|
Мектеп: А.С. Пушкин атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Кажиякперова Б.М Күні: Қатысқандар: Қатыспағандар: Сынып: 7а Пән: география |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлімше |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның топырақ түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.3.4.3- Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттары |
Топырақтың түрі биіктік белдеулері, топырақ жамылғысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Мәнгілік ел жалпы ұлттық идеясы. Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсу. Топырақтың құнарлығы, ауыл шаруашылығының дамуында маңыздылығы роль атқарады. Экономиканың өсуі, елдің алдыға қарай жылжуы ауыл шаруашылықты дамытуы басты орын алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология,қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Топырақ және оның құрамы мен құрылымын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезендері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Білу және түсіну Мақсаты: Қазақстан аумағында таралған топырақ түрлерін біледі, ендік бағытта өзгеру заңдылығын түсінеді. Қолдану Мақсаты:
Қазақстанда таралған топырақ түрлерінінің орналасу заңдылығын айқындау Сабақтың соңы Жинақтау: Алған білімдерін қолдануды үйрену.
|
Оқушылар шаттық шеңберін құрып бір-біріне сәттілік тілейді. Команда құруға арналған жаттығу. Топырақтың түстері арқылы топқа бөлінеді. 1 топ – Қара топырақ 2 топ – Қара қоңыр топырақ 3 топ – Қоңыр 4-топ - Сұр топырақ Сабақтың барысы.Ұйымдастыру. «Ыстық алақан» әдісі Оқушылар шаттық шеңберін құрып , бір-біріне алақанын тигізіп сәттілік тілейді Үй тапсырмасын тексеру. Миға шабулы әдісі арқылы сұрақтар қойылады. 1.Топырақ деген не? (жер бетінің үстіңгі борпылдақ қабаты)
5. Құрылымы жоқ топырақ қандай топырақ?
( Құрылымында түйіршіктері ұсақ топырақты құрылымы жоқ топырақ дейді) Сабақтың тақырыбы: Қазақстан топырақ түрлері Бейнефильм «Қазақстанда таралған топырақ түрлері» https://www.youtube.com/watch?v=1Z19HwQ5Ofg Жалпылама талқылау жұмыстарын жүргізу:
1 тапсырма топпен жұмыс 1 топ. «Кестемен жұмыс» 2топ «Венн диаграммасы» 3топ «Таулы аумақтардың топырақтарын кескін түрінде көрсету»
Бағалау: мадақтау, қолпаштау Критерийлер: 1. Қазақстанда кең таралған топырақ түрлерін білді. 2. Топырақтар таралған аймақтарды салыстырады 3. Ендік бағытта және биіктік бағытта топырақтың өзгеру заңдылығын біледі. Дескрипторлар: 1. Қазақстанда кең таралған топырақ түрлерін айта алады. 2. Топырақтар таралған аймақтарды салыстыра алады. 3. Ендік бағытта және биіктік бағытта топырақтың өзрегу заңдылығын ажырата алады. 2. Тапсырма Сәйкестендіру
1 - Е 2- С 3- Д 4-А 5-В
Топтар жұмыстарын «Өз пікірі» арқылы бағалайды.
3. тапсырма: Терминдерді 3 тілде жазу ЖЖ Топырақ жамылғысын құрайтын факторларды тауып, 3 тіл бойынша жазу:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















