Топтық түзету-дамытушылық сабағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Топтық түзету-дамытушылық сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал арнайы мектепте оқитын оқушылар және жалпыбілім беретін мектептегі арнайы сынып оқушыларына арналған дефектологтын түзету-дамытушылық сабағы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 27.12.2018 ж.

Сабақ: «Танымдық қызметінің түзетуі»

Сынып: 2 «К»

Түзету бағдарының тақырып: Көзбен қабылдау. Заттың түсіне және реңіне қарай классификациялау. Заттарды түстер арқылы топтастыру (сериация). Адам мен жануарлар айырмашылығын табу.

Түзетудің мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін, зейіндерін дамыту. Балалардың коммуникативтік - ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой - түйсігін, қиялын дамыту. Заттардың түстерін көріп қабылдауды дамыту. Негізгі түстердісалыстара отырып, ажырату, жұбын табу.

Қосымша материалдар, заттар: көрнекіліктер, жұмыс дәптері, тақта, АКТ.

Лексикалық тақырып: «Мейрамдар».

Сабақ барысы.

1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа зейіндерін аудару. «Су-джок» сылау.

2.Пропедевтика
- Балалар, бөлмемізде қандай заттарды көріп тұрсыңдар?...(заттардың түстерін сұрау)

3. Бағдарлау

Суретті боя

Қажетті құралдар: Түссіз сурет және түрлі – түсті қарындаштар

Ойын барысы: Бала боялмаған түссіз сурет ұсынылады. Суретті бояу барысында мұғалім баладан заттардың түстерін сұрау арқылы немесе білмеген жағдайда нұсқау бере отырып, әр бөлігін қажетті түстерге бояйды. Мысалы, - Жапырақтың түсі қандай болады?

- Күннің түсі қандай?


4.Презентация:

Сергіту сәті

Сары,жасыл,қызыл көк гүлдер,

Бұл недеген көп гүлдер.

Теріп,теріп алайық,

Бір-бірімізге сыйлайық.


Негізгі түстердің реңдерің атап кескінде жазу.


Түстер

Реңдер

Қызыл

Қызғылт

Көк

Көгілдір

Қара

Сұр

Жасыл

Ашық жасыл

Ақ

Ақшыл-сары

Сары

Қызғылт-сары


5. Мысалдармен тәжірибелер:

Видеоролик «Түстер және олардың реңдері»

6. Басқарушы тәжірибелер:

Артикуляциялық жаттығу «Сылақшы»

Күні-түні тыңбаған

Сән табам деп әр үйге,

Соның бәрін сылаған,

Сылақшы екен, әрине.


Жаңа жылдың қарсаңында, балалар, жаңажылдық суреттерді бояйық! Түстер мен реңдерді дұрыс таңдап, бояуға бастайық

7.Рефлексия Бүгін біз не істедік? – Не ұнады?

8. Сабақ қорытыңдысы.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
2253
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі