Сұрақтар және балл қою кестесі
мысалы
«Биология» пәнінен 1-тоқсанға
арналған
жиынтық бағалаудың
тапсырмалары
1Тапсырма. Өсімдік
жасушасына түс береді
А) пластидтер
ә) ядро
б) вакуоль
в) рибосома
г)лизосома
2. Тапсырма. Судың қату
температурасы
А) -00С
ә) -10С
б) -1000С
в) -200С
г) -500С
3.Тапсырма.
Төменде тірі ағзалардың
атаулары берілген.Осы ағзаларды экологиялық топтарына қарай
орналастырыңыз.
1.Өрік ағашы 4.Гүл
7.Адам
2.Қасқыр 5.Құрттар
8.Қарағай
3.Балық 6.Сиыр
9.Сексеуіл
Экологиялық
топтар
|
Тірі
ағзалар
|
Түзушілер
(продуценттер)
|
|
Тұтынушылар
(консументтер)
|
|
Ыдыратушылар
(редуценттер)
|
|
4.Төмендегі суреттерге
қарап не жетіспейтіндігін талдаңдар
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.Тапсырма
Берілген суретке мұқият
қараңыз.Сурет бойынша қоретік тізбек
құрыңыз
[2]
___________________________________________________________________________
[2]
6.Берілген суретте қоректік тор
бейнеленген.
7.ҚР Қызыл кітабына
енгізілген жануарлар мен өсімдіктерді кестеге
толтырыңыз.
8.Кестеге назар аударып
қараңыз.Берілген патшалықтар мен олардың анықтамаларын
сәйкестендіріңіз.
Патшалықтар
|
Анықтамасы
|
П
рокариоттар
|
Жарық энергиясын пайдалана
алмайтын ағзалар
|
П
ротистер
|
Жасыл зат –хлорофилл көмегімен
жарықтан энергия алуға қабілетті ағзалар
жатады
|
С
аңырауқұлақтар
|
Жарықтан энергия алуға
қабілетсіз ағзалар жатады
|
Өсімдіктер
|
Жасушаларында ядро жоқ барлық
бактериялар
|
Жануарлар
|
Бір жасушадан тұратын және
ядросы бар барлық ағзалар жатады
|
9.Сазан, қоян,
бүркіт,сүлік,қызыл маржан, құмырсқа,нематода,амеба, бақа, кесіртке
жануарлардың өкілдері берілген.Осы жануарлардың типтері мен
кластарын жүйелеп жазыңыз
-
Типтері
|
Класс
|
Қарапайымдар
|
|
Қосмекенділер
|
|
Ішекқуыстылар
|
|
Балықтар
|
|
Буынаяқтылар
|
|
Сүтқоректілер
|
|
Жұмыр
құрттар
|
|
Құстар
|
|
Буылтық
құрттар
|
|
Бауырымен
жорғалаушылар
|
|
10.Берілген суреттерді
зерделеңіз.
A
B
C
D
G
E
F
H
Қарапайым дихотомиялық кілтті
пайдаланып, Е әріпімен белгіленген жануарды анықтаңыз. Жаунарды
қалай анықтағаныңызды көрсететін қадамдарды қоршау арқылы
көрсетіңіз.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
[2]
11.а) Суретке назар аударып,
жасуша құрылысын және қызметтерін толықтырып
жазыңыз
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
.ә)Мүше
дегеніміз_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12.Кестені
толтырыңыз.
Мүшелер жүйесі
|
Оның құрамындағы мүшелер
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.«Венн диаграммасы» арқылы
өсімдік пен жануар
жасушалырының айырмашылықтары
мен ұқсастықтарын
талдаңыз.
Өсімдік жасушасына тәнбелгілер
|
Өсімдік және жануар жасушаларының ұқсастықтары
|
Жануар жасушасына тән белгілер
|
|
|
|
14..Берілген кестеге назар
аударып тыңайтқыштарды төмендегі кестеге сай жіктеңіз: калий,
шымтезек, қарашірік, фосфор, азот, қи
Минералды
тыңайтқыштар
|
Органикалық
тыңайтқыштар
|
|
|
|
|
15.Төмендегі суретте
көрсетілген судың қасиетін анықтаңыз.
_____________________________________________________________________
[1]
(а) Судың осы қасиетінің табиғатта тірі ағзалар
үшін маңызын сипаттаңыз.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
16.Адам экожүйемен тығыз байланыста болады.
Адамның экожүйеге кері және оң әсерін
анықтаңыз.
-
Балл қою кестесі
|
№
|
|
|
Жауабы
|
|
|
Балл
|
Қосымша ақпарат
|
1
|
|
|
а
|
|
|
|
1
|
|
2
|
|
|
а
|
|
|
|
1
|
|
|
3
|
|
3.тапсырма
|
|
|
|
1
|
|
4
|
|
|
№3 Төмендегі суреттерге қарап
не жетіспейтіндігін талдаңдар
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
№5.Тапсырма
Берілген суретке мұқият
қараңыз.Сурет бойынша қоретік тізбек
құрыңыз
.
|
|
|
2
|
|
|
6
|
(a)
|
|
|
|
|
1
|
Кез
келген сйәйкес
|
|
|
|
Берілген суретте қоректік тор
бейнеленген.
|
|
|
|
|
өсімдік атауы
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
7
|
|
7.ҚР Қызыл кітабына
енгізілген жануарлар мен өсімдіктерді кестеге
толтырыңыз.
|
|
|
|
кез
келген дұрыс
|
|
|
|
|
|
|
|
тізбек
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
8.Кестеге назар аударып
қараңыз.Берілген патшалықтар мен олардың анықтамаларын
сәйкестендіріңіз.
|
|
|
1
|
Кез
келген 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7.ҚР Қызыл кітабына
енгізілген жануарлар мен өсімдіктерді кестеге
толтырыңыз.
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
8.Кестеге назар аударып
қараңыз.Берілген патшалықтар мен олардың анықтамаларын
сәйкестендіріңіз.
|
1
|
|
9
|
9.Сазан, қоян,
бүркіт,сүлік,қызыл маржан, құмырсқа,нематода,амеба, бақа, кесіртке
жануарлардың өкілдері берілген.Осы жануарлардың типтері мен
кластарын жүйелеп жазыңыз
|
1
|
|
10
|
10.Берілген суреттерді
зерделеңіз.
A
B
C
D
G
E
F
H
|
1
|
|
11
|
11.а) Суретке назар аударып,
жасуша құрылысын және қызметтерін толықтырып
жазыңыз
|
1
|
|
12
|
12.Кестені
толтырыңыз.
Мүшелер жүйесі
|
Оның құрамындағы мүшелер
|
|
|
|
1
|
|
13
|
13.«Венн диаграммасы»
арқылы өсімдік пен жануар жасушалырының айырмашылықтары мен
ұқсастықтарын талдаңыз.
Өсімдік жасушасына тәнбелгілер
|
Өсімдік және жануар жасушаларының ұқсастықтары
|
Жануар жасушасына тән белгілер
|
|
|
|
|
1
|
|
14
|
14..Берілген кестеге назар
аударып тыңайтқыштарды төмендегі кестеге сай жіктеңіз: калий,
шымтезек, қарашірік, фосфор, азот, қи
Минералды
тыңайтқыштар
|
Органикалық
тыңайтқыштар
|
|
|
|
|
|
|
|
15
|
15.Төмендегі суретте
көрсетілген судың қасиетін анықтаңыз.
|
|
|
16
|
16.Адам экожүйемен тығыз байланыста болады.
Адамның экожүйеге кері және оң әсерін
анықтаңыз.
-
|
|
|