Материалдар / Ток жұмысы мен қуаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ток жұмысы мен қуаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Ток жұмысы, Ток қуаты, токтың жылулық әрекеті, Ом заңын қолданып қуатты есептейтін формуланы қорытып шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
499
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары

ТИТУЛ БЕТІ

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ

ТАҚЫРЫП:


1

Базалық құзыреттілік:

« «Ток жұмысы және қуаты».


ОҚИ АЛУ

Пән:

1.1

Құрамды құзыреттілік:

Физика

Логикалық ойлауға үйрену

Сынып:

10 «А»

1.1.1

Әдіс, амал, операция, құрал/цикл

Оқытушы:

Эйлер щеңберлері техникасын қолдану арқылы ақпаратты жазуды меңгерту

Айтымов А.Б.

Дидактикалық дәреже/категория:

ІІ

Мақсатты әлеуметтендіру

Оқу орны:

«Парасат» мектеп-лицейі

Базалық оқулық:

1



«Табиғат»

Б.Кронгарт, В.Кем, Н.Қойшыбаев.


Сабақтың мазмұны:

2


«Қоғам»


Ток жұмысы, Ток қуаты, токтың жылулық әрекеті, Ом заңын қолданып қуатты есептейтін формуланы қорытып шығару


3

«Мен»








Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бірінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

1.00 Білім


1.10 Нақты мәліметтерді білу

1.11 Терминологияны білу

Анықтау, меңгеру, айыра алу, еске түсіру, танып білу

Сөздік, түсініктер, терминология, мән, анықтамалар, байланыстар, элементтер

А) Ток жұмысын есептейтін формуланы анықтап жазып ал.

Ә) Тізбектің электр қозғаушы күші жоқ бөлігіндегі қуатын анықтап жазып ал.

Б) Өткізгіштегі токтың бөліп шығаратын жылу мөлшерінің анықтамасын анықтап жазып ал.

В) ОМ заңын қолданып токтың қуатын есептейтін өрнектерді анықтап жаз.

Екінші деңгей - ТҮСІНУ

Таксономия екінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

2.00 Түсіну


2.10 Сөйлем

Айналдыру, көшіру, өз сөзімен білдіру, иллюстрациялау, дайындау, оқу, ұсыну, өзгерту, басқа түрде жазу, қайта құру

Маңыздылық, үлгі, анықтамалар, абстракциялау, ұсыну, сөздер, фразалар.

А) Ток жұмысының формуласына қарап анықтамасын өз сөзіңмен жаз.

Ә) Өткізгіштен бөлініп шығатын жылу мөлшері анықтамасына сәйкес математикалық формула түрінде жаз.

Б) Ток қуатының формуласына қарап анықтамасын өз сөзіңмен жаз.

В) Қуаттың эквиваленнті формулаларын өз сөздеріңмен жазыңдар.

Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – үшінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

3. Қолдану

қолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, ұйымдастыру, пайдалану, жетекшілікке алу , қайта өзгерту, топтастыру

Қағидалар, заңдар, қорытындылар, эффекттер, әдістер, теориялар, абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, үрдістер, феномендер, тәсілдер


А) Ток жұмысының формуласын қолданып мына сесепті шығар. Жауабыңды және есептеу формуланы Эйлер шеңбері арқылы жаз.

Кернеу 120В болған кезде 0,5мин. ішінде электр шамы 900 Дж энергия тұтынса лампадағы ток күші қандай?

Ә) Q=I2Rt формуласын қолданып мына есепті шығарыңыз.

Екі өткізгіш тізбектей жалғанып тұр. Біріншісінде бірдей уақыт аралығында 2есе артық жылу бөлінсе, қай өткізгіште кернеу үлкен және неше есе үлкен. Есептеу формуланы Эйлер шеңберлері арқылы жаз.

Б) Ток қуатының формулаларын қолданып келесі есепті шығарыңыз. Есептеу формуласын Эйлер шеңбері арқылы жазыңыз.

Электр шамы балонында мынадай жазулары бар: 100Вт, 120В. Егер осы кернеу көзіне қосатын болсақ одан өтетін ток күші мен кедергі қандай болар еді?


Төртінші деңгей - ТАЛДАУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы – төртінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі


4.20 Байланыстарды орнату

Талдау, белгілеу, салыстыру, шығару

Қатынастар, қателер, дәлелдер, себептер, эффект, бөліктер, дұрыс емес болжамдар

Өткізгіштерді паралель және тізбектей жалғаған кезде қолайлы формуланы шығар.

Бесінші деңгей – СИНТЕЗ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы бесінші деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі


5.30 Біртұтас кешеннен абстрактылы байланыстарды белгілеу

Өндіру, дамыту, құрамдастыру, ұйымдастыру, синтездеу, топтастыру, дәлелдеу, дамыту, қалыптастыру, модификациялау

Феномендер, таксономиялар, тұжырымдар, сызбалар, теориялар, қатынастар, абстракциялар, жалпылаулар, гипотезалар, ашулар


Есеп шығару арқылы жаңа білім қалыптастыру. Егер резистор ішкі кедергісі 2,5 Ом ЭҚК – ші 2В ток көзіне қосылса, резистордағы ток қуатының резистор кедергісіне тәуелділік графигін P=P(R) салыңдар. Қай жағдайда қуат максимал мәніне жетер еді? Графиктен шығатын қорытындыны дәптерге жазып алыңдар.

Алтыншы деңгей – БАҒАЛАУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы алтыншы деңгей

Етістік

Немен әрекеттеседі

Бағалау

6.10 Ішкі сынау

Пайымдау, дәлелдеу, бағалау, шешу

Анықтылық, қателіктер, дұрыстық, есептеулер, сщфизмдер, анықтылық дәрежесі

Үйлеріңде 2 сағат үтікпен жұмыс істейтін болсақ қанша энергия тұтынады және оның құнын есептеңдер..Үтіктің қуаты 1800Вт , ал 1кВт*сағ құны =8тг.

Өз үйлеріңде электр энергияны үнемдеу үшін өз ұсыныстарыңды жазыңдар.












КЛАССИФИКАТОР

Ұйым

Оқу тапсырмасы

Блюм бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы

Уақыт мин.

Ұйымдастыру/ бағалау түрі

Сабақтың жалпы уақыты:

45

1

А) Ток жұмысын есептейтін формуланы анықтап жазып ал.

Ә) Тізбектің электр қозғаушы күші жоқ бөлігіндегі қуатын анықтап жазып ал.

Б) Өткізгіштегі токтың бөліп шығаратын жылу мөлшерінің анықтамасын анықтап жазып ал.

В) ОМ заңын қолданып токтың қуатын есептейтін өрнектерді анықтап жаз.

1.11

5 мин

Жеке жұмыс /өзін өзі бағалау

2

А) Ток жұмысының формуласына қарап анықтамасын өз сөзіңмен жаз.

Ә) Өткізгіштен бөлініп шығатын жылу мөлшері анықтамасына сәйкес математикалық формула түрінде жаз.

Б) Ток қуатының формуласына қарап анықтамасын өз сөзіңмен жаз.

В) Қуаттың эквиваленнті формулаларын өз сөздеріңмен жазыңдар.

2.10

5 мин

Жеке жұмыс

3

А) Ток жұмысының формуласын қолданып мына сесепті шығар. Жауабыңды және есептеу формуланы Эйлер шеңбері арқылы жаз.

Кернеу 120В болған кезде 0,5мин. ішінде электр шамы 900 Дж энергия тұтынса лампадағы ток күші қандай?

Ә) Q=I2Rt формуласын қолданып мына есепті шығарыңыз.

Екі өткізгіш тізбектей жалғанып тұр. Біріншісінде бірдей уақыт аралығында 2есе артық жылу бөлінсе, қай өткізгіште кернеу үлкен және неше есе үлкен. Есептеу формуланы Эйлер шеңберлері арқылы жаз.

Б) Ток қуатының формулаларын қолданып келесі есепті шығарыңыз. Есептеу формуласын Эйлер шеңбері арқылы жазыңыз.

Электр шамы балонында мынадай жазулары бар: 100Вт, 120В. Егер осы кернеу көзіне қосатын болсақ одан өтетін ток күші мен кедергі қандай болар еді?

3.

10 мин

Жұппен жұмыс /өзін өзі бағалау

4

Өткізгіштерді паралель және тізбектей жалғаған кезде қолайлы формуланы шығар.

4.20

6 мин

Жұппен жұмыс / өзара тексеру

5

Егер резистор ішкі кедергісі 2,5 Ом ЭҚК – ші 2В ток көзіне қосылса, резистордағы ток қуатының резистор кедергісіне тәуелділік графигін P=P(R) салыңдар. Қай жағдайда қуат максимал мәніне жетер еді? Графиктен шығатын қорытындыны дәптерге жазып алыңдар.

5.30

10 мин

Жұппен жұмыс /өзара тексеру

6

Үйлеріңде 2 сағат үтікпен жұмыс істейтін болсақ қанша энергия тұтынады және оның құнын есептеңдер..Үтіктің қуаты 1800Вт , ал 1кВт*сағ құны =8тг.

Өз үйлеріңде электр энергияны үнемдеу үшін өз ұсыныстарыңды жазыңдар.

6.10

8 мин

Жеке жұмыс








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!