Мақсаты:
Оқушыларға табиғат және
қоршаған ортадағы әрекеттердің түрлерін, табиғаттағы топырақтың
құрылымын және кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін
түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін
ашу.
Міндетт
Білімділігі: Оқушыларға табиғаттағы және
қоршаған ортадағы әрекеттердің маңызы туралы түсінік бере
отырып,адалдық қасиетін
ұғындыру.
Дамытушылық
:
Оқушылардың ойлау қабілетін,
ой қорытуды пайдалануға дағдылана отырып мейірімділік қасиетіне
баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды
мейірімділік,батылдық пен адалдыққа
тәрбиелеу.
|
Ресустар
(құралдар)
|
Сыртқы
интеграция
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушыларға жағымды
атмосфералық көңіл-күй
қалыптастыру.
Мен бәріңе Денсаулық
тілеймін !
Мен бәріңе Қуаныш
тілеймін !
Мен бәріңе Мейірім
тілеймін !
Мен бәріңе шуақты
күн тілеймін !
Топқа
бөлу.
Оқушылардың
қызығушылығын арттыру мақсатында қоржынға салынған карточкалар
арқылы топқа бөлу (өсімдік,гүл,ағаш,жапырақ)
.
Оқушыларды
түгендеу.
Тыныштық
сәті
Нұрға
бөлену
|
Ескерту
5Т
ережесі
|
Үй
тапсырмасы
1.Магнит қандай заттарды
тартады? (Металл заттарды.)
2.Өсімдіктер қандай
қасиетке ие ?
3.Түрлі
бунақденелілер қайда
мекендейді?
4.Өсімдік
тамырларының өсуіне жағдай жасайтын не
?
|
Оқушылардан үй тапсырмасын
сұрақ жауап арқылы сұрау
|
Дәйексөз
«Сүйіспеншілік -
жүректен»
Шәкәрім
Құдайбердіұлы
1.Хормен
оқыту
2.Қыздарға бөлек,
ұлдарға бөлек оқыту
3.Жұмыс дәптерге
жаздыру.
4.Осы дәйексөзді
қалай түсіндіңіздер?
5.Адам өмірінде
сүйіспеншіліктің орны қандай
?
6.Оқушылардың жауаптары
негізінде дәйексөздің мағынасын толық ашып,
түйіндеу.
|
Интербелсенді
тақта
Слайд
|
Ішкі
интеграция.
Жаңа тақырыптың атын
сөз жұмбақ арқылы табу Топтық жұмыс
орындалады
Жаңа
сабақ
Топырақ
-
Топырақ құрамы қалай
өзгере алатынына болжам жасауды тапсырыңыз. Қиындық туындаса,
өсімдікке тамырлардың не үшін керек екенін нақтылауды сұраңыз
(олардың көмегімен
өсімдіктер
су мен қоректік
заттарды сіңіреді). Өсімдіктер оларды қайдан алады? (топырақтан).
Олар таусылып қалуы мүмкін бе? (иә) Қоректік заттардың қорларын
қалай толтыруға болады? (қарашірік сеуіп,
тыңайту).
Топыра қтың қасиеттері
туралы.
Топырақ бойында
құнарлылық қасиеті бар,ол өсімдіктерді сумен,басқа да қоректік
заттармен қамтамасыз ететін қабілеті бар. Топырақ қолға ұстасаң
жұмсақ,адамның мінезі секілді,ізгі қасиеттерге бай.Мұндағы
адамгершілік қасиет ең басты асыл қасиет. Сыпайы ,мейірімді
болу,адамдарды қуанышқа бөлеу,жақсы жылы сөздер айтуы адамның жақсы
қасиетін білдіреді.
Тізбектеп
оқу,Дауыстап
оқу
|
Жаңа сабақ бойынша
түсінік
беру жағымсыз
әдеттерден бойын аулақ ұстап,рухын жақсы әдеттермен
қоректендіреді.
|
Топырақ
түрлері. Бейнеролик
|
Оқушылар таныс
болады.
|
5. Топтық
жұмыс
I топ.
Өсімдік
Сүйіспеншілік сезімі
неден басталады?
II топ.
Гүл.
Сүйіспеншіліік
сезіміне кері әсер ететін
әрекеттер.
III
топ.Ағаш.
Топырақ пен адамның
қасиеттерін салыстыр.
Кластер
ІV топ.
Жапырақ
Топырақ пен адам
өмірінің байланысының маңыздылығы.
Топырақ және адам
қалай өзгереді?
Жеке
жұмыстар
|
Маркер, А4,
түрлі-түсті қаламдар
Топтық , жұптық. жеке
жұмыстарда оқушылар бағаланып
отырады.
|
6. Топпен ән
айту.
«Атамекен»
Жасыл жайлау -
түкті кілем,көк кілем
Көк кілем де,көп
аунаймын,көп күлем
Маңдайымнан сипап
өтке самалды
Қазағымның
алақаны -ау деп білем
Қайда жүрсең ата
мекен
Көкейінде жатады
екен
Күннің өзі
ұясына
Қимай оны
батады
Жасыл жайлау -
түкті кілем,көк кілем
Көк кілемде көп
аунаймын,көп күлем
Күннің нұрын,
айдың аппақ сәулесі
Қазағымның
махаббаты ау деп білем
Қайда жүрсең ата
мекен
Көкейінде жатады
екен
Күннің өзі
ұясына
Қимай оны
батады
|
Атамекен әні 1970
жылы дүниеге келген .
Сөзі : Қадыр Мырза
Али
Әні :Ескендір
Хасанғалиев
Ескендір Өтегенұлы
Хасанғалиев
(1940 жылы 13
ақпанда туған.
Батыс Қазақстан облысы
,Қаратөбе ауданы)- әнші, композитор,музыкант.Қазақ КСР нің Халық
әртісі(1984) ҚР Мемлекеттік сыйлық иегері
(2006)
|
7. Үй
тапсырмасы
Топырақ құрамы туралы
түсінігін айту.
|
7
бет
|
8. Соңғы қорытынды
сәті:
Кері байланыс.
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін, түсінген сәттерін, ой –
пікірлерін ауызекі айтып түрлі түсті қағаз қиындыларын аялы табиғат
көрінісіне жабыстырады.
9.Соңғы тыныштық
сәті.
Бүгінгі айтылған
барлық жақсы қасиеттерді жүрегімізде сақтап
алайық.
Сабаққа қатысқандарыңызға
рахмет. Сау болыңыздар!
|
|