Сабақтың
басы
3
минут
Өткенге
шолу
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгелдеу.
Топқа бөлу.
«ClassDojo» платформасы
арқылы.
«SPIN THE WHEEL»
әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұраймын
1.
Ток күші дегеніміз
не?
2.Ток күшінің
формуласы қандай?
3.Ток күшінің өлшем
бірлігі қандай?
4.1мА = А
5.Ток күшін өлшейтін
аспапты ата?
6.Кернеу дегеніміз
не ?
7.Кернеудің
формуласы?
8.Кернеудің өлшем
бірлігі ?
9.1 мВ
=
10.Кернеуді өлшейтін
аспап?
11. Кедергі
дегеніміз не ?
12.Кедергінің
формуласы?
13.Кедергінің өлшем
бірлігі?
14. Меншікті кедергі
формуласы?
15. Кедергі жасайтын
құрылғы?
|
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді.
І
топ.
ІІ
топ.
ІІІ
топ.
Оқушылар үй
тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ: «Ми заряды»
әдісі арқылы -1
балл
|
Шамдар
10сыныпқа арналған
оқулық, презентация
https://spinthewheel.io/wheels/yxHFLsiSoe6A4Hsfba6Ucz0xJmU9MQ==
|
Жаңа сабаққа
дайындық
3
минут
3
минут
|
«Сіз қалай
ойлайсыз?» әдісі
Оқушылардың жаңа
сабаққа дайындығын тексеру мақсатында суреттер бойынша ойларын
айтады.
Сабақтың
тақырыбын, оқу мақсатын
хабарлау
Мұғалім
түсіндірмесі (2-3
минут)
Оқушылар токпен
жұмыс жасау барысында қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау
керекпіз.
|
Оқушылар суреттер
туралы ойын айтады, бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
Оқушылар топен жұмыс істей
барысында қауіпсіздік ережелерін
жазады.
|
ҚБ: ынталандыру
ҚБ:
ынталандыру
|
слайд
Парақшалар.
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
Топтық
жұмыс
10
минут
|
«Формулалар
сөйлейді » әдісі
І топ. Тізбек
бөлігі үшін Ом заңы (оқулықтағы мәтінмен жұмыс
жасау. Тізбек бөлігі үшін Ом заңы
)
ІІ топ.
Кедергі (оқулықтағы мәтінмен жұмыс
жасау. Меншікті кедергі)
ІІІ топ. Толық
тізбек үшін Ом заңы(оқулықтағы мәтінмен жұмыс
жасау.Толық тізбек үшін Ом
заңы.
|
Оқушылар мәтінмен
танысады. Топ ішінде талдау жасайды. 1-топ «Тізбек бөлігіне
арналған Ом заңын» тұжырымдайды. Формуласын, анықтамасын
айтады.
2-топ Топ ішінде
талдау жасайды. «Меншікті кедергі» тұжырымдайды. Формуласын,
анықтамасын айтады.
3-топ «Толық тізбек бөлігіне
арналған Ом заңын» тұжырымдайды. Формуласын, анықтамасын
айтады.
|
ҚБ: Бір сөзбен
түйіндеу.
Дескриптор:
-
тізбек бөлігі үшін Ом заңы
формуласын жазып, сипатама
береді.
-
Меншікті кедергі формуласын
жазып,сипаттама береді.
-
толық тізбек үшін формуланы
жазып, сиаттама береді.
«Ми заряды»
әдісі арқылы -3
балл
|
Постерлер,
маркерлер
|
Жұптық
жұмыс
5
минут
Жеке
жұмыс
13
минут
|
Тәжірибе
жасау
Phet.colorado
платформасы.
арқылы электр
тізбегін құру және ток күшін, кернеуді
өлшеу.
«Кім алғыр»
әдісі. (құрылымдық
тапсырма) (қосымша
1)
|
Оқушылар жұппен
тапсырманы орындайды.
Ом заңдарын
практикада түсіндіреді.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды. Орындап болған соң дайын жауаптар үлгісі арқылы
өзін-өзі бағалайды.
|
ҚБ: Өзара
бағалау.
Дискриптор:
-Электр тізбегіне
қажетті құралдарды атайды.
-Электр тізбегін
құрады
-Ток күшін
өлшейді
-Кернеуді
өлшейді.
«Ми заряды»
әдісі арқылы -2
балл
Дескриптор:
-
Есептің
берілгенін оқиды,есептін шартын
жазады.
-
Өлшем бірліктерін
SI жүйесіне айналдырады.
-
Формуланы қорытып
шығарады.
«Ми заряды»
әдісі арқылы -4
балл
|
Phet.colorado
Тапсырма бар
парақша
|