«Бекітемін» Директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасары:
.............. М. Ш. Сарбалиева
«____» ________ 2024 ж.
|
Модуль /Пән |
ЖБП 09 Физика |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Толқындық оптика тарауын қайталау |
|||
|
Педагог |
Умбетова Б.О |
|||
|
Күні: |
11.12.2024 |
|||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс ІI топ 84 |
|||
|
Сабақтың түрі |
Қайталау |
|||
|
Мақсаты, міндеттері |
Оқу нәтижесі: - Жарықтың таралу заңдылықтарын, жарықтың затпен өзара әсерлесу үрдістерін, жарықтың табиғатын білу - Геометрия заңдарына сүйене отырып жарықтың таралуын сипаттау. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Бағалау критерийі: - Жарықтың таралу заңдылықтарын, жарықтың затпен өзара әсерлесу үрдістерін, жарықтың табиғатын біледі. - Геометрия заңдарына сүйене отырып жарықтың таралуын сипаттай алады. |
|||
|
Қажетті ресурстар |
QR код, wordwall, learningapps, phet,efizika.ru виртуалды зертхана, D-id платформасы |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің іс әрекеті |
Білім алушының іс әрекеті |
Ресурс |
|
|
Сабақтың басы 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Топпен амандасу,шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айту. Білім алушылар QR код арқылы топқа бөліну. «Интерференция» тобы «Дифракция» тобы «Дисперсия» тобы Бағалау парағының таратылуы. |
Білім алушылар топқа бөлініп, бір біріне тілек білдіреді. |
QR код қағаз қиындылары, смартфон, бағалау парағы
|
|
|
5 минут |
Өткен материалды тексеру мақсатында «Серпілген сауалдар» әдісімен wordwall программасымен сұрау. |
Білім алушылар интернет ресурсынан тапсырма орындайды. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағына-ны ашу 15 минут |
Толқындық оптика тарауын қайталау Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында топтық талқылау. Білім алушыларға төмендегі тапсырма түрлері беріледі. «Демонстрация» кезеңі. «Неліктен жарық жылдамдығын анықтау қиын?» сұрағын сипаттау арқылы өткен тақырыптарды ашу. D-id платформасы «Ой қозғау» әдісі арқылы постер қорғау. Топтық жұмыс 1-топ: Жарықтың интерференциясы мен дифракциясы 2-топ: Жарықтың дисперсиясы 3-топ: Жарықтың сынуы |
Топтар тақырып бойынша теориялық білімдерін практикалық білімдерімен ұштастырып постер қорғайды. Виртуалды зертханамен жұмыс жасайды. |
Интербелсенді тақта
https://phet.colorado.edu/sims/html/bending-light/latest/bending-light_all.html?locale=nb |
|
|
3 мин |
«Кім жылдам?»әдісі арқылы тапсырма. Жарық көздерін ажырату. |
Білім алушы learningapps.платфор-масында тапсырма орындайды. |
https://learningapps.org/display?v=pzvm5zj9c23 |
|
|
3 мин |
«Сәйкестендіру» әдісі (жеке жұмыс) Спектр түстері мен толқын ұзындықтарын сәйкестендіру. |
Білім алушы learningapps.платфор-масында тапсырма орындайды. |
https://learningapps.org/display?v=pkj08byqc24 |
|
|
8 мин |
«Есеп және озық ой» әдісі арқылы функционалдық сауаттылыққа берілген есеп. Айдар мен Қанат «Толқындық қозғалыс» тақырыбы бойынша алған теориялық білімдерін тәжірибемен байланыстыра отырып зерттеуге шығады. Олар 4 км қашықтықта тұрған зеңбіректен жарқыл естиді. Сол жарқылдан кейін 12 с өткенде жарылыстың дыбысын естиді. Осы мәліметтер бойынша дыбыстың ауадағы жылдамдығын анықтайды. Тапсырма:
|
Білім алушылар өз ойымен бөлісіп жылдам әрі функционалдық түрде сыни ойлануды дамытады |
Функционалдық сауаттылыққа тапсырма |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақты бекіту: learningapps платформасы |
Білім алушылар learningapps платформасында тест орындайды. |
||
|
3 мин |
Рефлексия.«Білім шыңы» әдісі Оқытушы сабақты қорытындылау мақсатында білім алушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Бағалау парағының нәтижесі Үйге тапсырма: Шығармашылық тапсырма: «Тұрғын дыбыс толқындарын бейнелеу (визуалдау) әдістері» және «Тұрғын толқындар мен музыкалық аспаптар» тақырыптарының біріне хабарлама дайындаңдар. |
Білім алушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Толқындық оптика тарауын қайталау
Толқындық оптика тарауын қайталау
«Бекітемін» Директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасары:
.............. М. Ш. Сарбалиева
«____» ________ 2024 ж.
