – алтын
қазынаң,
Жұмсауың керек
үнемдеп.
Айбының асып тұрса
да,
Байлығың тасып тұрса
да,
Уақытың – ақшаң
қолдағы,
Ақшаңды босқа
жұмсама.
-
Өлеңге қандай тақырып қояр едің? Жаз. __________________________
-
Өлеңнің негізгі ойына сәйкес келетін тұжырымды анықта.
А) Әр нәрсенің өз уақыты бар
Ә) Уақыт – жан-жақты дамудың кілті
Б) Уақыттың бос өткен-өмірдің бос кеткені
В) Дүниеде уақыттан жасы үлкен ешкім де, ештеңе де жоқ.
-
Өлеңнен уақыттың қадірін сипаттайтын 2 сөйлемді тауып, көшіріп жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
-
«Уақытың-алтын қазынаң» дегенді қалай түсінесің?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[5]
3-тапсырма Жазылым
-
Берілген сөйлемді түріне қарай ажыратып, сәйкестендір.
Аңсар шанамен ойнады.
Жалаң сөйлем
Оқушылар биледі.
Жайылма сөйлем
-
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге, жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жаз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Бірінші сөйлемді сөйлем мүшесіне талда.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою кестесі 1-тапсырма I нұсқа
|
Тапсырма № |
Жауап |
балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Суреттерге сүйеніп, мәтін Қожа Ахмет Ясауидың кесенесін сипаттау туралы болуы мүмкін деп ойлаймын/... |
1 |
Білім алушының суреттің мазмұнына қатысты айтылған болжамы қабылданады. Тақырыпқа сәйкес болжам жасайды; |
|
1 |
Өз болжамына дәлелді пікір айтып, негіздейді. |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: Мен Астана қаласында тұрамын. Астана - әсем қала. Қаладағы зәулім үйлер, ғимараттар, театрлар мен мұражайлар алыстан көз тартады. «Бәйтерек» монументін Астананың символы деп білеміз. Бәйтерек «зәулім ағаш», «өмір ағашы» деген мағыналарды береді. Оның биіктігі 97 метр. Ол елорданың Алматыдан Астанаға ауысқан уақытын бейнелейді. Астанада көрікті ғимараттар өте көп. |
1 |
Тақырыпқа сәйкес жүйелі мәтін құрастырады. |
|
|
1 |
Сөйлемнің құрылымын сақтайды. |
||
|
1 |
Өз ойын жүйелі жеткізеді. |
||
|
1 |
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
||
|
Барлығы |
6 |
|
|
Балл қою кестесі 2-тапсырма I нұсқа
|
Тапсырма № |
Жауап |
балл |
|
|
|
Уақыттың қадірі/ Уақытты бағала/Алтын уақыт |
1 |
Өлеңнің мазмұнына сәйкес болатын баламалы тақырыптар қабылданады. |
|
Б |
1 |
Әр сөйлемге 1 балл қойылады. Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын 2 сөйлем қабылданады. |
|
|
Қайта оралмайды бұл уақыт/ Кешіксең, бітті, ол сені, бір секунд күтіп тұрмайды/ Есептеп үйрен уақытты/ Уақытын сыйла басқаның/ Уақытың –алтын қазынаң, жұмсауың керек үнемдеп/ Уақытты салма саудаға/ Уақытты жарат пайдаңа. |
2 |
Білім алушының тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын баламалы, қысқа және толық жауабы қабылданады. |
|
|
Адам баласы үшін уақыттан асқан қымбат қазына жоқ, себебі уақыт қайта айналып келмейді. Уақыт дүниедегі ең қымбат нәрсе болғандықтан, оны алтынға балайды. Уақытты меңгере алмаған адам жетістікке жете алмайды. Сондықтан, уақыттың қадірін білу керек. |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
Балл қою кестесі 3-тапсырма I нұсқа
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
Жалаң сөйлемді тауып көрсетеді |
1 |
|
|
Жайылма сөйлемді тауып көрсетеді. |
1 |
|
|
|
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырып жазады. |
1 |
|
|
|
Жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жазады. |
1 |
|
|
|
Сөйлем мүшелеріне талдайды. |
1 |
|
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
Пәні: қазақ тілі сыныбы 3 ______ күні___________ II нұсқа
Оқушының аты-жөні:_______________________________________________
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты: 40 минут
1-тапсырма Тыңдалым және айтылым
Суреттерге қарап, мәтіннің не туралы болатынын болжа және ойыңды дәлелде.

-
Сен тұратын аймақта қандай сәулет ескерткіштері бар. Олар туралы не білесің? Әңгімеле.
[6]
2-тапсырма Оқылым
А. Темірбайдың уақыт туралы өлеңінен алынған үзіндіні түсініп оқы.
Қайтарылмайды бұл уақыт, Қайталанбайды бұл уақыт, Таппайсың, ертең іздесең,
Қайта оралмайды бұл уақыт.
Уақыт-ай, уақыт, зырлайды, Артына мойнын бұрмайды. Кешіксең, бітті, ол сені,
Бір секунд күтіп тұрмайды.
Біреудің күні өтпейді,
Біреуге уақыт жетпейді.
Есептеп үйрен уақытты,
Еңбегің зая кетпейді.
Бұл өмір деген – қас қағым
Өтер де кетер жас шағың! Сыйлатқың келсе өзіңді, Уақытын сыйла басқаның.
Ойлама бәрін білем деп, Шалқып та тасып жүрем деп. Уақытың –алтын қазынаң, Жұмсауың керек үнемдеп.
Өзіңді - өзің алдама,
Уақытты салма саудаға.
Өткізе бермей жай ғана, Уақытты жарат пайдаңа
-
Өлеңге қандай тақырып қояр едің? Жаз. __________________________
-
Өлеңнің негізгі ойына сәйкес келетін тұжырымды анықта.
А) Әр нәрсенің өз уақыты бар
Ә) Уақыт – жан-жақты дамудың кілті
Б) Уақыттың бос өткен-өмірдің бос кеткені
В) Дүниеде уақыттан жасы үлкен ешкім де, ештеңе де жоқ.
-
Өлеңнен уақыттың қадірін сипаттайтын 2 сөйлемді тауып, көшіріп жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
-
«Уақытың-алтын қазынаң» дегенді қалай түсінесің?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[5]
3-тапсырма Жазылым
1.Берілген сөйлемді түріне қарай ажыратып, сәйкестендір.
Қар жауды
Жайылма сөйлем
Балалар шанамен ойнады.
Жалаң сөйлем
2.Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге, жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жаз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Бірінші сөйлемді сөйлем мүшесіне талда.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою кестесі 1-тапсырма II нұсқа
|
Тапсырма № |
Жауап |
балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Суреттерге сүйеніп, мәтін Қожа Ахмет Ясауидың кесенесін сипаттау туралы болуы мүмкін деп ойлаймын/... |
1 |
Білім алушының суреттің мазмұнына қатысты айтылған болжамы қабылданады. Тақырыпқа сәйкес болжам жасайды; |
|
1 |
Өз болжамына дәлелді пікір айтып, негіздейді. |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: Мен Астана қаласында тұрамын. Астана - әсем қала. Қаладағы зәулім үйлер, ғимараттар, театрлар мен мұражайлар алыстан көз тартады. «Бәйтерек» монументін Астананың символы деп білеміз. Бәйтерек «зәулім ағаш», «өмір ағашы» деген мағыналарды береді. Оның биіктігі 97 метр. Ол елорданың Алматыдан Астанаға ауысқан уақытын бейнелейді. Астанада көрікті ғимараттар өте көп. |
1 |
Тақырыпқа сәйкес жүйелі мәтін құрастырады. |
|
|
1 |
Сөйлемнің құрылымын сақтайды. |
||
|
1 |
Өз ойын жүйелі жеткізеді. |
||
|
1 |
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
||
|
Барлығы |
6 |
|
|
Балл қою кестесі 2-тапсырма
|
Тапсырма № |
Жауап |
балл |
|
|
|
Уақыттың қадірі/ Уақытты бағала/Алтын уақыт |
1 |
Өлеңнің мазмұнына сәйкес болатын баламалы тақырыптар қабылданады. |
|
Б |
1 |
Әр сөйлемге 1 балл қойылады. Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын 2 сөйлем қабылданады. |
|
|
Қайта оралмайды бұл уақыт/ Кешіксең, бітті, ол сені, бір секунд күтіп тұрмайды/ Есептеп үйрен уақытты/ Уақытын сыйла басқаның/ Уақытың –алтын қазынаң, жұмсауың керек үнемдеп/ Уақытты салма саудаға/ Уақытты жарат пайдаңа. |
2 |
Білім алушының тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын баламалы, қысқа және толық жауабы қабылданады. |
|
|
Адам баласы үшін уақыттан асқан қымбат қазына жоқ, себебі уақыт қайта айналып келмейді. Уақыт дүниедегі ең қымбат нәрсе болғандықтан, оны алтынға балайды. Уақытты меңгере алмаған адам жетістікке жете алмайды. Сондықтан, уақыттың қадірін білу керек. |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
Балл қою кестесі 3-тапсырма
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
Жалаң сөйлемді тауып көрсетеді |
1 |
|
|
Жайылма сөйлемді тауып көрсетеді. |
1 |
|
|
|
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырып жазады. |
1 |
|
|
|
Жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жазады. |
1 |
|
|
|
Сөйлем мүшелеріне талдайды. |
1 |
|
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ТЖБ қазақ тілі 2 тоқсан 3 сын
ТЖБ қазақ тілі 2 тоқсан 3 сын
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың сипаттамасы
|
№ |
Ортақ тақырып |
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
|
1 |
Уақыт Сәулет |
Тыңдалым және айтылым |
1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/фото/ диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа және толық жауаптарды қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
|
2 |
Оқылым |
3.2.5.1 Берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта) алған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау 3.2.4.1 Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау 3.2.3.1 Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
|
3 |
Жазылым |
3.4.2.7* сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату; 3.4.2.8 мұғалімнің көмегімен жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырату |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
5 |
|
|
Барлығы |
3 |
16 |
||||
Пәні: қазақ тілі сыныбы 3 ______ күні___________ I нұсқа
Оқушының аты-жөні:_______________________________________________
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты: 40 минут
1-тапсырма Тыңдалым және айтылым
Суреттерге қарап, мәтіннің не туралы болатынын болжа және ойыңды дәлелде.

-
Сен тұратын аймақта қандай сәулет ескерткіштері бар. Олар туралы не білесің? Әңгімеле.
[6]
2-тапсырма Оқылым
А. Темірбайдың уақыт туралы өлеңінен алынған үзіндіні түсініп оқы.
Жас болып мәңгі
жүрмейсің,
Мәңгілік өмір
сүрмейсің.
Үнемдеп жұмса
уақытты,
Бітеді ол қашан
білмейсің.
Ішетін, жейтін жатып
ап,
Байқашы жұртты
бақылап.
Уақытша ғана
нәрсеге,
Уақытын жұмсар ─
ақымақ.
Дүбірін сезіп
алыстан,
Заманмен мынау
жарысқан.
Уақытын дұрыс
жұмсайтын
Адамдар ─ нағыз
данышпан!
Әдемі сағат
таңдайсың,
Көресің ұстап
әрқайсын,
Он сағат сатып алсаң
да,
Уақытты сатып
алмайсың.
Ойлама бәрін білем
деп,
Шалқып та тасып жүрем
деп.
Уақытың – алтын
қазынаң,
Жұмсауың керек
үнемдеп.
Айбының асып тұрса
да,
Байлығың тасып тұрса
да,
Уақытың – ақшаң
қолдағы,
Ақшаңды босқа
жұмсама.
-
Өлеңге қандай тақырып қояр едің? Жаз. __________________________
-
Өлеңнің негізгі ойына сәйкес келетін тұжырымды анықта.
А) Әр нәрсенің өз уақыты бар
Ә) Уақыт – жан-жақты дамудың кілті
Б) Уақыттың бос өткен-өмірдің бос кеткені
В) Дүниеде уақыттан жасы үлкен ешкім де, ештеңе де жоқ.
-
Өлеңнен уақыттың қадірін сипаттайтын 2 сөйлемді тауып, көшіріп жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
-
«Уақытың-алтын қазынаң» дегенді қалай түсінесің?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[5]
3-тапсырма Жазылым
-
Берілген сөйлемді түріне қарай ажыратып, сәйкестендір.
Аңсар шанамен ойнады.
Жалаң сөйлем
Оқушылар биледі.
Жайылма сөйлем
-
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге, жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жаз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Бірінші сөйлемді сөйлем мүшесіне талда.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою кестесі 1-тапсырма I нұсқа
|
Тапсырма № |
Жауап |
балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Суреттерге сүйеніп, мәтін Қожа Ахмет Ясауидың кесенесін сипаттау туралы болуы мүмкін деп ойлаймын/... |
1 |
Білім алушының суреттің мазмұнына қатысты айтылған болжамы қабылданады. Тақырыпқа сәйкес болжам жасайды; |
|
1 |
Өз болжамына дәлелді пікір айтып, негіздейді. |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: Мен Астана қаласында тұрамын. Астана - әсем қала. Қаладағы зәулім үйлер, ғимараттар, театрлар мен мұражайлар алыстан көз тартады. «Бәйтерек» монументін Астананың символы деп білеміз. Бәйтерек «зәулім ағаш», «өмір ағашы» деген мағыналарды береді. Оның биіктігі 97 метр. Ол елорданың Алматыдан Астанаға ауысқан уақытын бейнелейді. Астанада көрікті ғимараттар өте көп. |
1 |
Тақырыпқа сәйкес жүйелі мәтін құрастырады. |
|
|
1 |
Сөйлемнің құрылымын сақтайды. |
||
|
1 |
Өз ойын жүйелі жеткізеді. |
||
|
1 |
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
||
|
Барлығы |
6 |
|
|
Балл қою кестесі 2-тапсырма I нұсқа
|
Тапсырма № |
Жауап |
балл |
|
|
|
Уақыттың қадірі/ Уақытты бағала/Алтын уақыт |
1 |
Өлеңнің мазмұнына сәйкес болатын баламалы тақырыптар қабылданады. |
|
Б |
1 |
Әр сөйлемге 1 балл қойылады. Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын 2 сөйлем қабылданады. |
|
|
Қайта оралмайды бұл уақыт/ Кешіксең, бітті, ол сені, бір секунд күтіп тұрмайды/ Есептеп үйрен уақытты/ Уақытын сыйла басқаның/ Уақытың –алтын қазынаң, жұмсауың керек үнемдеп/ Уақытты салма саудаға/ Уақытты жарат пайдаңа. |
2 |
Білім алушының тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын баламалы, қысқа және толық жауабы қабылданады. |
|
|
Адам баласы үшін уақыттан асқан қымбат қазына жоқ, себебі уақыт қайта айналып келмейді. Уақыт дүниедегі ең қымбат нәрсе болғандықтан, оны алтынға балайды. Уақытты меңгере алмаған адам жетістікке жете алмайды. Сондықтан, уақыттың қадірін білу керек. |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
Балл қою кестесі 3-тапсырма I нұсқа
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
Жалаң сөйлемді тауып көрсетеді |
1 |
|
|
Жайылма сөйлемді тауып көрсетеді. |
1 |
|
|
|
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырып жазады. |
1 |
|
|
|
Жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жазады. |
1 |
|
|
|
Сөйлем мүшелеріне талдайды. |
1 |
|
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
Пәні: қазақ тілі сыныбы 3 ______ күні___________ II нұсқа
Оқушының аты-жөні:_______________________________________________
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты: 40 минут
1-тапсырма Тыңдалым және айтылым
Суреттерге қарап, мәтіннің не туралы болатынын болжа және ойыңды дәлелде.

-
Сен тұратын аймақта қандай сәулет ескерткіштері бар. Олар туралы не білесің? Әңгімеле.
[6]
2-тапсырма Оқылым
А. Темірбайдың уақыт туралы өлеңінен алынған үзіндіні түсініп оқы.
Қайтарылмайды бұл уақыт, Қайталанбайды бұл уақыт, Таппайсың, ертең іздесең,
Қайта оралмайды бұл уақыт.
Уақыт-ай, уақыт, зырлайды, Артына мойнын бұрмайды. Кешіксең, бітті, ол сені,
Бір секунд күтіп тұрмайды.
Біреудің күні өтпейді,
Біреуге уақыт жетпейді.
Есептеп үйрен уақытты,
Еңбегің зая кетпейді.
Бұл өмір деген – қас қағым
Өтер де кетер жас шағың! Сыйлатқың келсе өзіңді, Уақытын сыйла басқаның.
Ойлама бәрін білем деп, Шалқып та тасып жүрем деп. Уақытың –алтын қазынаң, Жұмсауың керек үнемдеп.
Өзіңді - өзің алдама,
Уақытты салма саудаға.
Өткізе бермей жай ғана, Уақытты жарат пайдаңа
-
Өлеңге қандай тақырып қояр едің? Жаз. __________________________
-
Өлеңнің негізгі ойына сәйкес келетін тұжырымды анықта.
А) Әр нәрсенің өз уақыты бар
Ә) Уақыт – жан-жақты дамудың кілті
Б) Уақыттың бос өткен-өмірдің бос кеткені
В) Дүниеде уақыттан жасы үлкен ешкім де, ештеңе де жоқ.
-
Өлеңнен уақыттың қадірін сипаттайтын 2 сөйлемді тауып, көшіріп жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
-
«Уақытың-алтын қазынаң» дегенді қалай түсінесің?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[5]
3-тапсырма Жазылым
1.Берілген сөйлемді түріне қарай ажыратып, сәйкестендір.
Қар жауды
Жайылма сөйлем
Балалар шанамен ойнады.
Жалаң сөйлем
2.Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге, жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жаз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Бірінші сөйлемді сөйлем мүшесіне талда.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою кестесі 1-тапсырма II нұсқа
|
Тапсырма № |
Жауап |
балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Суреттерге сүйеніп, мәтін Қожа Ахмет Ясауидың кесенесін сипаттау туралы болуы мүмкін деп ойлаймын/... |
1 |
Білім алушының суреттің мазмұнына қатысты айтылған болжамы қабылданады. Тақырыпқа сәйкес болжам жасайды; |
|
1 |
Өз болжамына дәлелді пікір айтып, негіздейді. |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: Мен Астана қаласында тұрамын. Астана - әсем қала. Қаладағы зәулім үйлер, ғимараттар, театрлар мен мұражайлар алыстан көз тартады. «Бәйтерек» монументін Астананың символы деп білеміз. Бәйтерек «зәулім ағаш», «өмір ағашы» деген мағыналарды береді. Оның биіктігі 97 метр. Ол елорданың Алматыдан Астанаға ауысқан уақытын бейнелейді. Астанада көрікті ғимараттар өте көп. |
1 |
Тақырыпқа сәйкес жүйелі мәтін құрастырады. |
|
|
1 |
Сөйлемнің құрылымын сақтайды. |
||
|
1 |
Өз ойын жүйелі жеткізеді. |
||
|
1 |
Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
||
|
Барлығы |
6 |
|
|
Балл қою кестесі 2-тапсырма
|
Тапсырма № |
Жауап |
балл |
|
|
|
Уақыттың қадірі/ Уақытты бағала/Алтын уақыт |
1 |
Өлеңнің мазмұнына сәйкес болатын баламалы тақырыптар қабылданады. |
|
Б |
1 |
Әр сөйлемге 1 балл қойылады. Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын 2 сөйлем қабылданады. |
|
|
Қайта оралмайды бұл уақыт/ Кешіксең, бітті, ол сені, бір секунд күтіп тұрмайды/ Есептеп үйрен уақытты/ Уақытын сыйла басқаның/ Уақытың –алтын қазынаң, жұмсауың керек үнемдеп/ Уақытты салма саудаға/ Уақытты жарат пайдаңа. |
2 |
Білім алушының тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын баламалы, қысқа және толық жауабы қабылданады. |
|
|
Адам баласы үшін уақыттан асқан қымбат қазына жоқ, себебі уақыт қайта айналып келмейді. Уақыт дүниедегі ең қымбат нәрсе болғандықтан, оны алтынға балайды. Уақытты меңгере алмаған адам жетістікке жете алмайды. Сондықтан, уақыттың қадірін білу керек. |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
Балл қою кестесі 3-тапсырма
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
Жалаң сөйлемді тауып көрсетеді |
1 |
|
|
Жайылма сөйлемді тауып көрсетеді. |
1 |
|
|
|
Жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырып жазады. |
1 |
|
|
|
Жайылма сөйлемді жалаң сөйлемге айналдырып жазады. |
1 |
|
|
|
Сөйлем мүшелеріне талдайды. |
1 |
|
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













