|
Тақырыбы |
Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену. |
|
|
Мерзімі |
07.11.2018ж 60 минут |
|
|
Мақсаты |
Мұғалімдерге оқушылардың белсенділігін арттыруда топтық,жұптық жұмыстың маңыздылығын ұғындыру. Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Қалай оқу керектігін үйренеді, өзін-өзі бағалайды, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастырады. |
|
|
Әдіс-тәсілдер |
Бинго әдісі, Миға шабуыл, «Білім қабырғасы», LOCI, «Басбармақ» |
|
|
Коучинг барысы |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
І кезең Проблеманы айқындау 10 мин
|
Топқа біріктіру: 1,2,3,4 реттік санау арқылы топқа бірігеді «Бинго» ойыны -Бинго әдісін тәжірибеңізде қалай қолданар едіңіз? |
Сұрақтардың жауабын ұяшықтарға бірінші болып жазып ұтысқа ие болады. -Білім министірі кім? -АҚШ-ның 45-ші президентінің аты-жөні кім? -Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін ата? -М. Әуезовтың әкесінің аты кім? -«Ақиқат пен аңыз» шығармасының авторы кім? -Үндінің «Келін» сериалы қандай оқиғамен бітеді деп ойлайсыз? -Абайдың жетінші қара сөзі қалай басталады? -Бағалаудың түрлерін ата? -Қалыптастырушы бағалауды оқудың қай кезеңінде қолданады? |
|
ІІ кезең Проблема шешімін табу 20мин І тапсырма: бірлескен топтық жұмыс |
«Миға шабуыл» «Как должна работать команда?»
Тапсырма: І топ: Сіздер көрген бейнежазбаға қандай тақырып қояр едіңіздер? ІІ топ: Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін тиімді әрекетті қалай ұйымдастырар едіңіздер?. ІІІ топ: Метатану дегенді қалай түсінесіздер? ІV топ: Тұлға өзін өзі қалай реттейді? |
Сұрақ-жауап.Төрт топ берілген тапсырма бойынша ойларымен бөлісіп, проблема шешімін табуды көздейді. |
|
5минут |
Сергіту сәті: Кімнің қандай екенін тап: |
Ойын-жаттығу. Критерийлер бойынша |
|
ІІІ кезең Проблема шешімін қолдану 15 мин Тапсырмалар |
Тапсырма. «Білім қабырғасы»
LOCI әдісі арқылы оқу пирамидасын есте сақтау
|
Топ мүшелері курс басталғаннан бері не үйренгендерін постерге тұжырымдама жасап, газет шығарады. Оқушылардың алған ақпаратты сақтаушының орташа пайызы жөніндегі оқу пирамидасын есте сақтап, дұрыс жазады. |
|
Кері байланыс 10мин |
-«Басмармақ» әдісі - Тазалық ойыны арқылы бағалау |
«Басбармақ» әдісі арқылы бірін-бірі, өзін-өзі бағалайды. Коучинг барысынан алған керекті дүниелерді чемоданға салып. Керек емес дүниелерді қоқыс жәшігіне. Әлі оқып, толықтыру керек дегендерді еттартқышқа салады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену"
"Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену"
|
Тақырыбы |
Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену. |
|
|
Мерзімі |
07.11.2018ж 60 минут |
|
|
Мақсаты |
Мұғалімдерге оқушылардың белсенділігін арттыруда топтық,жұптық жұмыстың маңыздылығын ұғындыру. Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Қалай оқу керектігін үйренеді, өзін-өзі бағалайды, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастырады. |
|
|
Әдіс-тәсілдер |
Бинго әдісі, Миға шабуыл, «Білім қабырғасы», LOCI, «Басбармақ» |
|
|
Коучинг барысы |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|
І кезең Проблеманы айқындау 10 мин
|
Топқа біріктіру: 1,2,3,4 реттік санау арқылы топқа бірігеді «Бинго» ойыны -Бинго әдісін тәжірибеңізде қалай қолданар едіңіз? |
Сұрақтардың жауабын ұяшықтарға бірінші болып жазып ұтысқа ие болады. -Білім министірі кім? -АҚШ-ның 45-ші президентінің аты-жөні кім? -Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін ата? -М. Әуезовтың әкесінің аты кім? -«Ақиқат пен аңыз» шығармасының авторы кім? -Үндінің «Келін» сериалы қандай оқиғамен бітеді деп ойлайсыз? -Абайдың жетінші қара сөзі қалай басталады? -Бағалаудың түрлерін ата? -Қалыптастырушы бағалауды оқудың қай кезеңінде қолданады? |
|
ІІ кезең Проблема шешімін табу 20мин І тапсырма: бірлескен топтық жұмыс |
«Миға шабуыл» «Как должна работать команда?»
Тапсырма: І топ: Сіздер көрген бейнежазбаға қандай тақырып қояр едіңіздер? ІІ топ: Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін тиімді әрекетті қалай ұйымдастырар едіңіздер?. ІІІ топ: Метатану дегенді қалай түсінесіздер? ІV топ: Тұлға өзін өзі қалай реттейді? |
Сұрақ-жауап.Төрт топ берілген тапсырма бойынша ойларымен бөлісіп, проблема шешімін табуды көздейді. |
|
5минут |
Сергіту сәті: Кімнің қандай екенін тап: |
Ойын-жаттығу. Критерийлер бойынша |
|
ІІІ кезең Проблема шешімін қолдану 15 мин Тапсырмалар |
Тапсырма. «Білім қабырғасы»
LOCI әдісі арқылы оқу пирамидасын есте сақтау
|
Топ мүшелері курс басталғаннан бері не үйренгендерін постерге тұжырымдама жасап, газет шығарады. Оқушылардың алған ақпаратты сақтаушының орташа пайызы жөніндегі оқу пирамидасын есте сақтап, дұрыс жазады. |
|
Кері байланыс 10мин |
-«Басмармақ» әдісі - Тазалық ойыны арқылы бағалау |
«Басбармақ» әдісі арқылы бірін-бірі, өзін-өзі бағалайды. Коучинг барысынан алған керекті дүниелерді чемоданға салып. Керек емес дүниелерді қоқыс жәшігіне. Әлі оқып, толықтыру керек дегендерді еттартқышқа салады. |
шағым қалдыра аласыз