|
Модуль /Пән |
ЖБП 09 Физика |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Толқындық оптика тарауын қайталау |
|||
|
Педагог |
Умбетова Б.О |
|||
|
Күні: |
11.12.2024 |
|||
|
Жалпы мәліметтер |
Курс ІI топ 84 |
|||
|
Сабақтың түрі |
Қайталау |
|||
|
Мақсаты, міндеттері |
Оқу нәтижесі: - Жарықтың таралу заңдылықтарын, жарықтың затпен өзара әсерлесу үрдістерін, жарықтың табиғатын білу - Геометрия заңдарына сүйене отырып жарықтың таралуын сипаттау. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Бағалау критерийі: - Жарықтың таралу заңдылықтарын, жарықтың затпен өзара әсерлесу үрдістерін, жарықтың табиғатын біледі. - Геометрия заңдарына сүйене отырып жарықтың таралуын сипаттай алады. |
|||
|
Қажетті ресурстар |
QR код, wordwall, learningapps, phet,efizika.ru виртуалды зертхана, D-id платформасы |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің іс әрекеті |
Білім алушының іс әрекеті |
Ресурс |
|
|
Сабақтың басы 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Топпен амандасу,шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айту. Білім алушылар QR код арқылы топқа бөліну. «Интерференция» тобы «Дифракция» тобы «Дисперсия» тобы Бағалау парағының таратылуы. |
Білім алушылар топқа бөлініп, бір біріне тілек білдіреді. |
QR код қағаз қиындылары, смартфон, бағалау парағы
|
|
|
5 минут |
Өткен материалды тексеру мақсатында «Серпілген сауалдар» әдісімен wordwall программасымен сұрау. |
Білім алушылар интернет ресурсынан тапсырма орындайды. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағына-ны ашу 15 минут |
Толқындық оптика тарауын қайталау Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында топтық талқылау. Білім алушыларға төмендегі тапсырма түрлері беріледі. «Демонстрация» кезеңі. «Неліктен жарық жылдамдығын анықтау қиын?» сұрағын сипаттау арқылы өткен тақырыптарды ашу. D-id платформасы «Ой қозғау» әдісі арқылы постер қорғау. Топтық жұмыс 1-топ: Жарықтың интерференциясы мен дифракциясы 2-топ: Жарықтың дисперсиясы 3-топ: Жарықтың сынуы |
Топтар тақырып бойынша теориялық білімдерін практикалық білімдерімен ұштастырып постер қорғайды. Виртуалды зертханамен жұмыс жасайды. |
Интербелсенді тақта
https://phet.colorado.edu/sims/html/bending-light/latest/bending-light_all.html?locale=nb |
|
|
3 мин |
«Кім жылдам?»әдісі арқылы тапсырма. Жарық көздерін ажырату. |
Білім алушы learningapps.платфор-масында тапсырма орындайды. |
https://learningapps.org/display?v=pzvm5zj9c23 |
|
|
3 мин |
«Сәйкестендіру» әдісі (жеке жұмыс) Спектр түстері мен толқын ұзындықтарын сәйкестендіру. |
Білім алушы learningapps.платфор-масында тапсырма орындайды. |
https://learningapps.org/display?v=pkj08byqc24 |
|
|
8 мин |
«Есеп және озық ой» әдісі арқылы функционалдық сауаттылыққа берілген есеп. Айдар мен Қанат «Толқындық қозғалыс» тақырыбы бойынша алған теориялық білімдерін тәжірибемен байланыстыра отырып зерттеуге шығады. Олар 4 км қашықтықта тұрған зеңбіректен жарқыл естиді. Сол жарқылдан кейін 12 с өткенде жарылыстың дыбысын естиді. Осы мәліметтер бойынша дыбыстың ауадағы жылдамдығын анықтайды. Тапсырма:
|
Білім алушылар өз ойымен бөлісіп жылдам әрі функционалдық түрде сыни ойлануды дамытады |
Функционалдық сауаттылыққа тапсырма |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақты бекіту: learningapps платформасы |
Білім алушылар learningapps платформасында тест орындайды. |
||
|
3 мин |
Рефлексия.«Білім шыңы» әдісі Оқытушы сабақты қорытындылау мақсатында білім алушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Бағалау парағының нәтижесі Үйге тапсырма: Шығармашылық тапсырма: «Тұрғын дыбыс толқындарын бейнелеу (визуалдау) әдістері» және «Тұрғын толқындар мен музыкалық аспаптар» тақырыптарының біріне хабарлама дайындаңдар. |
Білім алушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
|
|
шағым қалдыра аласыз















