|
Бөлім: |
3.4 Биосфера |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жолдасова Д |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Топырақтың экологиялық проблемалары. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.4.5- топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады |
|
Сабақтың мақсаты: |
Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын сипаттай алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Су ағындары топыраққа қандай зиянды тигізеді? 2.Жыралар топыраққа қандай зардаптарды тигізеді? 3. Топырақ эрозиясын болдырмау үшін қандай шаралар қолданады? 4. Адам мен топырақ арасындағы іс-әрекетке байланысты қандай проблеманы анықтадыңдар? |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беру |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп түсіндіреді. |
Суреттер |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Тапсырма Қазақстанның қандай топырақ түрлері ауылшаруашылығы үшін тиімді? Оған дәлел келтіреді?
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырманы орындайды және дәлел келтіріеді |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-Тапсырма 1.Топырақ картасын пайдаланып, Қазақстаннығ қандай аумақтарында топырақ эрозиясы бар екендігін анықтап, оны түсіндіреді? 2.Жайылымды тиімсіз пайдалану қандай проблемаға алып келетінін түсіндіреді?
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Картаны пайдаланып талдау жасайды |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды |
|
Мадақтау Жарайсың! Жақсы! Талпын!Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Оқулықты оқып танысып шығып, тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып ал
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп түсіндіреді.
1-Тапсырма
Қазақстанның қандай топырақ түрлері ауылшаруашылығы үшін тиімді? Оған дәлел келтіреді?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы орындайды және дәлел келтіріеді.
2-Тапсырма
1.Топырақ картасын пайдаланып, Қазақстаннығ қандай аумақтарында топырақ эрозиясы бар екендігін анықтап, оны түсіндіреді?
2.Жайылымды тиімсіз пайдалану қандай проблемаға алып келетінін түсіндіреді?

Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1.Картаны пайдаланып талдау жасайды
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Топырақтың экологиялық проблемалары
Топырақтың экологиялық проблемалары
|
Бөлім: |
3.4 Биосфера |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жолдасова Д |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Топырақтың экологиялық проблемалары. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.4.5- топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын ұсынады |
|
Сабақтың мақсаты: |
Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп, шешу жолдарын сипаттай алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Су ағындары топыраққа қандай зиянды тигізеді? 2.Жыралар топыраққа қандай зардаптарды тигізеді? 3. Топырақ эрозиясын болдырмау үшін қандай шаралар қолданады? 4. Адам мен топырақ арасындағы іс-әрекетке байланысты қандай проблеманы анықтадыңдар? |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беру |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп түсіндіреді. |
Суреттер |
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-Тапсырма Қазақстанның қандай топырақ түрлері ауылшаруашылығы үшін тиімді? Оған дәлел келтіреді?
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырманы орындайды және дәлел келтіріеді |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-Тапсырма 1.Топырақ картасын пайдаланып, Қазақстаннығ қандай аумақтарында топырақ эрозиясы бар екендігін анықтап, оны түсіндіреді? 2.Жайылымды тиімсіз пайдалану қандай проблемаға алып келетінін түсіндіреді?
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Картаны пайдаланып талдау жасайды |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды |
|
Мадақтау Жарайсың! Жақсы! Талпын!Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Оқулықты оқып танысып шығып, тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып ал
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Топырақтардың экологиялық проблемаларын жіктеп түсіндіреді.
1-Тапсырма
Қазақстанның қандай топырақ түрлері ауылшаруашылығы үшін тиімді? Оған дәлел келтіреді?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Тапсырманы орындайды және дәлел келтіріеді.
2-Тапсырма
1.Топырақ картасын пайдаланып, Қазақстаннығ қандай аумақтарында топырақ эрозиясы бар екендігін анықтап, оны түсіндіреді?
2.Жайылымды тиімсіз пайдалану қандай проблемаға алып келетінін түсіндіреді?

Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1.Картаны пайдаланып талдау жасайды
шағым қалдыра аласыз














