I
тоқсандағы жиынтық жұмысты
талдау
Пән: информатика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а»
сынып
Өткізу уақыты
23.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
|
Жұмысты орындағандардың
саны
|
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
|
|
Жоғары («5»)
|
Орташа («3», «4»)
|
Төмен («2», «1»)
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
5
|
5
|
-
|
-
|
5
|
100%
|
-
|
-
|
Жалпы
қателіктер
|
Саны
|
-
Ішкі және сыртқы жад көлемін
анықтау
|
2
|
-
Ақпараттық бірліктердің
бірліктерін түрлендіру
|
-
|
-
Жад
түрлері
|
-
|
-
Ақпаратты сақтау туралы
әрекетті анықтау
|
3
|
-
Ақпартты
pdf
форматында сақтау
қажеттілігі
|
4
|
-
Желілер
|
-
|
-
Деректер арнасын
анықтау
|
3
|
-
Байланыс түрін
анықтау
|
1
|
-
Wi-Fi
байланысының
артықшылықтары
|
1
|
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
|
I
тоқсандағы жиынтық жұмысты
талдау
Пән: алгебра
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а»
сынып
Өткізу уақыты
27.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
|
Жұмысты орындағандардың
саны
|
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
|
|
Жоғары («5»)
|
Орташа («3», «4»)
|
Төмен («2», «1»)
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
5
|
5
|
-
|
|
5
|
100%
|
-
|
-
|
Жалпы
қателіктер
|
Саны
|
-
Шаршы мен текшенің сызықтық
өлшемдерінің өзгеруіне байланысты
олардың ауданы мен көлемі
қалай өзгеретінін бағалау
|
2
|
-
Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін
көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану
|
1
|
-
Сандарды стандарт түрде
жазу
|
3
|
-
Стандарт түрде жазылған
сандарға арифметикалық амалдар қолдану
|
4
|
-
Бірмүше анықтамасын білу, оның
коэффициенті мен дәрежесін табу
|
-
|
-
Көпмүшені стандарт түрге
келтіру
|
-
|
-
Көпмүшелерді қосу және
азайтуды орындау
|
2
|
-
Көпмүшенің анықтамасын білу
және оның дәрежесін табу
|
-
|
-
Алгебралық өрнектерді ортақ
көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы
көбейткіштерге жіктеу
|
3
|
-
Көпмүшелерге амалдар
қолдану,көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық
өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді
орындау
|
4
|
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
|
I тоқсандағы жиынтық
жұмысты талдау
Пән: геометрия
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а»
сынып
Өткізу уақыты
26.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
|
Жұмысты орындағандардың
саны
|
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
|
|
Жоғары («5»)
|
Орташа («3», «4»)
|
Төмен («2», «1»)
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
5
|
5
|
-
|
|
5
|
100%
|
-
|
-
|
Жалпы
қателіктер
|
Саны
|
-
Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және
қолдану
|
2
|
-
Нүктелердің түзу мен
жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік
аксиомасы)
|
1
|
-
сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың анықтамаларын білу
|
3
|
-
Сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және
қолдану
|
4
|
-
Кесінділер мен бұрыштарды
өлшеу аксиомаларын білу және
қолдану
|
-
|
-
Нүктелердің түзу мен
жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік
аксиомасы)
|
-
|
-
Кесінділер мен бұрыштарды салу
аксиомаларын білу және қолдану
|
2
|
-
Кесінді, сәуле, бұрыш,үшбұрыш,
жарты жазықтық анықтамаларын білу
|
-
|
-
Кесінділер мен бұрыштарды салу
аксиомаларын білу және қолдану
|
3
|
-
Сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың анықтамаларын білу
|
4
|
-
Перпендикуляр ұғымын
біледі
|
3
|
-
Сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және
қолдану
|
-
|
-
Кесінділер мен бұрыштарды
өлшеу аксиомаларын білу және қолдану
|
2
|
-
Кесінділер мен бұрыштарды салу
аксиомаларын білу және қолдану
|
3
|
-
Кесінділер мен бұрыштарды
өлшеу аксиомаларын білу және қолдану
|
2
|
-
