Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тоқсан бойынша тоқсандық бойынша жиынтық бағалаудың талдауы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау
Пән: информатика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып
Өткізу уақыты 23.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың саны |
Жұмысты орындағандардың саны |
Жұмыстарды орындау деңгейлері |
|
||||
Жоғары («5») |
Орташа («3», «4») |
Төмен («2», «1») |
|||||
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
||
5 |
5 |
- |
- |
5 |
100% |
- |
- |
Жалпы қателіктер |
Саны |
|
2 |
|
- |
|
- |
|
3 |
|
4 |
|
- |
|
3 |
|
1 |
|
1 |
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау. |
I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау
Пән: алгебра
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып
Өткізу уақыты 27.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың саны |
Жұмысты орындағандардың саны |
Жұмыстарды орындау деңгейлері |
|
||||
Жоғары («5») |
Орташа («3», «4») |
Төмен («2», «1») |
|||||
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
||
5 |
5 |
- |
|
5 |
100% |
- |
- |
Жалпы қателіктер |
Саны |
олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау |
2 |
|
1 |
|
3 |
|
4 |
|
- |
|
- |
|
2 |
|
- |
|
3 |
|
4 |
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау. |
I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау
Пән: геометрия
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып
Өткізу уақыты 26.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың саны |
Жұмысты орындағандардың саны |
Жұмыстарды орындау деңгейлері |
|
||||
Жоғары («5») |
Орташа («3», «4») |
Төмен («2», «1») |
|||||
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
||
5 |
5 |
- |
|
5 |
100% |
- |
- |
Жалпы қателіктер |
Саны |
|
2 |
|
1 |
|
3 |
|
4 |
|
- |
|
- |
|
2 |
|
- |
|
3 |
|
4 |
|
3 |
|
- |
|
2 |
|
3 |
|
2 |
|
4 |
|
1 |
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау. |
I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау
Пән: информатика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 5 «а» сынып
Өткізу уақыты 23.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың саны |
Жұмысты орындағандардың саны |
Жұмыстарды орындау деңгейлері |
|
||||
Жоғары («5») |
Орташа («3», «4») |
Төмен («2», «1») |
|||||
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
||
2 |
2 |
- |
- |
2 |
100% |
- |
- |
Жалпы қателіктер |
Саны |
|
- |
|
1 |
|
2 |
|
2 |
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау. |
I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау
Пән: математика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 5 «а» сынып
Өткізу уақыты 27.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың саны |
Жұмысты орындағандардың саны |
Жұмыстарды орындау деңгейлері |
|
||||
Жоғары («5») |
Орташа («3», «4») |
Төмен («2», «1») |
|||||
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
||
2 |
2 |
- |
- |
2 |
100% |
- |
- |
Жалпы қателіктер |
Саны |
|
- |
|
- |
|
1 |
|
- |
|
1 |
|
- |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау. |
I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау
Пән: физика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып
Өткізу уақыты 26.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың саны |
Жұмысты орындағандардың саны |
Жұмыстарды орындау деңгейлері |
|
||||
Жоғары («5») |
Орташа («3», «4») |
Төмен («2», «1») |
|||||
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
Адам саны. |
% |
||
5 |
5 |
- |
|
5 |
100% |
- |
- |
Жалпы қателіктер |
Саны |
|
2 |
|
1 |
|
3 |
|
4 |
5. Дененің ұзындығын, көлемін, температурасын және уақытты өлшеу, өлшеу нәтижелерін аспаптардың қателіктерін есепке ала отырып жазу; |
- |
6. Кішкентай денелердің өлшемін қатарлау әдісі арқылы анықтау; |
- |
7. Келесі терминдердің физикалық мағынасын түсіндіру – материялық нүкте, санақ жүйесі, қозғалыстың салыстырмалылығы, траектория, жол, орын ауыстыру |
2 |
8. Түзу сызықты бірқалыпты қозғалыс пен бірқалыпсыз қозғалысты ажырата білу |
- |
|
3 |
|
4 |
|
3 |
Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау. |