Бөлім:
|
2-бөлім: Толғауы тоқсан қызыл тіл
|
Педагогтің аты-жөні:
|
Аманкулова Венера
|
Күні:
|
09.11.2022
|
Сыныбы:7
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Толғауы тоқсан қызыл
тіл.Шортанбай Қанайұлы. Анафора. Эпифора.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік
тұрғыдан талдау.
7.2.3.1 Шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері:
эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ)
қолданысын талдау
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Білім алушылар шығарма
сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды. Шығарманы ұлттық
құндылықтар тұрғысынан талдайды.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей
еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық
және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы,
қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен
қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және
азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Шортанбай Қанайұлы
кім?
2.Зар заман ақындары
деген кімдер?
3.Шортанбай Қанайұлы өмір сүрген заман туралы не
білесіңдер?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№2-тапсырма:
«Венн диаграммасы» арқылы Ш.Қанайұлының «Зар заман» өлеңін
«Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңімен
салыстырыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы –
3 балл.
- екі өлеңді
салыстырады
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, құлаққап.
|
|
№3-тапсырма.
Ақын өлеңдерімен танысып, берілген кестені толтырыңдар.
Жауаптарыңды хрестоматияда берілген өлеңнің толық
нұсқасын, www.zharar.com/kzw. Сайтын
пайдаланыңдар.
|
Дескриптор: Жалпы –
4 балл.
- кестені
толтырады
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
Жеке
жұмыс
|
№4-тапсырма.Қолдану
|
«Бүгінгі және
болашақтағы Қазақстанның келбеті» тақырыбына эссе
жазыңдар.
Дескриптор: Жалпы –
3 балл.
- Эссе жазады
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін
сабақта қуантқаны.....
- мен
өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған
ерекше ұнағаны.....
- сабақтан
соң маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
-
......қиындық тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және
қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық
сақтау технологиялары.
Сабақта
сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың
қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы
да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты
жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|