Кесінділер мен бұрыштарды салу
аксиомаларын білу және қолдану
|
4
|
-
Перпендикуляр ұғымын
біледі
|
1
|
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
|
I
тоқсандағы жиынтық жұмысты
талдау
Пән: информатика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 5 «а»
сынып
Өткізу уақыты
23.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
|
Жұмысты орындағандардың
саны
|
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
|
|
Жоғары («5»)
|
Орташа («3», «4»)
|
Төмен («2», «1»)
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
2
|
2
|
-
|
-
|
2
|
100%
|
-
|
-
|
Жалпы
қателіктер
|
Саны
|
-
Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзу себептерін талдау
|
-
|
-
Процессор мен қатты дискінің
қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру
|
1
|
-
Құжаттарға құпия сөз орнату
|
2
|
-
Жалпы қолданысқа рұқсат
етілген бумадағы файлдарды өзгерту,жүктеп алу және
орналастыру
|
2
|
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
|
I
тоқсандағы жиынтық жұмысты
талдау
Пән: математика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 5 «а»
сынып
Өткізу уақыты
27.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
|
Жұмысты орындағандардың
саны
|
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
|
|
Жоғары («5»)
|
Орташа («3», «4»)
|
Төмен («2», «1»)
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
2
|
2
|
-
|
-
|
2
|
100%
|
-
|
-
|
Жалпы
қателіктер
|
Саны
|
-
Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі
негізінде теңдеулерді шешу
|
-
|
-
Натурал сандар тізбегінің
заңдылықтарын анықтау
|
-
|
-
Натурал сандар тізбегінің
жеткіліксіз элементтерін табу
|
1
|
-
Натурал сан дәрежесінің
анықтамасын білу
|
-
|
-
Көбейтіндінің берілген натурал
санға бөлінгіштігін талдау
|
1
|
-
Қосындының және айырымның
берілген натурал санға бөлінгіштігін
талдау
|
-
|
-
Мәтінді есептерді шығаруда
ЕҮОБ және ЕКОЕ қолдану
|
1
|
-
Жай бөлшек ұғымын
меңгеру
|
1
|
-
Жай бөлшектерді қысқартуда
бөлшектің негізгі қасиетін қолдану
|
1
|
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
|
I тоқсандағы жиынтық
жұмысты талдау
Пән: физика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а»
сынып
Өткізу уақыты
26.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
|
Жұмысты орындағандардың
саны
|
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
|
|
Жоғары («5»)
|
Орташа («3», «4»)
|
Төмен («2», «1»)
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
Адам
саны.
|
%
|
5
|
5
|
-
|
|
5
|
100%
|
-
|
-
|
Жалпы
қателіктер
|
Саны
|
-
Физикалық құбылыстарға мысалдар
келтіру
|
2
|
-
Физикалық шамаларды олардың SI-жүйесіндегі өлшем
бірліктерімен сәйкестендіру
|
1
|
-
Скаляр және векторлық
физикалық шамалар ажырату және мысалдар
келтіру
|
3
|
-
Үлкен және кіші сандарды
жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану:
микро (μ), милли (m), санти (c), деци (d),кило (k) және мега
(M);
|
4
|
5.
Дененің ұзындығын, көлемін,
температурасын және уақытты өлшеу,
өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін
есепке ала отырып жазу;
|
-
|
6.
Кішкентай денелердің өлшемін қатарлау
әдісі арқылы анықтау;
|
-
|
7.
Келесі терминдердің физикалық
мағынасын түсіндіру – материялық нүкте, санақ
жүйесі,
қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория,
жол, орын ауыстыру
|
2
|
8.
Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс
пен бірқалыпсыз қозғалысты ажырата
білу
|
-
|
-
Қозғалыстағы дененің
жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу
|
3
|
-
Дененің орын ауыстыруының
уақытқа тәуелділік графигінен келесі жағдайларды анықтау:(1)
дененің тыныштық күйін,(2 тұрақты жылдамдықпен
қозғалысын
|
4
|
-
Бірқалыпты қозғалған дененің
орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдығын
анықтау
|
3
|
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
|