Күні: 27.12.2018 ж.
Сабақ: «Танымдық қызметінің түзетуі»
Сынып: 2 «К»
Түзету бағдарының тақырып: Көзбен қабылдау. Заттың түсіне және реңіне қарай классификациялау. Заттарды түстер арқылы топтастыру (сериация). Адам мен жануарлар айырмашылығын табу.
Түзетудің мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін, зейіндерін дамыту. Балалардың коммуникативтік - ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой - түйсігін, қиялын дамыту. Заттардың түстерін көріп қабылдауды дамыту. Негізгі түстердісалыстара отырып, ажырату, жұбын табу.
Қосымша материалдар, заттар: көрнекіліктер, жұмыс дәптері, тақта, АКТ.
Лексикалық тақырып: «Мейрамдар».
Сабақ барысы.
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа зейіндерін аудару. «Су-джок» сылау.
2.Пропедевтика
- Балалар, бөлмемізде қандай
заттарды көріп тұрсыңдар?...(заттардың түстерін
сұрау)
3. Бағдарлау
Суретті боя
Қажетті құралдар: Түссіз сурет және түрлі – түсті қарындаштар
Ойын барысы: Бала боялмаған түссіз сурет ұсынылады. Суретті бояу барысында мұғалім баладан заттардың түстерін сұрау арқылы немесе білмеген жағдайда нұсқау бере отырып, әр бөлігін қажетті түстерге бояйды. Мысалы, - Жапырақтың түсі қандай болады?
- Күннің түсі қандай?

4.Презентация:
Сергіту сәті
Сары,жасыл,қызыл көк гүлдер,
Бұл недеген көп гүлдер.
Теріп,теріп алайық,
Бір-бірімізге сыйлайық.
Негізгі түстердің реңдерің атап кескінде жазу.
|
Түстер |
Реңдер |
|
Қызыл |
Қызғылт |
|
Көк |
Көгілдір |
|
Қара |
Сұр |
|
Жасыл |
Ашық жасыл |
|
Ақ |
Ақшыл-сары |
|
Сары |
Қызғылт-сары |
5. Мысалдармен тәжірибелер:
Видеоролик «Түстер және олардың реңдері»
6. Басқарушы тәжірибелер:
Артикуляциялық жаттығу «Сылақшы»
Күні-түні тыңбаған
Сән табам деп әр үйге,
Соның бәрін сылаған,
Сылақшы екен, әрине.
Жаңа жылдың қарсаңында, балалар, жаңажылдық суреттерді бояйық! Түстер мен реңдерді дұрыс таңдап, бояуға бастайық
7.Рефлексия Бүгін біз не істедік? – Не ұнады?
8. Сабақ қорытыңдысы.










жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Топтық түзету-дамытушылық сабағы
Топтық түзету-дамытушылық сабағы
Күні: 27.12.2018 ж.
Сабақ: «Танымдық қызметінің түзетуі»
Сынып: 2 «К»
Түзету бағдарының тақырып: Көзбен қабылдау. Заттың түсіне және реңіне қарай классификациялау. Заттарды түстер арқылы топтастыру (сериация). Адам мен жануарлар айырмашылығын табу.
Түзетудің мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін, зейіндерін дамыту. Балалардың коммуникативтік - ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой - түйсігін, қиялын дамыту. Заттардың түстерін көріп қабылдауды дамыту. Негізгі түстердісалыстара отырып, ажырату, жұбын табу.
Қосымша материалдар, заттар: көрнекіліктер, жұмыс дәптері, тақта, АКТ.
Лексикалық тақырып: «Мейрамдар».
Сабақ барысы.
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа зейіндерін аудару. «Су-джок» сылау.
2.Пропедевтика
- Балалар, бөлмемізде қандай
заттарды көріп тұрсыңдар?...(заттардың түстерін
сұрау)
3. Бағдарлау
Суретті боя
Қажетті құралдар: Түссіз сурет және түрлі – түсті қарындаштар
Ойын барысы: Бала боялмаған түссіз сурет ұсынылады. Суретті бояу барысында мұғалім баладан заттардың түстерін сұрау арқылы немесе білмеген жағдайда нұсқау бере отырып, әр бөлігін қажетті түстерге бояйды. Мысалы, - Жапырақтың түсі қандай болады?
- Күннің түсі қандай?

4.Презентация:
Сергіту сәті
Сары,жасыл,қызыл көк гүлдер,
Бұл недеген көп гүлдер.
Теріп,теріп алайық,
Бір-бірімізге сыйлайық.
Негізгі түстердің реңдерің атап кескінде жазу.
|
Түстер |
Реңдер |
|
Қызыл |
Қызғылт |
|
Көк |
Көгілдір |
|
Қара |
Сұр |
|
Жасыл |
Ашық жасыл |
|
Ақ |
Ақшыл-сары |
|
Сары |
Қызғылт-сары |
5. Мысалдармен тәжірибелер:
Видеоролик «Түстер және олардың реңдері»
6. Басқарушы тәжірибелер:
Артикуляциялық жаттығу «Сылақшы»
Күні-түні тыңбаған
Сән табам деп әр үйге,
Соның бәрін сылаған,
Сылақшы екен, әрине.
Жаңа жылдың қарсаңында, балалар, жаңажылдық суреттерді бояйық! Түстер мен реңдерді дұрыс таңдап, бояуға бастайық
7.Рефлексия Бүгін біз не істедік? – Не ұнады?
8. Сабақ қорытыңдысы.










шағым қалдыра аласыз













