Материалдар / Тоқсан бойынша тоқсандық бойынша жиынтық бағалаудың талдауы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тоқсан бойынша тоқсандық бойынша жиынтық бағалаудың талдауы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған. Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1505
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: информатика

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып

Өткізу уақыты 23.10.17


Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

5

5

-

-

5

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Ішкі және сыртқы жад көлемін анықтау

2

  1. Ақпараттық бірліктердің бірліктерін түрлендіру

-

  1. Жад түрлері

-

  1. Ақпаратты сақтау туралы әрекетті анықтау

3

  1. Ақпартты pdf форматында сақтау қажеттілігі

4

  1. Желілер

-

  1. Деректер арнасын анықтау

3

  1. Байланыс түрін анықтау

1

  1. Wi-Fi байланысының артықшылықтары

1

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.

























I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: алгебра

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып

Өткізу уақыты 27.10.17


Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

5

5

-


5

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Шаршы мен текшенің сызықтық өлшемдерінің өзгеруіне байланысты

олардың ауданы мен көлемі қалай өзгеретінін бағалау

2

  1. Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

1

  1. Сандарды стандарт түрде жазу

3

  1. Стандарт түрде жазылған сандарға арифметикалық амалдар қолдану

4

  1. Бірмүше анықтамасын білу, оның коэффициенті мен дәрежесін табу

-

  1. Көпмүшені стандарт түрге келтіру

-

  1. Көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау

2

  1. Көпмүшенің анықтамасын білу және оның дәрежесін табу

-

  1. Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу

3

  1. Көпмүшелерге амалдар қолдану,көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау

4

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.


























I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: геометрия

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а» сынып

Өткізу уақыты 26.10.17

Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

5

5

-


5

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және қолдану

2

  1. Нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы)

1

  1. сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу

3

  1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану

4

  1. Кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану

-

  1. Нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы)

-

  1. Кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

2

  1. Кесінді, сәуле, бұрыш,үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын білу

-

  1. Кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

3

  1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамаларын білу

4

  1. Перпендикуляр ұғымын біледі

3

  1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және қолдану

-

  1. Кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану

2

  1. Кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

3

  1. Кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану

2

  1. Кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану

4

  1. Перпендикуляр ұғымын біледі

1

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.





























I тоқсандағы жиынтық жұмысты талдау

Пән: информатика

Мұғалім: Ж.Б. Абитова 5 «а» сынып

Өткізу уақыты 23.10.17


Бастапқы мүмкіндіктердің деңгейін бағалау

Тізім б-а оқушылардың саны

Жұмысты орындағандардың саны

Жұмыстарды орындау деңгейлері


Жоғары («5»)

Орташа («3», «4»)

Төмен («2», «1»)

Адам саны.

%

Адам саны.

%

Адам саны.

%

2

2

-

-

2

100%

-

-


Жалпы қателіктер

Саны

  1. Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзу себептерін талдау

-

  1. Процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру

1

  1. Құжаттарға құпия сөз орнату

2

  1. Жалпы қолданысқа рұқсат етілген бумадағы файлдарды өзгерту,жүктеп алу және орналастыру

2

Ұсыныстар: Өткізілген тақырыптарды қайталау.


























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!