Материалдар / "Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге оқушылардың белсенділігін арттыруда топтық,жұптық жұмыстың маңыздылығын ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2020
335
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы

Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену.

Мерзімі

07.11.2018ж 60 минут

Мақсаты

Мұғалімдерге оқушылардың белсенділігін арттыруда топтық,жұптық жұмыстың маңыздылығын ұғындыру. Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту.


Күтілетін нәтиже

Қалай оқу керектігін үйренеді, өзін-өзі бағалайды, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастырады.

Әдіс-тәсілдер

Бинго әдісі, Миға шабуыл, «Білім қабырғасы», LOCI, «Басбармақ»

Коучинг барысы

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті

І кезең

Проблеманы айқындау 10 мин

  • Жағымды ахуал орнату

  • Топтасу


Топқа біріктіру:

1,2,3,4 реттік санау арқылы топқа бірігеді


«Бинго» ойыны



-Бинго әдісін тәжірибеңізде қалай қолданар едіңіз?








Сұрақтардың жауабын ұяшықтарға бірінші болып жазып ұтысқа ие болады.

-Білім министірі кім?

-АҚШ-ның 45-ші президентінің аты-жөні кім?

-Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін ата?

-М. Әуезовтың әкесінің аты кім?

-«Ақиқат пен аңыз» шығармасының авторы кім?

-Үндінің «Келін» сериалы қандай оқиғамен бітеді деп ойлайсыз?

-Абайдың жетінші қара сөзі қалай басталады?

-Бағалаудың түрлерін ата?

-Қалыптастырушы бағалауды оқудың қай кезеңінде қолданады?

ІІ кезең Проблема шешімін табу 20мин

І тапсырма: бірлескен топтық жұмыс

«Миға шабуыл» «Как должна работать команда?»

  • Сіздердің ойыңызша бастапқыда топ не үшін сәтсіздікке ұшырады?

  • Қандай кедергіге тап болды?

  • Топ мүшелері жетістікке жету үшін қандай қадамға барды?

Тапсырма:

І топ: Сіздер көрген бейнежазбаға қандай тақырып қояр едіңіздер?

ІІ топ: Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін тиімді әрекетті қалай ұйымдастырар едіңіздер?.

ІІІ топ: Метатану дегенді қалай түсінесіздер?

ІV топ: Тұлға өзін өзі қалай реттейді?

Сұрақ-жауап.Төрт топ берілген тапсырма бойынша ойларымен бөлісіп, проблема шешімін табуды көздейді.

5минут

Сергіту сәті: Кімнің қандай екенін тап:

Ойын-жаттығу. Критерийлер бойынша

ІІІ кезең Проблема шешімін қолдану

15 мин

Тапсырмалар

Тапсырма. «Білім қабырғасы»

  • Курс барысында не үйрендіңіздер?


LOCI әдісі арқылы оқу пирамидасын есте сақтау


  • Тәжірибиеде қаншалықты тиімді қолдануға болады? Нені жақсартады?


Топ мүшелері курс басталғаннан бері не үйренгендерін постерге тұжырымдама жасап, газет шығарады.

Оқушылардың алған ақпаратты сақтаушының орташа пайызы жөніндегі оқу пирамидасын есте сақтап, дұрыс жазады.


Кері байланыс

10мин

-«Басмармақ» әдісі


- Тазалық ойыны арқылы бағалау


«Басбармақ» әдісі арқылы бірін-бірі, өзін-өзі бағалайды.

Коучинг барысынан алған керекті дүниелерді чемоданға салып. Керек емес дүниелерді қоқыс жәшігіне. Әлі оқып, толықтыру керек дегендерді еттартқышқа салады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!