Тақырыбы:Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру
Куньязова Гульнар Орынбасаровна «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ
|
Мақсаты: |
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығуылығын арттыру мен ынтымақтастық орнатудағы мұғалімдердің іс-әрекеттерін арттыру |
|
|
Сілтеме: |
Ғаламтор материалдары |
|
|
Оқыту нәтижесі: |
Топпен жұмыс істеу жүйесін меңгереді; Сабақта топпен жұмыс істеудің тиімділігін ұғынады; Топпен жұмыс істеудің нәтижесінде кейбір оқушылырдың жеке қасиеттері ашылатының түсінеді. |
|
|
Ресрустар: |
Интерактивті тақта,видиоролик,маркер,стикер,бояу құралдары |
|
|
Негізгі идея: |
«Бірігіп пішкен тон келте болмайды» |
|
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер АКТ, СТО |
Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,талдау,талқылау,постер қорғау,кері байланыс |
|
Коучинг кезеңдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Ата-аналардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Коучингке қатысушылармен психологиялық тренинг Топқа бөлу |
Тренингке қатысады Түсті қағаздарды таңдай отырып,ішіндегі жазылған сөздер бойына топқа бөлінеді. |
|
Сауалнама алу |
Топтық жұмысқа байланысты сауалнама таратып беріледі. |
Сауалнама сұрақтарына жауап береді |
|
Ой қозғау |
«Жалғыз жүріп жол тапқанша,көппен жүріп адас» |
Мақалдың мағанасын ашып ой түйіндейді. |
|
Сергіту сәті |
«Саябақтағы орындық» ойыны Бір адам бақтағы жалғыз орындыққа отырады. Өзгелері жартылай шеңбер жасап айнала отырады. Басқалардың міндеті: орындықта отырған адамды орнын босатып беруіне көндіру. Орындықта отырған адам өзін жайлы сезінеді, оған қолайлы жағдай тумайынша орнын босатып беруге асықпайды. |
«Көндірушілер» өз мақсатына жету үшін әртүрлі рөлдерді қолдана алады. Мысалы; полиция немесе мүгедек адам, т.б. сияқты рөлдер. Отырған адамның орнын ауыстыртуда қандай рөлдер мақсатқа жете алды? Кім нақты сендіре алды, неге? Кедергіні жеңудің қиындықтары қандай? |
|
Тапсырма |
Топтық жұмыс 1.Топтық жұмыстың пайдасы 2.Топтық жұмыс пен жеке жұмыс жасауды салыстыру |
Әр топ тапсырмаларын орындап, постер қорғайды. |
|
Тапсырманы бағалау |
2 жұлдыз,1 тілек |
2 жұлдыз,1 тілек арқылы бір-бірлерінің жұмысын бағалайды. |
|
Рефлексия |
Кері байланыс Бүгінгі коучингтен алған әсерлері мен жағымды,жағымсыз тұстарын, алдағы уақытта қандай мәселе жайлы қозғау керектігн жазады. |
Бүгінгі коучингтен қандай әсер алғандары туралы жазады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру
Тақырыбы:Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру
Куньязова Гульнар Орынбасаровна «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ
|
Мақсаты: |
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығуылығын арттыру мен ынтымақтастық орнатудағы мұғалімдердің іс-әрекеттерін арттыру |
|
|
Сілтеме: |
Ғаламтор материалдары |
|
|
Оқыту нәтижесі: |
Топпен жұмыс істеу жүйесін меңгереді; Сабақта топпен жұмыс істеудің тиімділігін ұғынады; Топпен жұмыс істеудің нәтижесінде кейбір оқушылырдың жеке қасиеттері ашылатының түсінеді. |
|
|
Ресрустар: |
Интерактивті тақта,видиоролик,маркер,стикер,бояу құралдары |
|
|
Негізгі идея: |
«Бірігіп пішкен тон келте болмайды» |
|
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер АКТ, СТО |
Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,талдау,талқылау,постер қорғау,кері байланыс |
|
Коучинг кезеңдері |
Коучтың іс-әрекеті |
Ата-аналардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Коучингке қатысушылармен психологиялық тренинг Топқа бөлу |
Тренингке қатысады Түсті қағаздарды таңдай отырып,ішіндегі жазылған сөздер бойына топқа бөлінеді. |
|
Сауалнама алу |
Топтық жұмысқа байланысты сауалнама таратып беріледі. |
Сауалнама сұрақтарына жауап береді |
|
Ой қозғау |
«Жалғыз жүріп жол тапқанша,көппен жүріп адас» |
Мақалдың мағанасын ашып ой түйіндейді. |
|
Сергіту сәті |
«Саябақтағы орындық» ойыны Бір адам бақтағы жалғыз орындыққа отырады. Өзгелері жартылай шеңбер жасап айнала отырады. Басқалардың міндеті: орындықта отырған адамды орнын босатып беруіне көндіру. Орындықта отырған адам өзін жайлы сезінеді, оған қолайлы жағдай тумайынша орнын босатып беруге асықпайды. |
«Көндірушілер» өз мақсатына жету үшін әртүрлі рөлдерді қолдана алады. Мысалы; полиция немесе мүгедек адам, т.б. сияқты рөлдер. Отырған адамның орнын ауыстыртуда қандай рөлдер мақсатқа жете алды? Кім нақты сендіре алды, неге? Кедергіні жеңудің қиындықтары қандай? |
|
Тапсырма |
Топтық жұмыс 1.Топтық жұмыстың пайдасы 2.Топтық жұмыс пен жеке жұмыс жасауды салыстыру |
Әр топ тапсырмаларын орындап, постер қорғайды. |
|
Тапсырманы бағалау |
2 жұлдыз,1 тілек |
2 жұлдыз,1 тілек арқылы бір-бірлерінің жұмысын бағалайды. |
|
Рефлексия |
Кері байланыс Бүгінгі коучингтен алған әсерлері мен жағымды,жағымсыз тұстарын, алдағы уақытта қандай мәселе жайлы қозғау керектігн жазады. |
Бүгінгі коучингтен қандай әсер алғандары туралы жазады. |
шағым қалдыра аласыз













