Топтық түзету-дамытушылық сабағы: "Бағдарламалық білім - математика: элементарлық есептеу".

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Топтық түзету-дамытушылық сабағы: "Бағдарламалық білім - математика: элементарлық есептеу".

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнайы сыныпта оқитын оқушыларға дефектологиялық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 04.10.2018 ж.

Сабақ: «Танымдық қызметінің түзетуі»

Сынып: 2 «К»

Түзету бағдары: Бағдарламалық білім - математика

Түзетудің мақсаты: Білімділігі: Оқушыларда екі таңбалы сандар, олардың ондық құрамы туралы түсінік қалыптасады. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту әдістерін талдайды, және қорытынды жасайды, топта кестелік қосу және азайту мысалдарын қайталайды, есепке сәйкес сызба сала білу дағдылары қалыптасады. Дамытушылығы, пәнге деген белсенділігі артады, логикалық ойлау, танымдық қызығушылығы дамиды.
Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тазалыққа, алғырлыққа тәрбиелеу

Қосымша материалдар, заттар: көрнекілік суреттер мен сандар, карточкалар.

Сабақ барысы.

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сыныпты түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Тыныш жүгіру»

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

  1. Пропедевтика

- Сан, сандар ұғымы, құрылымын сұрау;

- элементарлық есептеуде жауаптарды сұрау.

3. Бағдарлау

- Суретте көрсетілген сандар қатарын 1-ден 25-ке дейін; 25-тен бірге дейін жылдамдықпен көрсетіп айту;

- Сандар құрылымының түсінігін айқындау.

4.Презентация:  Матиматикалық диктант. «дұрыс емес бұрыс». Мұғалім дұрыс және бұрыс математикалық амалдарды оқиды. Оқушылар дәптерге дұрыс болса «+», бұрыс болса «-» таңбасын қояды. содан кейін мұғалім берген - + -+ + - + + жауаптарымен салыстырып, қателерді түзеп, өз жұмыстарын бағалайды.

- 7-нің алдында тұрған сан 5-ке тең.

- 4-тің алдына тұрған сан 3-ке тең

- 8-ден кейін тұрған сан 10-ға тең.

- 8+2 өрнегі 10-ға тең.

- 9 бен 7-нің айырмасы 2-ге тең.

- 4 пен 5 сандары 3-ке көрші тұрған сандар.

- 4 саны 5-тен кіші.

- 2 мен 7-нің қосындысының мәндері 9-ға тең.

5. Мысалдармен тәжірибелер:

Оқушылар бір-біріне ата-аналар жайлы сұрақтарды қояды, жауап береді.

6. Басқарушы тәжірибелер:

«Есептеу машинасы» ойыны. Мұғалім математикалық өрнектер оқиды.

2 + 1 + 7 - 8 + 10 - 2 - 4 + 1

6 + 2 – 4 + 4 – 3 + 5 – 2 – 4 – 2

4 – 3 + 9 – 8 + 7 – 3 + 2 – 6 + 3

Мақсаты: Оқушылар есептей отырып, цифр жазылған картачкалардың көмегімен өрнектің мәнін көрсетеді.

7.Рефлексия –Релаксация – Тыныс алуға арналған жаттығу.

8. Сабақ қорытыңдысы. Бүгін біз не істедік? – Не ұнады?

9. Балалармен қоштасу, бағалар арқылы, мотивацияларын арттыру үшін жылы сөздер айту.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.01.2019
747
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі