Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ТЖБ талдау алгебра геометрия 5, 7, 8, 10 сыныптар 4 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«орта мектебі» КММ
4-тоқсан бойынша талдау туралы мәліметтер
Математика пәні
Сынып: 5 «Б»
Оқушылар саны:27
Педагог:
Пән |
Орындалған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
Математика |
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
27 |
13 |
- |
25 |
2 |
59% |
100% |
БЖБ2 |
27 |
10 |
|
23 |
4 |
59% |
100% |
БЖБ3 |
27 |
10 |
|
19 |
8 |
63% |
100% |
ТЖБ 1 |
27 |
20 |
- |
17 |
10 |
59% |
100% |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру; 5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу; 5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару; |
БЖБ 2 |
5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық ); 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу; 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару; 5.3.1.7көпбұрыш ұғымын меңгеру; |
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару; 5.3.1.7көпбұрыш ұғымын меңгеру; |
БЖБ 3 |
5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру; 5.3.1.3 циркульдің көмегімен шеңберді салу; 5.4.3.1 дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар туралы түсініктері болу; 5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу; 5.3.2.1 фигураларды қию және құрастыру арқылы есептер шығару. |
5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу; 5.3.2.1 фигураларды қию және құрастыру арқылы есептер шығару. |
ТЖБ 1 |
5.1.1.16 пайыз ұғымын меңгеру; 5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу; 5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару; 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық ); 5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу; 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару; 5.3.1.7көпбұрыш ұғымын меңгеру; 5.4.3.1 дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар туралы түсініктері болу; 5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу; |
5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару; 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару; 5.3.1.7көпбұрыш ұғымын меңгеру; 5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу; 5.3.2.1 фигураларды қию және құрастыру арқылы есептер шығару. |
ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары деңгей(В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету
Орта деңгей (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету
Төмен деңгей (Н): 0-39%,-жоқ ( білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
1. бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табуда
2. берілген пайызы бойынша санды табуда
3. пайызға байланысты мәтінді есептерді шығаруда
4. кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алуда
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Берілген тапсырманы уақытылы орындамау және сабаққа белсенді қатыспауы
4.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен): Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жасау, қосымша тапсырмалар беру. Оқушылардың қателіктерін жою және жіберілген қателіктерді қайталамау.
Мерзімі: 24.05.2021ж Пән мұғалімі:
«орта мектебі» КММ
ТЖБ жұмысы бойынша талдау туралы мәліметтер
Алгебра пәні
Сынып: 7 «б»
Оқушылар саны:28
Педагог:
Пән |
Орындалған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
Алгебра |
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
28 |
12 |
- |
25 |
3 |
60% |
100% |
ТЖБ 1 |
28 |
20 |
- |
26 |
2 |
64% |
100% |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |