Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»

Материал туралы қысқаша түсінік
Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:Әдебиеттік оқу Тексерілді: ДОІЖО Айтлеуова

74 Ж.Баласағұн атындағы ж.о.м.

Сабақ тақырыбы: Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»


Күні:22.09.2017

Мұғалімнің есімі: Даниярова Ботакөз


Сынып: 3 «ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаты:


Т.Молдағалиев «Мамандық таңдау»өлеңін түсініп оқиды,мазмұндайды.

Оқу нәтижелері:


Барлық оқушылар:


Оқушылардың басым бөлігі:


Кейбір оқушылар:




Оқиды, жазады


Өлеңдегі негізгі ойды жеткізе алады



Өлеңнің негізгі мазмұнын түсіне алады

Алдыңғы оқу

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы


1.Психалогиялық дайындық

2. Шаттық шеңбері


3.Өткенді пысықтау


Жұмбақ жасыру


Суреттер,ақ қағаз,АКТ

Слайд

Ортасы



Жаңа сабақ

«Болжам жасау»стратегиясы

«Кім жылдам?» ойыны

ұShape2 Shape1 шқыш ғарыш кемесі

сShape4 Shape3 ылақшы шахта

аShape6 Shape5 қын егін даласы

шахтер құрылыс алаңы

агроном өлең

ғарышкер ұшақ

2.Өзің кім болғың келеді?



3.Т. Молдағалиев жайлы айту


Shape7

4. Өлеңді түсініп оқу


5.Сергіту сәті

6.Дәптермен жұмыс


Оқулық, суреттер, АКТ


Слайд


Аяқталуы





  1. Сабақты қорыту: сұрақ-жауап

  2. Үйге тапсырма: Мамандық таңдау

  3. Мәнерлеп оқу

Суреттер,

оқулық,

бағалау тақтасы,

ақ қағаз

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен құзіреттілігі

Деңгейлік

тапсырмаларды беру

арқылы

  1. Түрлі әдістер арқылы

  2. Сұрақ –жауап арқылы



Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.Топтық жұмыс


2.Деңгейлік тапсырмалар

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1. Бағалау


2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Кері байланыста жазылған оқушылардың пікіріне негізделемін









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
789
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі