Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тоқсан бойынша тоқсандық бойынша жиынтық бағалаудың талдауы.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тоқсан бойынша тоқсандық бойынша жиынтық бағалаудың талдауы.
Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты білім алушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Жиынтық бағалау күтілетін нәтижелер жетістігін және тоқсанға жоспарланған оқу мақсаттарына жеткендігін тексереді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Iтоқсандағы жиынтық жұмысты
талдау
Пән:информатика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а»
сынып
Өткізу уақыты
23.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
Жұмысты орындағандардың
саны
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
Жоғары(«5»)
Орташа(«3», «4»)
Төмен(«2», «1»)
Адам
саны.
%
Адам
саны.
%
Адам
саны.
%
5
5
-
-
5
100%
-
-
Жалпы
қателіктер
Саны
Ішкі және сыртқы жад көлемін
анықтау
2
Ақпараттық бірліктердің
бірліктерін түрлендіру
-
Жад
түрлері
-
Ақпаратты сақтау туралы
әрекетті анықтау
3
Ақпарттыpdf
форматында сақтау
қажеттілігі
4
Желілер
-
Деректер арнасын
анықтау
3
Байланыс түрін
анықтау
1
Wi-Fiбайланысының
артықшылықтары
1
Ұсыныстар:Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
Iтоқсандағы жиынтық жұмысты
талдау
Пән:алгебра
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а»
сынып
Өткізу уақыты
27.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
Жұмысты орындағандардың
саны
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
Жоғары(«5»)
Орташа(«3», «4»)
Төмен(«2», «1»)
Адам
саны.
%
Адам
саны.
%
Адам
саны.
%
5
5
-
5
100%
-
-
Жалпы
қателіктер
Саны
Шаршы мен текшенің сызықтық
өлшемдерінің өзгеруіне байланысты
олардың ауданы мен көлемі
қалай өзгеретінін бағалау
2
Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін
көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану
1
Сандарды стандарт түрде
жазу
3
Стандарт түрде жазылған
сандарға арифметикалық амалдар қолдану
4
Бірмүше анықтамасын білу, оның
коэффициенті мен дәрежесін табу
-
Көпмүшені стандарт түрге
келтіру
-
Көпмүшелерді қосу және
азайтуды орындау
2
Көпмүшенің анықтамасын білу
және оның дәрежесін табу
-
Алгебралық өрнектерді ортақ
көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы
көбейткіштерге жіктеу
3
Көпмүшелерге амалдар
қолдану,көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық
өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді
орындау
4
Ұсыныстар:Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
I тоқсандағы жиынтық
жұмысты талдау
Пән:геометрия
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 7 «а»
сынып
Өткізу уақыты
26.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
Жұмысты орындағандардың
саны
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
Жоғары(«5»)
Орташа(«3», «4»)
Төмен(«2», «1»)
Адам
саны.
%
Адам
саны.
%
Адам
саны.
%
5
5
-
5
100%
-
-
Жалпы
қателіктер
Саны
Нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және
қолдану
2
Нүктелердің түзу мен
жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік
аксиомасы)
1
сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың анықтамаларын білу
3
Сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және
қолдану
4
Кесінділер мен бұрыштарды
өлшеу аксиомаларын білу және
қолдану
-
Нүктелердің түзу мен
жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік
аксиомасы)
-
Кесінділер мен бұрыштарды салу
аксиомаларын білу және қолдану
2
Кесінді, сәуле, бұрыш,үшбұрыш,
жарты жазықтық анықтамаларын білу
-
Кесінділер мен бұрыштарды салу
аксиомаларын білу және қолдану
3
Сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың анықтамаларын білу
4
Перпендикуляр ұғымын
біледі
3
Сыбайлас және вертикаль
бұрыштардың қасиеттерін дәлелдеу және
қолдану
-
Кесінділер мен бұрыштарды
өлшеу аксиомаларын білу және қолдану
2
Кесінділер мен бұрыштарды салу
аксиомаларын білу және қолдану
3
Кесінділер мен бұрыштарды
өлшеу аксиомаларын білу және қолдану
2
Кесінділер мен бұрыштарды салу
аксиомаларын білу және қолдану
4
Перпендикуляр ұғымын
біледі
1
Ұсыныстар:Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
Iтоқсандағы жиынтық жұмысты
талдау
Пән:информатика
Мұғалім: Ж.Б. Абитова 5 «а»
сынып
Өткізу уақыты
23.10.17
Бастапқы мүмкіндіктердің
деңгейін бағалау
Тізім б-а оқушылардың
саны
Жұмысты орындағандардың
саны
Жұмыстарды
орындау деңгейлері
Жоғары(«5»)
Орташа(«3», «4»)
Төмен(«2», «1»)
Адам
саны.
%
Адам
саны.
%
Адам
саны.
%
2
2
-
-
2
100%
-
-
Жалпы
қателіктер
Саны
Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзу себептерін талдау
-
Процессор мен қатты дискінің
қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру
1
Құжаттарға құпия сөз орнату
2
Жалпы қолданысқа рұқсат
етілген бумадағы файлдарды өзгерту,жүктеп алу және
орналастыру
2
Ұсыныстар:Өткізілген тақырыптарды
қайталау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз