Материалдар / Топтық түзету-дамытушылық сабағы: "Бағдарламалық білім - математика: элементарлық есептеу".
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Топтық түзету-дамытушылық сабағы: "Бағдарламалық білім - математика: элементарлық есептеу".

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы сыныпта оқитын оқушыларға дефектологиялық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
623
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 04.10.2018 ж.Сабақ: «Танымдық қызметінің түзетуі»Сынып: 2 «К» Түзету бағдары: Бағдарламалық білім - математика Түзетудің мақсаты: Білімділігі: Оқушыларда екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптасады. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту әдістерін талдайды, және қорытынды жасайды, топта кестелік қосу және азайту мысалдарын қайталайды, есепке сәйкес сызба сала білу дағдылары қалыптасады. Дамытушылығы, пәнге деген белсенділігі артады, логикалық ойлау, танымдық қызығушылығы дамиды.Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тазалыққа, алғырлыққа тәрбиелеуҚосымша материалдар, заттар: көрнекілік суреттер мен сандар, карточкалар. Сабақ барысы.
  • Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сыныпты түгендеу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Тыныш жүгіру»Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
  • Пропедевтика
- Сан, сандар ұғымы, құрылымын сұрау;- элементарлық есептеуде жауаптарды сұрау. 3. Бағдарлау- Суретте көрсетілген сандар қатарын 1-ден 25-ке дейін; 25-тен бірге дейін жылдамдықпен көрсетіп айту;- Сандар құрылымының түсінігін айқындау. 4.Презентация:  Матиматикалық диктант. «дұрыс емес бұрыс». Мұғалім дұрыс және бұрыс математикалық амалдарды оқиды. Оқушылар дәптерге дұрыс болса «+», бұрыс болса «-» таңбасын қояды. содан кейін мұғалім берген - + -+ + - + + жауаптарымен салыстырып, қателерді түзеп, өз жұмыстарын бағалайды.- 7-нің алдында тұрған сан 5-ке тең.- 4-тің алдына тұрған сан 3-ке тең- 8-ден кейін тұрған сан 10-ға тең.- 8+2 өрнегі 10-ға тең.- 9 бен 7-нің айырмасы 2-ге тең.- 4 пен 5 сандары 3-ке көрші тұрған сандар.- 4 саны 5-тен кіші.- 2 мен 7-нің қосындысының мәндері 9-ға тең. 5. Мысалдармен тәжірибелер: Оқушылар бір-біріне ата-аналар жайлы сұрақтарды қояды, жауап береді. 6. Басқарушы тәжірибелер: «Есептеу машинасы» ойыны. Мұғалім математикалық өрнектер оқиды. 2 + 1 + 7 - 8 + 10 - 2 - 4 + 16 + 2 – 4 + 4 – 3 + 5 – 2 – 4 – 24 – 3 + 9 – 8 + 7 – 3 + 2 – 6 + 3Мақсаты: Оқушылар есептей отырып, цифр жазылған картачкалардың көмегімен өрнектің мәнін көрсетеді. 7.Рефлексия –Релаксация – Тыныс алуға арналған жаттығу. 8. Сабақ қорытыңдысы. Бүгін біз не істедік? – Не ұнады? 9. Балалармен қоштасу, бағалар арқылы, мотивацияларын арттыру үшін жылы сөздер айту.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!