"Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге оқушылардың белсенділігін арттыруда топтық,жұптық жұмыстың маңыздылығын ұғындыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы

Топтық, жұмыс жасай отырып, қалай оқу керектігін үйрену.

Мерзімі

07.11.2018ж 60 минут

Мақсаты

Мұғалімдерге оқушылардың белсенділігін арттыруда топтық,жұптық жұмыстың маңыздылығын ұғындыру. Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту.


Күтілетін нәтиже

Қалай оқу керектігін үйренеді, өзін-өзі бағалайды, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастырады.

Әдіс-тәсілдер

Бинго әдісі, Миға шабуыл, «Білім қабырғасы», LOCI, «Басбармақ»

Коучинг барысы

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті

І кезең

Проблеманы айқындау 10 мин

  • Жағымды ахуал орнату

  • Топтасу


Топқа біріктіру:

1,2,3,4 реттік санау арқылы топқа бірігеді


«Бинго» ойыны



-Бинго әдісін тәжірибеңізде қалай қолданар едіңіз?








Сұрақтардың жауабын ұяшықтарға бірінші болып жазып ұтысқа ие болады.

-Білім министірі кім?

-АҚШ-ның 45-ші президентінің аты-жөні кім?

-Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін ата?

-М. Әуезовтың әкесінің аты кім?

-«Ақиқат пен аңыз» шығармасының авторы кім?

-Үндінің «Келін» сериалы қандай оқиғамен бітеді деп ойлайсыз?

-Абайдың жетінші қара сөзі қалай басталады?

-Бағалаудың түрлерін ата?

-Қалыптастырушы бағалауды оқудың қай кезеңінде қолданады?

ІІ кезең Проблема шешімін табу 20мин

І тапсырма: бірлескен топтық жұмыс

«Миға шабуыл» «Как должна работать команда?»

  • Сіздердің ойыңызша бастапқыда топ не үшін сәтсіздікке ұшырады?

  • Қандай кедергіге тап болды?

  • Топ мүшелері жетістікке жету үшін қандай қадамға барды?

Тапсырма:

І топ: Сіздер көрген бейнежазбаға қандай тақырып қояр едіңіздер?

ІІ топ: Топтық жұмыс нәтижелі болу үшін тиімді әрекетті қалай ұйымдастырар едіңіздер?.

ІІІ топ: Метатану дегенді қалай түсінесіздер?

ІV топ: Тұлға өзін өзі қалай реттейді?

Сұрақ-жауап.Төрт топ берілген тапсырма бойынша ойларымен бөлісіп, проблема шешімін табуды көздейді.

5минут

Сергіту сәті: Кімнің қандай екенін тап:

Ойын-жаттығу. Критерийлер бойынша

ІІІ кезең Проблема шешімін қолдану

15 мин

Тапсырмалар

Тапсырма. «Білім қабырғасы»

  • Курс барысында не үйрендіңіздер?


LOCI әдісі арқылы оқу пирамидасын есте сақтау


  • Тәжірибиеде қаншалықты тиімді қолдануға болады? Нені жақсартады?


Топ мүшелері курс басталғаннан бері не үйренгендерін постерге тұжырымдама жасап, газет шығарады.

Оқушылардың алған ақпаратты сақтаушының орташа пайызы жөніндегі оқу пирамидасын есте сақтап, дұрыс жазады.


Кері байланыс

10мин

-«Басмармақ» әдісі


- Тазалық ойыны арқылы бағалау


«Басбармақ» әдісі арқылы бірін-бірі, өзін-өзі бағалайды.

Коучинг барысынан алған керекті дүниелерді чемоданға салып. Керек емес дүниелерді қоқыс жәшігіне. Әлі оқып, толықтыру керек дегендерді еттартқышқа салады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2020
451
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі