Тақырыбы
|
Топтық, жұмыс жасай отырып,
қалай оқу керектігін үйрену.
|
Мерзімі
|
07.11.2018ж 60
минут
|
Мақсаты
|
Мұғалімдерге
оқушылардың белсенділігін арттыруда топтық,жұптық жұмыстың
маңыздылығын ұғындыру. Қалай оқу керектігін үйрену
арқылы өзін-өзі реттеу дағдыларын
дамыту.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Қалай оқу керектігін үйренеді,
өзін-өзі бағалайды, өзін-өзі реттеу дағдыларын
қалыптастырады.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Бинго әдісі, Миға шабуыл,
«Білім қабырғасы», LOCI,
«Басбармақ»
|
Коучинг
барысы
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
І
кезең
Проблеманы
айқындау 10 мин
-
Жағымды ахуал
орнату
-
Топтасу
|
Топқа
біріктіру:
1,2,3,4 реттік санау
арқылы топқа бірігеді
«Бинго»
ойыны
-Бинго әдісін
тәжірибеңізде қалай қолданар
едіңіз?
|
Сұрақтардың жауабын
ұяшықтарға бірінші болып жазып ұтысқа ие
болады.
-Білім министірі
кім?
-АҚШ-ның 45-ші
президентінің аты-жөні кім?
-Блум
таксономиясының танымдық деңгейлерін
ата?
-М. Әуезовтың
әкесінің аты кім?
-«Ақиқат пен аңыз»
шығармасының авторы кім?
-Үндінің «Келін»
сериалы қандай оқиғамен бітеді деп
ойлайсыз?
-Абайдың жетінші
қара сөзі қалай басталады?
-Бағалаудың түрлерін
ата?
-Қалыптастырушы бағалауды
оқудың қай кезеңінде
қолданады?
|
ІІ кезең Проблема
шешімін табу 20мин
І тапсырма: бірлескен топтық
жұмыс
|
«Миға
шабуыл» «Как должна работать
команда?»
-
Сіздердің ойыңызша
бастапқыда топ не үшін сәтсіздікке
ұшырады?
-
Қандай кедергіге тап
болды?
-
Топ мүшелері
жетістікке жету үшін қандай қадамға
барды?
Тапсырма:
І топ: Сіздер көрген
бейнежазбаға қандай тақырып қояр
едіңіздер?
ІІ топ: Топтық жұмыс
нәтижелі болу үшін тиімді әрекетті қалай ұйымдастырар
едіңіздер?.
ІІІ топ: Метатану
дегенді қалай түсінесіздер?
ІV топ: Тұлға өзін өзі қалай
реттейді?
|
Сұрақ-жауап.Төрт топ берілген
тапсырма бойынша ойларымен бөлісіп, проблема шешімін табуды
көздейді.
|
5минут
|
Сергіту
сәті: Кімнің қандай екенін
тап:
|
Ойын-жаттығу. Критерийлер
бойынша
|
ІІІ кезең
Проблема шешімін қолдану
15
мин
Тапсырмалар
|
Тапсырма. «Білім
қабырғасы»
LOCI әдісі арқылы оқу пирамидасын
есте сақтау
|
Топ мүшелері курс
басталғаннан бері не үйренгендерін постерге тұжырымдама жасап,
газет шығарады.
Оқушылардың алған
ақпаратты сақтаушының орташа пайызы жөніндегі оқу пирамидасын есте
сақтап, дұрыс жазады.
|
Кері
байланыс
10мин
|
-«Басмармақ»
әдісі
- Тазалық ойыны
арқылы бағалау
|
«Басбармақ» әдісі
арқылы бірін-бірі, өзін-өзі
бағалайды.
Коучинг барысынан алған
керекті дүниелерді чемоданға салып. Керек емес дүниелерді қоқыс
жәшігіне. Әлі оқып, толықтыру керек дегендерді еттартқышқа
салады.
|