Коучинг жоспары
|
Тақырыбы |
Топтық жұмыстың тиімділігін арттырудың қандай амалдарын қолдануға болады |
|
|
Мақсаты |
Мұғалімдерге оқыту тәжірибелерін бірлесіп ойластыруға, өз сабақтарында топтық жұмыстың тиімділігін арттырудың түрлері мен өз идеяларымен алмасуға көмектесу. |
|
|
Табыс критерийлері |
Мұғалімдер топтық жұмысты тапсырма орындау арқылы түсіндіреді, топпен жұмыс жүргізуді тәжірибелеріне енгізуге ықпал етеді. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Әріптестер өзінің кәсіби білімін арттыруға арналған тәсілдермен қамтамасыз етіледі. |
|
|
Ресурстар |
Таныстырылым, интерактивті тақта, үлестірме материалдар,маркерлер, постер. |
|
|
Барысы |
Әдіс- тәсілдер |
Қатысушылардың әрекеті |
|
І. Мақсаттар ды анықтау |
Мұғалімдерге ой тастау арқылы тапсырма беру. Тапсырмаға: әр кім өз ойындағы үйін салу, келесі көршісіне бағалату. Коучтың берілген критерийі бойынша суретті қайта салдыру. «Заттары» арқылы топқа бөлу. |
Сәлемдеседі. 5 балдық жүйе арқылы бағалау және «келісу», «келіспеу» ойларын ортаға салу. Алдыңғы суретпен кейінгі салыстыру. Қатысушылар өз заттары бойынша топқа бөлінеді. |
|
ІІ. Ағымдағы жағдайды талдау |
Жетекші сұрақтар: Мұғалім кәсібінің нақты мақсаты қандай? Түсіндірме сұрақ: Егер, сіз топпен жұмыс жасауды жақсы меңгерсеңіз, қандай жетістікке жетер едіңіз? Ашық сұрақ: Әр оқушының нені жақсы көретінін және не істегісі келетінін қалай бақылар едіңіз? Оқушылардың сабаққа қызықпауына кім кінәлі? |
Әр топ берілген сұрақтарға байланысты өз ойларымен бөліседі. |
|
ІІІ. Мүмкіндік терді қарастыру |
|
Топтық жұмыстың ерекшелігі, себептері мен кедергілерін ажыратып жазады. |
|
ІУ. Рефлексия |
Бүгінгі коучингте ұнаған 5 нәрсе;
|
Кері байланыс арқылы келесі коучингке жоспар жасауда нені өзгертемін, қай бағытта жұмыс жүргіземін сол туралы ойланамын. Қатысушылардың кері байланыстарын пайдалана отырып өз-өзімді бағалаймын. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Топтық жұмыстың тиімділігін арттырудың қандай амалдарын қолдануға болады
Топтық жұмыстың тиімділігін арттырудың қандай амалдарын қолдануға болады
Коучинг жоспары
|
Тақырыбы |
Топтық жұмыстың тиімділігін арттырудың қандай амалдарын қолдануға болады |
|
|
Мақсаты |
Мұғалімдерге оқыту тәжірибелерін бірлесіп ойластыруға, өз сабақтарында топтық жұмыстың тиімділігін арттырудың түрлері мен өз идеяларымен алмасуға көмектесу. |
|
|
Табыс критерийлері |
Мұғалімдер топтық жұмысты тапсырма орындау арқылы түсіндіреді, топпен жұмыс жүргізуді тәжірибелеріне енгізуге ықпал етеді. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Әріптестер өзінің кәсіби білімін арттыруға арналған тәсілдермен қамтамасыз етіледі. |
|
|
Ресурстар |
Таныстырылым, интерактивті тақта, үлестірме материалдар,маркерлер, постер. |
|
|
Барысы |
Әдіс- тәсілдер |
Қатысушылардың әрекеті |
|
І. Мақсаттар ды анықтау |
Мұғалімдерге ой тастау арқылы тапсырма беру. Тапсырмаға: әр кім өз ойындағы үйін салу, келесі көршісіне бағалату. Коучтың берілген критерийі бойынша суретті қайта салдыру. «Заттары» арқылы топқа бөлу. |
Сәлемдеседі. 5 балдық жүйе арқылы бағалау және «келісу», «келіспеу» ойларын ортаға салу. Алдыңғы суретпен кейінгі салыстыру. Қатысушылар өз заттары бойынша топқа бөлінеді. |
|
ІІ. Ағымдағы жағдайды талдау |
Жетекші сұрақтар: Мұғалім кәсібінің нақты мақсаты қандай? Түсіндірме сұрақ: Егер, сіз топпен жұмыс жасауды жақсы меңгерсеңіз, қандай жетістікке жетер едіңіз? Ашық сұрақ: Әр оқушының нені жақсы көретінін және не істегісі келетінін қалай бақылар едіңіз? Оқушылардың сабаққа қызықпауына кім кінәлі? |
Әр топ берілген сұрақтарға байланысты өз ойларымен бөліседі. |
|
ІІІ. Мүмкіндік терді қарастыру |
|
Топтық жұмыстың ерекшелігі, себептері мен кедергілерін ажыратып жазады. |
|
ІУ. Рефлексия |
Бүгінгі коучингте ұнаған 5 нәрсе;
|
Кері байланыс арқылы келесі коучингке жоспар жасауда нені өзгертемін, қай бағытта жұмыс жүргіземін сол туралы ойланамын. Қатысушылардың кері байланыстарын пайдалана отырып өз-өзімді бағалаймын. |
шағым қалдыра аласыз













