Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: |
Мектеп: Бозтал орта мектебі |
||||||
|
Күні: 20.02 |
|||||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Сабақтың тақырыбы: Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар |
||||||
|
Оқу мақсат: |
3.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік білімін қолдану. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Жаттығу жасай алады Көпшілігі орындай алады: Допты дұрыс қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады: Дене жаттығуларын өздігінен орындай алады |
||||||
|
Ойлау дағдылары |
Айтылым |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Түрлі дене жаттығулар идеяларын, ресурстар кеңістігінің білімін ескере отырып қолданады |
||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Әдебиетті оқу, математика |
||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар:
Пәнге тән лексика мен терминология: Мыналарды қамтиды:
|
||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Білім алушылар алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ сабақтан тыс уақыттан алған командалық ойындар дағдылары мен білімдеріне ие. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||
|
Сабақ басы 5 мин |
І. Сапқа тұрғызу. Сергіту сәті. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. "Бастаймыз" деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен...қолмен... өкшемен...иықпен...құлақпен...тіземен....иекпен.... арқамен. Мұғалім айтады: «Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз» Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды. Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады. ІІ. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады. (П) «Тек бір минут» стратегиясын өткізеді Оқушылар бір-бірін бағалайды Оқушылар тамырдың ырғағын санайды. Мұғалім дененің құрлысын жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылармен бірге алдағы ауыр дене жүктемесіне ағзаны дайындау үшін түрлі бұлшық ет топтарын ширатып шынықтыру үшін көшбасшыны таңдайды. Денені ширатып шынықтырғаннан кейін мұғалім оқушыларға «Көңіл-күй ағашы» стратегиясы бойынша жаттығудан кейінгі көңіл-күйді анықтауды ұсынады. Мұғалім сұрақ қояды: - сіз таңдаған көңіл-күйлеріңізді қалай түсіндіруші едіңіз? |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық |
|||||
|
Сабақ ортасы 30 мин |
(Т, ЖЖ, Ж, ҚБ) «Қуыспақ» ойынының бірнеше түрі болады: 1 нұсқасы. Ойнаушылар жүргізушіні таңдайды. Жүргізуші үшке дейін санайды. Одан кейін барлығы қашады. Ал жүргізуші ұстап алу үшін қашқандарды қуады. Жүргізуші ойыншыға қуып жеткен кезде, ойыншылардың кезгелгені жақын тұрса және құтқарғысы келгені жүргізушімен ойыншының ортасынан жүгіріп өтуге болады. Осыдан кейін жүргізуші осы ойыншыны қуып жетуі керек. 2 нұсқасы. Жүргізушіден қашқандар ұстатпау үшін ойыншы басқа ойыншының қолынан ұстайды. Қолдарымен ұстасқан ойыншыларды ұстауға болмайды. Мұғалім оқушыларға техникалық қауіпсіздік ережелері туралы ескертеді. Мұғалім «Қуыспақ» ойынының үш нұсқасын ұсынады. Ойын барысындағы қауіпсіздік ережелері туралы ескертіңіз. Оқушыларға ойнның батылдықтың, шешім қабылдау қабілетінің, тапқырлықтың дамуына септігін тигізетінін айтыңыз. Ойын әріптестік көмек сезімін тәрбиелеуге көмектеседі Дескриптор:
ҚБ: бірін-бірі бағалау. Бір-бірлеріне ауызша кері байланыс береді. |
Үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық, бор.
«Салки», «Қуыспақ» |
|||||
|
Сабақ соңы 5 мин |
Сабақты қорытындылау.
Оқушылар өз жұмыстарын «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. Рефлексия: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? |
Доптар (түрлі мөлшерлі). |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар
Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар
Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: |
Мектеп: Бозтал орта мектебі |
||||||
|
Күні: 20.02 |
|||||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Сабақтың тақырыбы: Топтағы шығармашылықты дамытуға бағытталған ойындар |
||||||
|
Оқу мақсат: |
3.2.3.3 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік білімін қолдану. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Жаттығу жасай алады Көпшілігі орындай алады: Допты дұрыс қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады: Дене жаттығуларын өздігінен орындай алады |
||||||
|
Ойлау дағдылары |
Айтылым |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Түрлі дене жаттығулар идеяларын, ресурстар кеңістігінің білімін ескере отырып қолданады |
||||||
|
Құндылықтарды игерту: |
|
||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Әдебиетті оқу, математика |
||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар:
Пәнге тән лексика мен терминология: Мыналарды қамтиды:
|
||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Білім алушылар алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ сабақтан тыс уақыттан алған командалық ойындар дағдылары мен білімдеріне ие. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
|||||
|
Сабақ басы 5 мин |
І. Сапқа тұрғызу. Сергіту сәті. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. "Бастаймыз" деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен...қолмен... өкшемен...иықпен...құлақпен...тіземен....иекпен.... арқамен. Мұғалім айтады: «Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз» Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды. Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады. ІІ. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады. (П) «Тек бір минут» стратегиясын өткізеді Оқушылар бір-бірін бағалайды Оқушылар тамырдың ырғағын санайды. Мұғалім дененің құрлысын жазуды ұсынады. Мұғалім оқушылармен бірге алдағы ауыр дене жүктемесіне ағзаны дайындау үшін түрлі бұлшық ет топтарын ширатып шынықтыру үшін көшбасшыны таңдайды. Денені ширатып шынықтырғаннан кейін мұғалім оқушыларға «Көңіл-күй ағашы» стратегиясы бойынша жаттығудан кейінгі көңіл-күйді анықтауды ұсынады. Мұғалім сұрақ қояды: - сіз таңдаған көңіл-күйлеріңізді қалай түсіндіруші едіңіз? |
Кең, таза кеңістік әрбір әрекет үшін. Мұғалімге ысқырық |
|||||
|
Сабақ ортасы 30 мин |
(Т, ЖЖ, Ж, ҚБ) «Қуыспақ» ойынының бірнеше түрі болады: 1 нұсқасы. Ойнаушылар жүргізушіні таңдайды. Жүргізуші үшке дейін санайды. Одан кейін барлығы қашады. Ал жүргізуші ұстап алу үшін қашқандарды қуады. Жүргізуші ойыншыға қуып жеткен кезде, ойыншылардың кезгелгені жақын тұрса және құтқарғысы келгені жүргізушімен ойыншының ортасынан жүгіріп өтуге болады. Осыдан кейін жүргізуші осы ойыншыны қуып жетуі керек. 2 нұсқасы. Жүргізушіден қашқандар ұстатпау үшін ойыншы басқа ойыншының қолынан ұстайды. Қолдарымен ұстасқан ойыншыларды ұстауға болмайды. Мұғалім оқушыларға техникалық қауіпсіздік ережелері туралы ескертеді. Мұғалім «Қуыспақ» ойынының үш нұсқасын ұсынады. Ойын барысындағы қауіпсіздік ережелері туралы ескертіңіз. Оқушыларға ойнның батылдықтың, шешім қабылдау қабілетінің, тапқырлықтың дамуына септігін тигізетінін айтыңыз. Ойын әріптестік көмек сезімін тәрбиелеуге көмектеседі Дескриптор:
ҚБ: бірін-бірі бағалау. Бір-бірлеріне ауызша кері байланыс береді. |
Үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық, бор.
«Салки», «Қуыспақ» |
|||||
|
Сабақ соңы 5 мин |
Сабақты қорытындылау.
Оқушылар өз жұмыстарын «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. Рефлексия: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? |
Доптар (түрлі мөлшерлі). |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
|
|
|
|
|||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













