Құндылықтар және оның
мақсаты:
Ай құндылығы:ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ
ОТАНШЫЛДЫҚ
Отан, ел, туған өлке туралы
білу және пайымдау
|
Сабақ
құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ
ОТАНШЫЛДЫҚ
Өз елінің тарихы, мәдениеті
туралы алғашқы түсінікті
Қалыптастыру
Апта дәйексөзі: Отанды сүю
отбасыңнан басталады
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
6-тапсырма
Мақал-мәтелдердің жалғасын
тап. Тақырыбын анықта.
Батыр туса- ел ырысы
,
Жаңбыр жауса- жер
ырысы.
Болат қайнауда
шынығады,
Батыр майданда
шынығады.
Батырды жауда
сына,
Шешенді дауда
сына.
Көз
қорқақ,
Қол
батыр.
Тақырыбы: Батырлар
туралы
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Берілген мәліметтен 3 сөйлем
құрап айт.
Американдық жазушы Марк
Твеннің қызықты оқиғаларға толы «Том Сойердің басынан кешкендері»
атты кітабы бар.
1.Марк Твен- Америкалық
жазушы.
2.Оның «Том Сойердің басынан
кешкендері»
3.Ол- қызықты
оқиғалары
2-тапсырма
«Сандықша»
әдісі
Марк Твен «Том мен
Бекки»
Мәтінді оқы. Түсініксіз
сөздерді белгілеп, стикерге жаз. Жазған стикерлерін сандықшаға
жинайды (салады, жабыстырады). Сөздердің мағынасын сөздіктен
қарайды
3-тапсырма
«Модельдеу»
әдісі
ЕҚБ: Әңгімедегі оқиға қалай
жалғасуы мүмкін? Болжамыңды айт.
ЕБҚ: Мәтін мазмұнына сәйкес
келетін мақал- мәтелдерді тап
1-топ: Мәтін мазмұны бойынша
қандай сурет салуға болатынын ұсын.
2-топ:Тақырыпқа байланысты
жағдаят(оқиға) құрастыр
Сергіту
сәті
«Нейрожаттығулар»
әдісі
4-тапсырма
«Автор орындығы»
әдісі
Кейіпкеріміз Том Сойердің
пікірін де тыңда. Оның ойынша оқиға былайша
жалғасады:
Жұптық
жұмыс
5-тапсырма
Мәтіннен «Менің орнымда болып
көрсін» деген мағынада айтылған тіркесті тап. Есіңе
сақта.
Ж:Енді менің терімді жамылып
көрсін!
6-тапсырма
«Қыздар сөйлесін»
әдісі
Сен Томның қыз балалар туралы
пікірімен келісесің бе? Пікіріңді білдір.
7-тапсырма
Топтық
жұмыс
«Кеңес беремін»
әдісі
Ал Беккиге қандай кеңес берер
едің?
Оқиғаның желісі бойынша Том
мен Беккиге хат жазу. 1-ші мен 2-ші топтар Томға хат жазады.Ал 3-ші
мен 4-ші топтар Беккиге хат жазады
Үй
тапсырмасы
«Том мен Бекки» мәтінін
түсініп оқып, мазмұнын айт
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Мәтінді
оқиды
Мәтінді
моделдейді
Жаттығу
жасайды
Өз сөзімен
баяндайды
Тіркесті тауып
оқиды
Өз ойларын
айтады
Тапсырмалар
ды
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
«СМарт сағат »
әдісі
Дескриптор:
Мақал-мәтелдердің жалғасын
табады-1б. Тақырыбын анықтайды-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Берілген мәліметтен 3 сөйлем
құрап айтады-1б
Том Сойер туралы мәліметтер
біледі-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Мәтінді оқиды-1б Түсініксіз
сөздерді белгілеп, стикерге
жазады-1б
Дескриптор:
ЕҚБ
Оқиға желісінің өрбуін
болжайды-1б
ЕБҚ
Мәтін мазмұнына сәйкес келетін
мақал- мәтелдерді табады-1б
Топтар:
Мәтін мазмұны бойынша сурет
салады-1б
Тақырыпқа байланысты
жағдаят(оқиға) құрастырады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Том Сойердің пікірін де
тыңдап, оның ойынша оқиғаның жалғасын
баяндайды-1б
Дескриптор:
Мәтіннен «Менің орнымда болып
көрсін» деген мағынада айтылған тіркесті тауып
оқиды-1б
ДескриптоР:
Томның қыз балалар туралы
пікірі туралы ойларын айтады-1б
Дескриптор:
Кейіпкерлерге кеңес бере
алады-1б
1-ші мен 2-ші топтар Томға хат
жазады-1б
3-ші мен 4-ші топтар Беккиге
хат жазады-1б
Тамаша!
«Бас, қол, жүрек»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқулық
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Стикерлер
Жұмыс
парақтары
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Конверт
Парақшалар
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|