Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мақсаты:Не? Неліктен? қалай? сұрақтары
арқылы оқушының ойлау дайғысын дамыту және жаңа тақырыпты ашу.Сол
бейнебаяннан не түсінгені туралы
сұрау.
Үй
тапсырмасы
Алдыңғы білім бойынша сұрақтар
беріледі.«Quizizz
тест»әдісі бойынша тест тапсырмасын
орындайды.Смайликте
берілген QR кодты сматрфонмен ашып
сұрақтарға жауап береді.
Жаңа
тақырып
Мұғалім оқушыларды жаңа
сабақтың тақырыбымен ,сабақ мақсатымен
таныстырады.
Сабақтың мақсаты
:
Еркін және еріксіз
тербелістерді ажыратып атайды , мысаладар келтіре
алады;
эксперименттік әдіспен
амплитуда, период, жиілікті анықтап,графикалық түрде
кескіндейді;
Тербеліске берілген графикалық
суреттен амплитуданы тауып ,период пен жиіліктің формулаларын есеп
шығаруда қолданады;
Жаңа тақырыпты ашу
мақсатында Видео көрсетемін.Бейне материалды көрсету. 3
бейне материал . 20-30
секундттан
Оқушылар тамашалап
болған соң бекіту сұрақтарын
қоямын.
Тербеліс процесіне
мысалдар:
Желден ағаш бұтақтарының тербелуі
;
Сағат маятнигінің
тербелісі;
Біздің жүрегіміздің соғуы және
т.б.
Тербеліс дегеніміз
не?
Тербелмелі қозғалысқа
анықтаманы оқушылар өздері
айтады.
Тербелмелі қозғалысты
сипаттайтын
шамалар
Амплитуда, тербеліс периоды,
тербеліс жиілігі
Топтық
тапсырмаДЖИГСО
1 топ- - Теоретиктер
тобы
Тербелістер теориясын
баяндау.
Оқулықтағы негізгі теориямен
жұмыс.
2 топ – Практиктер
тобы
Тәжірибені жасап, графигін
сызып көрсету. QR код арқылы видеоны ашып сол бойынша тәжірибені
жасап ,қорытындылап баяндау.
3 топ – Аналитиктер
тобы
Кластер
жасау.
Тақырыптың негізгі
түйіні.
Оқулықпен жұмыс .24- жаттығу
есептерін шығару.Жұптық
жұмыс.
Дискриптор:
Графиктен тербеліс периодын
анықтайды;
Графиктен терделіс жиілігін
анықтайды; Есептің берілгенін дұрыс жазады. (ХБЖ
айналдыру)
Қажетті формуланы дұрыс
қолданады.
Есепетеу жолын дұрыс
жүргізеді. Жауабын дұрыс
жазады
Суретпен бүгінгі тақырыпты
байланыстырып 5 сөйлемдік эссе
жазу.
Сабақты
қорытындылау
«Сағат – дос»
әдісі бойынша оқушылар келесі топқа сұрақ дайындайды сұраққа жауап
беру уақытын белгілеп тапсырманы береді
.
Бағалау рубрик
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз