Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Толымсыз квадрат теңдеулерге есептер шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу

Бөлімі:

8.2А Квадрат теңдеулер

Педагогтің аты-жөні:

Дәулет Гүлзихан

Күні:

11.11.2022ж

Сыныбы: 8В

Қатысушылар саны: 25 Қатыспағандар саны:23

Сабақтың тақырыбы:

Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: квадрат теңдеу анықтамасын меңгереді және квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата біледі.

Көптеген оқушылар істей алады: толымсыз квадрат теңдеулерді шешу жолдарын есептер шығаруда қолданады;

Кейбір оқушылар істей алады: квадрат теңдеудің толымсыз түрлерін шешуге арналған мәтінді есептерді шығарады;

Құндылықтарға баулу



Тақырып бойынша меңгерген білімдерін өмірдегі қолдану аймағын, қайда қолданылатындығы және дамытатындығы туралы түсіндіру арқылы өмір бойы білім алу құндылығы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.




























«Өткенге шолу»

5 мин


Жұптық жұмыс












Үй тапсырмасын бекіту


Топтық жұмыс



І Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және түгелдеу

-Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру

-Оқушылардың көңілін сабаққа аудару, құралдарын тексеру

-Оқу мақсаттарымен таныстыру және бағалау критерийлерін айту

-Сабақтың тақырыбын таныстыру


ІІ «Санамақ» әдісі бойынша

І, ІІ, ІІІ топқа бөлінеді.


ІІІ Үй тапсырмасын тексеру:

«Көршіңді тексер» әдісін қолдан отырып.

2.6.Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

2)

Жауабы:-1,4;0

4)

Жауабы: 0; 0,75

6)

Жауабы:-2; 0

2.7. Теңдеудің түбірлері бар ма?Бар болса, осы түбірлерді табыңдар:

2)

Жауабы: -2;2


4)

Жауабы: 0;


6)

Жауабы: түбірі жоқ

2.8. Теңдеулерді шешіңдер:

2)

Жауабы:-1,5; 1,5


4)

Жауабы: ;

6)

Жауабы: 0;


8)

Жауабы: -2; 0



ІІІ Өткен тақырыпты қайталау

  1. топқа тапсырма беріледі және қорғайды.

1)Квдрат теңдеу анықтамасы және мысал келтіру(коэффициенттерін жазу)


2) Келтірілген квадрат теңдеу анықтамасы және мысал келтіру.


3) тоымсыз квадрат теңдеудің түрлері және мысал келтіру.



Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады.

Берілген сұрақтарға жауап береді.




















Оқущылар қасындағы оқушылардың дәптерлерін алмастырып тексереді.

























Дискриптор:

Толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді біледі.










Басбармақ әдісімен бағалайды.






























І топты ІІ топ

ІІ топты ІІІ топ

ІІІ топты І топ бағалайды



Презентация

Сабақтың ортасы






Жеке жұмыс


9 мин











Топтық жұмыс









IV Оқулықпен жұмыс

2.10.Теңдеулерді шешіңдер:

1)

Жауабы: -5; 5

3)


Жауабы: -0,6; 0,6

5)


4

Жауабы: -1,5; 1,5

V. Топтарға есептер үлестіріліп,дұрыс жауаптарды белгілеп нәтижесімен бөлісеміз.

І топқа

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

{4;5}

{0;0}

{0;1}

{-3;3}

{3;2}

{ Ø }

{;}

{0;2}


ІІ топқа

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

{0;0}

{-1;0}

{ Ø }

{5;4}

{}

{0;4 }

{ }

{-}



ІІІ топқа

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

{-7;7}

{}

{0;0}

{-2;0}

{}

{-6;0 }

{ }

{-}

Қорытындысында

І ТОП – «1», ІІ ТОП –«6»,ІІІ ТОП – «9» цифрлары шығады.

Үш топ біріккенде «169» саны шығады

Оқушы жауаптарын қадағалап , дұрыс жолға бағыттап отырады.






Есептердің шығару жолдары талданады, түсініктеме беріледі






















ДЭ


Презентация



Соңы

5минут


5 мин.


Сабақты бекіту

Үйге тапсырма: № 2.10(2;4;6)

2,13


Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау



Сабақтың соңы.



Рефлексия

3 мин

Рефлексия.

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • қандай ұғымдарды біледі;

  • қандай түсініктер әлі де қиындық тудырады;

  • сұрақ туындаған жағдайлар

Сабақ соңында жұптар бір-біріне баға береді.


Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі арқылы бағаланады.

ДК экраны

Тапсырма орындауға қажетті құралдар.




















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.05.2023
493
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі