Пәні:Әдебиеттік оқу Тексерілді: ДОІЖО Айтлеуова
|
№74 Ж.Баласағұн атындағы ж.о.м. |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау» |
||||||
|
Күні:22.09.2017 |
Мұғалімнің есімі: Даниярова Ботакөз |
|||||
|
Сынып: 3 «ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»өлеңін түсініп оқиды,мазмұндайды. |
|||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Оқиды, жазады Өлеңдегі негізгі ойды жеткізе алады Өлеңнің негізгі мазмұнын түсіне алады |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
||||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы |
1.Психалогиялық дайындық 2. Шаттық шеңбері 3.Өткенді пысықтау Жұмбақ жасыру |
Суреттер,ақ қағаз,АКТ Слайд |
||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ «Болжам жасау»стратегиясы «Кім жылдам?» ойыны
ұ
с
а шахтер құрылыс алаңы агроном өлең ғарышкер ұшақ 2.Өзің кім болғың келеді? 3.Т. Молдағалиев жайлы айту
4. Өлеңді түсініп оқу
5.Сергіту сәті 6.Дәптермен жұмыс
|
Оқулық, суреттер, АКТ Слайд |
||||
|
Аяқталуы |
|
Суреттер, оқулық, бағалау тақтасы, ақ қағаз |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
||||
|
Деңгейлік тапсырмаларды беру арқылы |
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1.Топтық жұмыс 2.Деңгейлік тапсырмалар Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. Бағалау 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған оқушылардың пікіріне негізделемін |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»
Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»
Пәні:Әдебиеттік оқу Тексерілді: ДОІЖО Айтлеуова
|
№74 Ж.Баласағұн атындағы ж.о.м. |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау» |
||||||
|
Күні:22.09.2017 |
Мұғалімнің есімі: Даниярова Ботакөз |
|||||
|
Сынып: 3 «ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»өлеңін түсініп оқиды,мазмұндайды. |
|||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Оқиды, жазады Өлеңдегі негізгі ойды жеткізе алады Өлеңнің негізгі мазмұнын түсіне алады |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
||||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы |
1.Психалогиялық дайындық 2. Шаттық шеңбері 3.Өткенді пысықтау Жұмбақ жасыру |
Суреттер,ақ қағаз,АКТ Слайд |
||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ «Болжам жасау»стратегиясы «Кім жылдам?» ойыны
ұ
с
а шахтер құрылыс алаңы агроном өлең ғарышкер ұшақ 2.Өзің кім болғың келеді? 3.Т. Молдағалиев жайлы айту
4. Өлеңді түсініп оқу
5.Сергіту сәті 6.Дәптермен жұмыс
|
Оқулық, суреттер, АКТ Слайд |
||||
|
Аяқталуы |
|
Суреттер, оқулық, бағалау тақтасы, ақ қағаз |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
||||
|
Деңгейлік тапсырмаларды беру арқылы |
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1.Топтық жұмыс 2.Деңгейлік тапсырмалар Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. Бағалау 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған оқушылардың пікіріне негізделемін |
||||||
шағым қалдыра аласыз
шқыш
ғарыш кемесі














