|
Білім беру ұйымының атауы |
||||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
|
Бөлім: |
Топырақ |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
09.01.2025 |
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№17 сабақ.Топырақ не үшін қажет? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.4.1 топырақтың рөлін және негізгі қасиеттерін түсіндіру; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін, артықшылығы мен кемшілігін анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Топырақтың тіршілік маңызын түсінеді |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Апта дәйексөзі: Талап бар жерді тәртіп бар. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 3минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 25 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 5минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өтілген бөлімді пысықтау «Табан іздері» әдісі 1.Табиғат деген не? 2. Табиғат нешеге бөлінеді? 3. Тірі табиғатты ата? 4. Өлі табиғатты ата? 5. Тірі табиғатқа қажеттілік? 6. Судың қандай қасиеттері бар? 7. Судың табиғаттағы үш күйін ата? 8. Суда еритін заттар нелер? 10. Суда ерімейтін заттар нелер? Бірақ араласады. 11. Су көздері нелер? 12.Судың адам үшін маңызы. Құндылық мақсаты: Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу, заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-тапсырма «Ассоциация» әдісі «Топырақ» деген сөзді естігенде сендер қандай ассоциацияларды көз алдына елестетесіңдер? Топырақ дегеніміз - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабаты. Яғни, топырақ құрамына өсімдіктердің, жан - жануарлардың, қалдықтарының араласуы арқылы пайда болады. Топырақтың адам үшін не маңызы бар? Өз ойыңды айт Ойланып көр. Айда немесе басқа ғаламшарда топырақ бар ма? Олар қандай болуы мүмкін? «Нейрожаттығулар» әдісі Топтық жұмыс 2-тапсырма Тақырып: Топырақ Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. 3-тапсырма Саралау тапсырмасы. Топырақ тек жануарларға қажетпе? Тағы қандай тірі ағзалар қоректік заттарды топырақтан алады? Адам өмірінде топырақ қандай рөл атқарады? Егер топырақ жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіне жарамсыз болып қалса, не болады? Үй тапсырмасы Есік алдындағы топырақты зерттеп,түйген ойларыңды жазып кел. Ол топырақтың пайдасы неде екенін ажырат.
|
Мақсаты: Бір-біріне құрмет сезімін ояту Амандасады Дескриптор: Өтілген бөлім бойынша сұрақтарға жауап береді-1б Дескриптор: «Топырақ» деген сөзге ассоциация құрайды-1б Топырақ туралы білімдерін қолдана алады-1б Дескриптор: Топырақ туралы өз білімдерін суреттер арқылы білдіреді-1б Топырақтың маңызын түсінеді-1б Жаттығу жасайды Дескриптор: Кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіреді-1б Қандай ағзалар топырақсыз тіршілік ете алмайтынын біледі-1б Адамның өміріндегі топырақтың рөлін айтып береді-1б Саралау тапсырмасын орындайды Үй тапсырмасын алады Кері байланыс береді |
Мақтап, мадақтап отыру Тамаша! Кереметсіңдер! Керемет! Тамаша! «Кинолента» әдісі |
Суреттер Оқу құралдары Жұмыс дәптері Оқулық Топырақ Қимылдар Суреттер Суреттер Кері байланыс тақтасы |
||
![]()

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Топырақ не үшін қажет?
Топырақ не үшін қажет?
|
Білім беру ұйымының атауы |
||||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
|||||
|
Бөлім: |
Топырақ |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
09.01.2025 |
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№17 сабақ.Топырақ не үшін қажет? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.4.1 топырақтың рөлін және негізгі қасиеттерін түсіндіру; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін, артықшылығы мен кемшілігін анықтау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Топырақтың тіршілік маңызын түсінеді |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Заң және тәртіп |
Апта дәйексөзі: Талап бар жерді тәртіп бар. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 3минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 25 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 5минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өтілген бөлімді пысықтау «Табан іздері» әдісі 1.Табиғат деген не? 2. Табиғат нешеге бөлінеді? 3. Тірі табиғатты ата? 4. Өлі табиғатты ата? 5. Тірі табиғатқа қажеттілік? 6. Судың қандай қасиеттері бар? 7. Судың табиғаттағы үш күйін ата? 8. Суда еритін заттар нелер? 10. Суда ерімейтін заттар нелер? Бірақ араласады. 11. Су көздері нелер? 12.Судың адам үшін маңызы. Құндылық мақсаты: Түрлі объектілердің жеке белгілерін салыстыра білу, заттарды жалпы белгілер бойынша талдау, біріктіру Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-тапсырма «Ассоциация» әдісі «Топырақ» деген сөзді естігенде сендер қандай ассоциацияларды көз алдына елестетесіңдер? Топырақ дегеніміз - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабаты. Яғни, топырақ құрамына өсімдіктердің, жан - жануарлардың, қалдықтарының араласуы арқылы пайда болады. Топырақтың адам үшін не маңызы бар? Өз ойыңды айт Ойланып көр. Айда немесе басқа ғаламшарда топырақ бар ма? Олар қандай болуы мүмкін? «Нейрожаттығулар» әдісі Топтық жұмыс 2-тапсырма Тақырып: Топырақ Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. 3-тапсырма Саралау тапсырмасы. Топырақ тек жануарларға қажетпе? Тағы қандай тірі ағзалар қоректік заттарды топырақтан алады? Адам өмірінде топырақ қандай рөл атқарады? Егер топырақ жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіне жарамсыз болып қалса, не болады? Үй тапсырмасы Есік алдындағы топырақты зерттеп,түйген ойларыңды жазып кел. Ол топырақтың пайдасы неде екенін ажырат.
|
Мақсаты: Бір-біріне құрмет сезімін ояту Амандасады Дескриптор: Өтілген бөлім бойынша сұрақтарға жауап береді-1б Дескриптор: «Топырақ» деген сөзге ассоциация құрайды-1б Топырақ туралы білімдерін қолдана алады-1б Дескриптор: Топырақ туралы өз білімдерін суреттер арқылы білдіреді-1б Топырақтың маңызын түсінеді-1б Жаттығу жасайды Дескриптор: Кейбір ағзалардың тіршілігіндегі топырақтың рөлін түсіндіреді-1б Қандай ағзалар топырақсыз тіршілік ете алмайтынын біледі-1б Адамның өміріндегі топырақтың рөлін айтып береді-1б Саралау тапсырмасын орындайды Үй тапсырмасын алады Кері байланыс береді |
Мақтап, мадақтап отыру Тамаша! Кереметсіңдер! Керемет! Тамаша! «Кинолента» әдісі |
Суреттер Оқу құралдары Жұмыс дәптері Оқулық Топырақ Қимылдар Суреттер Суреттер Кері байланыс тақтасы |
||
![]()

шағым қалдыра аласыз















