Материалдар / Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру

Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығуылығын арттыру мен ынтымақтастық орнатудағы мұғалімдердің іс-әрекеттерін арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
393
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы:Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттыруКуньязова Гульнар Орынбасаровна «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ
Мақсаты:Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығуылығын арттыру мен ынтымақтастық орнатудағы мұғалімдердің іс-әрекеттерін арттыру
Сілтеме:Ғаламтор материалдары
Оқыту нәтижесі:Топпен жұмыс істеу жүйесін меңгереді;Сабақта топпен жұмыс істеудің тиімділігін ұғынады; Топпен жұмыс істеудің нәтижесінде кейбір оқушылырдың жеке қасиеттері ашылатының түсінеді.
Ресрустар:Интерактивті тақта,видиоролик,маркер,стикер,бояу құралдары
Негізгі идея: «Бірігіп пішкен тон келте болмайды»
Оқыту әдістері:Жаңа әдістерАКТ, СТОТоптық жұмыс,сұрақ-жауап,талдау,талқылау,постер қорғау,кері байланыс
Коучинг кезеңдеріКоучтың іс-әрекетіАта-аналардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңіКоучингке қатысушылармен психологиялық тренинг Топқа бөлуТренингке қатысадыТүсті қағаздарды таңдай отырып,ішіндегі жазылған сөздер бойына топқа бөлінеді.
Сауалнама алуТоптық жұмысқа байланысты сауалнама таратып беріледі.Сауалнама сұрақтарына жауап береді
Ой қозғау «Жалғыз жүріп жол тапқанша,көппен жүріп адас»Мақалдың мағанасын ашып ой түйіндейді.
Сергіту сәті

«Саябақтағы орындық» ойыныБір адам бақтағы жалғыз орындыққа отырады. Өзгелері жартылай шеңбер жасап айнала отырады.  Басқалардың міндеті: орындықта отырған адамды орнын босатып беруіне көндіру. Орындықта отырған адам өзін  жайлы сезінеді, оған қолайлы жағдай тумайынша орнын босатып беруге асықпайды.

«Көндірушілер» өз мақсатына жету үшін әртүрлі рөлдерді қолдана алады. Мысалы; полиция немесе мүгедек адам, т.б. сияқты рөлдер.Отырған адамның орнын ауыстыртуда қандай рөлдер мақсатқа жете алды? Кім нақты сендіре алды, неге? Кедергіні жеңудің қиындықтары қандай?
ТапсырмаТоптық жұмыс1.Топтық жұмыстың пайдасы2.Топтық жұмыс пен жеке жұмыс жасауды салыстыру

Әр топ тапсырмаларын орындап, постер қорғайды.
Тапсырманы бағалау2 жұлдыз,1 тілек2 жұлдыз,1 тілек арқылы бір-бірлерінің жұмысын бағалайды.
РефлексияКері байланысБүгінгі коучингтен алған әсерлері мен жағымды,жағымсыз тұстарын, алдағы уақытта қандай мәселе жайлы қозғау керектігн жазады.Бүгінгі коучингтен қандай әсер алғандары туралы жазады.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