Материалдар / Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығуылығын арттыру мен ынтымақтастық орнатудағы мұғалімдердің іс-әрекеттерін арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
347
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы:Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруКуньязова Гульнар Орынбасаровна «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ
Мақсаты:Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығуылығын арттыру мен ынтымақтастық орнатудағы мұғалімдердің іс-әрекеттерін арттыру
Сілтеме:Ғаламтор материалдары
Оқыту нәтижесі:Топпен жұмыс істеу жүйесін меңгереді;Сабақта топпен жұмыс істеудің тиімділігін ұғынады; Топпен жұмыс істеудің нәтижесінде кейбір оқушылырдың жеке қасиеттері ашылатының түсінеді.
Ресрустар:Интерактивті тақта,видиоролик,маркер,стикер,бояу құралдары
Негізгі идея: «Бірігіп пішкен тон келте болмайды»
Оқыту әдістері:Жаңа әдістерАКТ, СТОТоптық жұмыс,сұрақ-жауап,талдау,талқылау,постер қорғау,кері байланыс
Коучинг кезеңдеріКоучтың іс-әрекетіАта-аналардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңіКоучингке қатысушылармен психологиялық тренинг Топқа бөлуТренингке қатысадыТүсті қағаздарды таңдай отырып,ішіндегі жазылған сөздер бойына топқа бөлінеді.
Сауалнама алуТоптық жұмысқа байланысты сауалнама таратып беріледі.Сауалнама сұрақтарына жауап береді
Ой қозғау «Жалғыз жүріп жол тапқанша,көппен жүріп адас»Мақалдың мағанасын ашып ой түйіндейді.
Сергіту сәті

«Саябақтағы орындық» ойыныБір адам бақтағы жалғыз орындыққа отырады. Өзгелері жартылай шеңбер жасап айнала отырады.  Басқалардың міндеті: орындықта отырған адамды орнын босатып беруіне көндіру. Орындықта отырған адам өзін  жайлы сезінеді, оған қолайлы жағдай тумайынша орнын босатып беруге асықпайды.

«Көндірушілер» өз мақсатына жету үшін әртүрлі рөлдерді қолдана алады. Мысалы; полиция немесе мүгедек адам, т.б. сияқты рөлдер.Отырған адамның орнын ауыстыртуда қандай рөлдер мақсатқа жете алды? Кім нақты сендіре алды, неге? Кедергіні жеңудің қиындықтары қандай?
ТапсырмаТоптық жұмыс1.Топтық жұмыстың пайдасы2.Топтық жұмыс пен жеке жұмыс жасауды салыстыру

Әр топ тапсырмаларын орындап, постер қорғайды.
Тапсырманы бағалау2 жұлдыз,1 тілек2 жұлдыз,1 тілек арқылы бір-бірлерінің жұмысын бағалайды.
РефлексияКері байланысБүгінгі коучингтен алған әсерлері мен жағымды,жағымсыз тұстарын, алдағы уақытта қандай мәселе жайлы қозғау керектігн жазады.Бүгінгі коучингтен қандай әсер алғандары туралы жазады.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!