Сабақтың
басы
3
мин.
«Өткенге
шолу»
5
мин
Жұптық
жұмыс
Үй тапсырмасын
бекіту
Топтық
жұмыс
|
І
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу
және түгелдеу
-Сыныпта ынтымақтастық
атмосфера қалыптастыру
-Оқушылардың көңілін сабаққа
аудару, құралдарын тексеру
-Оқу мақсаттарымен таныстыру
және бағалау критерийлерін айту
-Сабақтың тақырыбын
таныстыру
ІІ «Санамақ» әдісі
бойынша
І, ІІ, ІІІ топқа
бөлінеді.
ІІІ Үй тапсырмасын
тексеру:
«Көршіңді
тексер» әдісін қолдан
отырып.
№2.6.Теңдеудің түбірлерін
табыңдар:
2)
Жауабы:-1,4;0
4)
Жауабы: 0;
0,75
6)
Жауабы:-2;
0
№2.7. Теңдеудің түбірлері
бар ма?Бар болса, осы түбірлерді
табыңдар:
2)
Жауабы:
-2;2
4)
Жауабы:
0;
6)
Жауабы: түбірі
жоқ
2.8. Теңдеулерді
шешіңдер:
2)
Жауабы:-1,5;
1,5
4)
Жауабы: ;
6)
Жауабы: 0;
8)
Жауабы: -2;
0
ІІІ Өткен тақырыпты
қайталау
-
топқа тапсырма беріледі
және қорғайды.
1)Квдрат теңдеу анықтамасы
және мысал келтіру(коэффициенттерін
жазу)
2) Келтірілген квадрат
теңдеу анықтамасы және мысал келтіру.
3) тоымсыз квадрат
теңдеудің түрлері және мысал келтіру.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
тақырыбымен, мақсатымен танысады.
Берілген сұрақтарға жауап
береді.
Оқущылар қасындағы оқушылардың
дәптерлерін алмастырып тексереді.
|
Дискриптор:
Толымсыз квадрат теңдеулерді
шешуді біледі.
Басбармақ әдісімен
бағалайды.
І топты ІІ
топ
ІІ топты ІІІ
топ
ІІІ топты І топ
бағалайды
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс
9 мин
Топтық
жұмыс
|
IV Оқулықпен
жұмыс
2.10.Теңдеулерді
шешіңдер:
1)
Жауабы: -5;
5
3)
Жауабы: -0,6;
0,6
5)
4
Жауабы: -1,5;
1,5
V. Топтарға есептер
үлестіріліп,дұрыс жауаптарды белгілеп нәтижесімен
бөлісеміз.
І
топқа
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
{4;5}
|
{0;0}
|
{0;1}
|
{-3;3}
|
{3;2}
|
{ Ø
}
|
{;}
|
{0;2}
|
ІІ
топқа
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
{0;0}
|
{-1;0}
|
{ Ø
}
|
{5;4}
|
{}
|
{0;4
}
|
{
}
|
{-}
|
ІІІ
топқа
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
{-7;7}
|
{}
|
{0;0}
|
{-2;0}
|
{}
|
{-6;0
}
|
{
}
|
{-}
|
Қорытындысында
І ТОП – «1», ІІ ТОП –«6»,ІІІ
ТОП – «9» цифрлары шығады.
Үш топ біріккенде «169» саны
шығады
|
Оқушы жауаптарын қадағалап ,
дұрыс жолға бағыттап отырады.
Есептердің шығару жолдары
талданады, түсініктеме беріледі
|
|
ДЭ
Презентация
|
Сабақтың
соңы.
Рефлексия
3
мин
|
Рефлексия.
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
|
Сабақ соңында жұптар
бір-біріне баға береді.
|
Оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
|
ДК
экраны
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|