Топырақтың құрамы 18-сабақ,Жаратылыстану

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Топырақтың құрамы 18-сабақ,Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Топырақ

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

18 сабақ Топырақтың құрамы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.3.4.2 топырақтың негізгі құрамын зерттеу (құм, саз, өсімдіктер мен жануарлардың қалдықтары, су, ауа)

Сабақтың мақсаты:

Топырақтың құрамын білетін болады

Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты

30минут

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3минут






Өткенді пысықтау

5 минут












Сабақ

тың ортасы

25 минут



























Сергіту сәті

2 минут


















Сабақты қорыту

5минут





















Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Есік алдындағы топырақты зерттеп,түйген ойларыңды жазып кел.

Ол топырақтың пайдасы неде екенін ажырат.


Құндылық мақсаты: Зерттеуге, экспериментке бағытталған жобалық

тапсырмаларды орындау

Жаңа тақырып

ФС тапсырмасы

1-тапсырма

Тәжірибе жасауға дайындық

Ақ қағазға топырақ салып анықтап қарату. Не көріп тұрғанын, не бар екенін сұрау?


ЕБҚ

Топырақ түрлерін түсіне қарап ажыратып көр. Олардың түстері бірдей ме? Бірдей болмаса неге?




2-тапсырма

«Тәжірибе стансасы» әдісі

Тәжірибе жасау арқылы топырақтың құрамына енетін заттарды анықта.

1-тәжірибе Су құйылған стақанға бір уыс топырақ сал.

Топырақ суға түскенде нені көрдіңдер?

Қандай қорытынды жасауға болады? Судың түбіне түскен топырақтың ішінен нелерді ажыратуға болады?

Судың бетінде қалқып жүрген не? Қандай қорытынды жасауға болады?



ЕҚБ

Топырақ туралы өз білетініңді жаз. Оның қандай түрлері адамға пайдалы?



Сергіту сәті

«Нейрожаттығулар» әдісі



3-тапсырма

2-тәжірибе

- Қағаз сүлгінің үстіне жарты уыс топырақ сеп.

- Оны қағазға қаттылап қыс.

- Топырақты су құйылған стақанға себе сал.

- Қағаздың үстінде не көрінді?

- Қандай қорытынды жасауға болады?

Қорытынды: Топырақ қарашіріктен, құмнан және саздан тұрады. Топырақта ауа мен ылғал болады.



5-тапсырма

«Ойлан.Бірік.Бөліс»стратегиясы

-Балалар, топырақ дегеніміз не?

-Топырақ туралы не білеміз? Қайталау:Топырақ – жер қыртысының үстіңгі қабаты, ол тау жыныстарының бұзылуы және өсімдк пен жан-жануарлардың, организмдердің қарым-қатынасы нәтижесінде пайда болған. Топырақ дегеніміз - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабаты. Яғни, топырақ құрамына өсімдіктердің, жан - жануарлардың, қалдықтарының араласуы арқылы пайда






Үй тапсырмасы

Оқулықтағы топырақ жайлы мәліметтерді оқу және қосымша мәліметтер жинақтап келу.


Кері байланыс



Мақсаты:

Бір-біріне құрмет сезімін ояту

Амандасады






Үй тапсырмасын тексертеді








Тапсырмалар

ды орындайды














Тәжірибе жасайды










Жеке жұмыс жасайды




Жаттығу жасайды






Тапсырманы орындайды














Тақырыпты қорытады














Үй тапсырмасын алады









Кері байланыс береді





Мақтап, мадақтап отыру



ҚБ:

« Медаль » әдісі

Дескриптор:

Есік алдындағы топырақты зерттеп,түйген ойларыңды жазып келеді-1б



Тамаша!


Дескриптор:

Тәжірибе жасау жолдарын біледі, қолданады-1б





Кереметсіңдер!






Дескриптор:

Топырақ құрамына зерттеу жүргізеді-1б

Зерттеу үшін не керектігін біледі-1б

Тапсырмаларды мұқият орындайды-1б




Керемет!







Дескриптор:

Топырақтың құрамында су болатыны туралы қорытынды жасайды-1б








Дескриптор:

Топырақ туралы білімдерін қорытындылайды-1б

Іс жүзінде топыраққа талдау жасай алады-1б
















«Ноутбок» әдісі





Суреттер











Оқу құралдары













Жұмыс дәптері







Стакан

Су

Топырақ









Оқулық




Қимылдар








Суреттер


Қағаз сүлгі

Су

Топырақ
















AutoShape 1





Оқулық





Суреттер








Кері байланыс тақтасы





Shape1



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
263
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі