Тоқсан бойынша тоқсандық бойынша жиынтық бағалаудың талдауы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тоқсан бойынша тоқсандық бойынша жиынтық бағалаудың талдауы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған. Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: информатика

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып

Өткізу уақыты 23.10.17


Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

5

5

-

-

5

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Ішкі және сыртқы жад көлемін анықтау

2

  1. Ақпараттық бірліктердің бірліктерін түрлендіру

-

  1. Жад түрлері

-

  1. Ақпаратты сақтау туралы әрекетті анықтау

3

  1. Ақпартты pdf форматында сақтау қажеттілігі

4

  1. Желілер

-

  1. Деректер арнасын анықтау

3

  1. Байланыс түрін анықтау

1

  1. Wi-Fi байланысының артықшылықтары

1

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.

























I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: алгебра

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып

Өткізу уақыты 27.10.17


Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

5

5

-


5

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты

олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау

2

  1. Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

1

  1. Сандарды стандарт түрде жазу

3

  1. Стандарт түрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолдану

4

  1. Бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу

-

  1. Көпмүшені стандарт түрге келтіру

-

  1. Көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау

2

  1. Көпмүшенің анықтамасын білу және оның дәрежесін табу

-

  1. Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу

3

  1. Көпмүшелерге амалдар қолдану,көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау

4

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.


























I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: геометрия

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып

Өткізу уақыты 26.10.17

Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

5

5

-


5

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және қолдану

2

  1. Нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы)

1

  1. сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу

3

  1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану

4

  1. Кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану

-

  1. Нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы)

-

  1. Кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

2

  1. Кесінді, сәуле, бұрыш,үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын білу

-

  1. Кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

3

  1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу

4

  1. Перпендикуляр ұғымын біледі

3

  1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану

-

  1. Кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану

2

  1. Кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

3

  1. Кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану

2

  1. Кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

4

  1. Перпендикуляр ұғымын біледі

1

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.





























I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: информатика

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 5 «а» сынып

Өткізу уақыты 23.10.17


Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

2

2

-

-

2

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзу себептерін талдау

-

  1. Процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру

1

  1. Құжаттарға құпия сөз орнату

2

  1. Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлдарды өзгерту,жүктеп алу және орналастыру

2

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.


























I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: математика

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 5 «а» сынып

Өткізу уақыты 27.10.17


Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

2

2

-

-

2

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу

-

  1. Натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау

-

  1. Натурал сандар тізбегінің жеткіліксіз элементтерін табу

1

  1. Натурал сан дәрежесінің анықтамасын білу

-

  1. Көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау

1

  1. Қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау

-

  1. Мәтінді есептерді шығаруда ЕҮОБ және ЕКОЕ қолдану

1

  1. Жай бөлшек ұғымын меңгеру

1

  1. Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану

1

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.




























I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: физика

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып

Өткізу уақыты 26.10.17

Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

5

5

-


5

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Физикалық құбылыстарға мысалдар келтіру

2

  1. Физикалық шамаларды олардың SI-жүйесіндегі өлшем бірліктерімен сәйкестендіру

1

  1. Скаляр және векторлық физикалық шамалар ажырату және мысалдар келтіру

3

  1. Үлкен және кіші сандарды жазған кезде еселік және үлестік қосымшаларды білу және қолдану: микро (μ), милли (m), санти (c), деци (d),кило (k) және мега (M);

4

5. Дененің ұзындығын, көлемін, температурасын және уақытты өлшеу, өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып жазу;

-

6. Кішкентай денелердің өлшемін қатарлау әдісі арқылы анықтау;

-

7. Келесі терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру – материялық нүкте, санақ жүйесі,

қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория, жол, орын ауыстыру

2

8. Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс пен бірқалыпсыз қозғалысты ажырата білу

-

  1. Қозғалыстағы дененің жылдамдығы мен орташа жылдамдығын есептеу

3

  1. Дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен келесі жағдайларды анықтау:(1) дененің тыныштық күйін,(2 тұрақты жылдамдықпен қозғалысын

4

  1. Бірқалыпты қозғалған дененің орын ауыстыруының уақытқа тәуелділік графигінен жылдамдығын анықтау

3

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
1720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі