Тоқсандық бақылау жұмысы Әдебиеттік оқу 3 сынып 1- тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тоқсандық бақылау жұмысы Әдебиеттік оқу 3 сынып 1- тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен тоқсандық бақылау жұмысы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Әдебиеттік оқу, 3 сынып 2- тоқсан БЖБ №4

ЕБҚ Оқушының аты-жөні:___________________________________

Күні:____________________________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут


«Уақыт» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты 3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу.

3.2.2.1қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру


Бағалау критерийі Білім алушы

Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады

Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану


Тапсырма

  1. Берілген үзіндіні мұқият тыңда. Ары қарай не болуы мүмкін? Жалғастырып айт.


Кітапханада

Мен түстен кейін сыныптастарымен бірге кітап оқығанды ұнатамын.

Біздің мектептің екінші қабатында кітапхана бар. Кітапханада әр түрлі кітаптар көп. Біз сыныбымызбен кітапханаға келдік. Бізді кітапханашы Айжан апай қарсы алды...


2.Сұрақтарға сүйене отырып, өз мектебіңдегі кітапхана туралы әңгімелеп бер. Сипаттау сөздерін қолдан.

Сенің мектебіңде кітапхана бар ма?

*Ол қандай?

*Ол жерге не үшін барасың?

*Қандай кітаптар оқығанды жақсы көресің

















Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтіннің тақырыбы мен үзіндісі бойынша оқиғаның соңын болжайды

1

Оқиғаның соңын болжап айтады;

2


1


1

оқиғаның логикалық жүйесін сақтайды;

тақырыпқа сәйкес мәтін құрастырады;

Өз ойын жеткізу үшін тірек сөздерді қолданады

2

сұрақтардың негізінде тақырыпқа

қатысты ойын айтады;

1



1

кейіпкерлерге қатысты сөз тіркестерін анықтайды (кем дегенде екеуін)

лексикалық және грамматикалық

нормаларды сақтап сөйлейді.

2

Барлығы



8































Әдебиеттік оқу, 3 сынып 2- тоқсан БЖБ №4

Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________

Күні:____________________________________________________________________

«Сәулет өнері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты 3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.

Бағалау критерийі Білім алушы

Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады

Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма

  1. Мәтінді мұқият тыңда.

Алматының әсемдігіне сөз жетпейді. Қала Алатаудың баурайында орналасқан. Қаланың орталығында Үлкен Алматы, Кіші Алматы өзендері бар. Көшелері оқтай түзу. Зәулім үйлер, театрлар мен жоғарғы оқу орындары көп. Алматы – ғылым мен мәдениеттің орталығы. Халқымыздың мақтанышы болып саналатын «Медеу» мұз айдыны да Алматыда. Алматыда дүниежүзіне әйгілі апорт алмасы өседі.


  1. Жауабын мәтіннен тап және астын сыз.

Алматы қаласы қайда орналасқан?

Қалада қандай өзендер бар?

2) Мəтінге ат қой _________________________________________



  1. Мәтінде жіберілген қателерді тап. Мәтінді қатесіз көшіріп жаз


Shape1

Мен қазір астанада тұрамын. Өзім алыстағы бал-ықшы ауылында туып өстім. Мен туған жерімді сағынып жүрмін.



















  1. Берілген суреттер бойынша еліміздің танымал ғимараттары туралы мәтін жаз.


__________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



«Бәйтерек» монументы «Ханшатыр» сарайы


«Медеу» мұз айдыны


Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды

1

мәтінге тақырып қояды


2




2

Жауабын мәтіннен табады, астын сызады;

Мәтінге жоспар құрады

2

Мәтінде жіберілген қателерді табады,

2



1

Мәтінді қатесіз көшіріп жазады

3

Берілген суреттер бойынша еліміздің танымал ғимараттары туралы мәтін жазады

3

Барлығы



10


«Әдебиеттік оқу» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары, 3 сынып

Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________

Күні:____________________________________________________________________

Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым

Оқу мақсаты: 3. 3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.

Бағалау критерийі Білім алушы

Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады

Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану

Орындау уақыты 40 минут

Балл саны 15


Тапсырма

1.

1) Мәтінді мұқият тыңда. Ары қарай не болуы мүмкін? Әңгімеле.


Бейбіт бақша ішінде жерді қопарып ойнап жүр еді. Қасынан өтіп бара жатқан бір

қария:

- Әй, балам, Жерді неге қорлайсың? Ол сенің анаң ғой, - деді.

Қарияның сөзіне таң қалған Бейбіт:

- Менің анам үйде, аты Зейнеп, - деді.

- Балам, онда сол Зейнеп анаңнан сұра, түсіндіреді, - деп кете берді қария.

Бейбіт ештеңе түсінбей қалды. Ол ...

.

2). Сұрақтарға жауап бер.

Анасы Бейбітке не айтады деп ойлайсың?

Жерді қорлау дегенді қалай түсінесің?

Адамдар жерді неліктен анаға теңейді?

Мәтіннен өзіңе қандай сабақ алдың


Оқылым

  1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.


Бақыт пен Қазбек есік алдында әңгімелесіп отыр еді. Бір кезде түтіннің иісін сезді.

Орындарынан тұрып, жан-жағына қарады. Қазбек көрші үйдің ескі қорасы өртене

бастағанын байқады. Екеуі солай қарай жүгірді.

Өртке кінәлі кішкентай балалар болып шықты. Екі бала өртті сөндіруге кірісті.

Үлкендер Бақыт пен Қазбектің ісіне риза болды


1) Мəтінге ат қой _________________________________________


Мәтін қай жанрда жазылған? Белгіле ( Ү )

  • Өлең * ертегі

  • Әңгіме * жаңылтпаш


  1. Мәтінге қатысты 3 дұрыс ақпаратты анықтап, белгіле (*)


Бақыт пен Қазбектің ойыншығы бар.


Үлкендер Бақыт пен Қазбектің ісіне риза болды


Екі бала өртті сөндіруге кірісті.


Бір кезде түтіннің иісін сезді.


Жазылым

3. Берілген тірек сөздерді пайдаланып мәтін құрастырып жаз.

Тірек сөздер: шығамыз, біргеміз, домбыра, ойнаймыз, күлеміз



___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








Тапсырма №

Жауаптары

Дескриптор

Балл

Білім алушы

1

Білім алушының ықтимал жауабы:

Бейбіт үйіне жүгіріп келді. Ол

анасынан сұрады. Анасы қарияның

сөзін түсіндіріп берді. Бейбіт енді

жерді қазып ойнамайтын болды.


Оқиғаның желісін сақтай отырып, мәтінді жоспарға сай жүйелі мазмұндайды.

Мәтіннің мазмұнына

қатысты берілген

барлық дұрыс жауап қабылданады

Мазмұнын сақтай

отырып, мәтіннің соңын

болжап айтады – 1 балл;

Тақырыпқа сәйкес мәтін

құрастырады – 1 балл;

Сұрақтарға дұрыс жауап

береді – 1 балл;

Сөйлеу барысында

грамматикалық

нормаларды сақтайды – 1 балл;

Сөйлеу барысында

лексикалық нормаларды

сақтайды – 1 балл

қойылады.

грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды

мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды)

Мәтінге жоспар құрады

1




1

1



1



1

2

Ерлік/ екі дос

мәтінге тақырып қояды

лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды;

1

әңгіме

1

Үлкендер Бақыт пен Қазбектің ісіне риза болды

1

Екі бала өртті сөндіруге кірісті.

Мәтіннің мазмұнына

қатысты берілген

барлық дұрыс жауап қабылданады

1

1


Бір кезде түтіннің иісін сезді.

3

мәтінге тақырып қояды


Мәтіннің мазмұнына

қатысты берілген

барлық дұрыс жауап қабылданады

3


Сөйлеу барысында

грамматикалық

нормаларды сақтайды

1

Жазу барысында

лексикалық нормаларды

сақтайды

1

Барлығы



15


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.12.2024
128
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі